Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sinä joka olet pitkällä raskaana, MITEN PUKEUDUT???

Vierailija
02.02.2006 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan olla tällainen turvonnut valas, joten en paljon ole panostanut pukeutumiseen. Olen ostanut parit äitiyshousut ja pari tavallista xl-kokoista paitaa. Muutan olenkin venytellyt vanhoja paitoja mahan päälle. Viikko laskettuun aikaan jäljellä ja kävin eilen kaupassa ja ostin itselle takin, johon mahdun vasta kun olen pudottanut kaikki kilot. Minulla oli ennestään paljon A-linjaisia takkeja, joihin mahtuu näköjään vaikka kuinka paljon lisää lihaa. :)

Vierailija
2/8 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli farkkuja ja pellava ym housuja joiden vyötärö jää joko mahan alle tai nousee pitkälle mahan päälle mallista riippuen. Tyköistuvia/tiukkoja lyhyt-ja pitkähihaisia t-paitoja, paitapuseroita (auki ja kiinni) ja neuletakkeja yms. Rv on 34 ja kiloja tullut tähän mennessä 7.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rv28

Vierailija
4/8 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

under the belly mammahousuja ja ihan tavallisia paitoja ja niitten alla pitempi toppi että masu peittyy

Vierailija
5/8 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulos mennessä siihen päälle tulee XL-kokoinen pitkä toppatakki minkä ostin Mangon alennusmyynnistä täksi talveksi kahdellakympillä :)

Vierailija
6/8 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

resoriset collegehousut ja jumpperi. Mieskin tykkää :)

Vierailija
7/8 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aika perusasu nykyään

rv 39+1

Vierailija
8/8 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

korkeakantaiset kengät. Ei tulis mieleen kulkea verkkareissa...ihmisten ilmoilla, ainakaan montaa kuukautta.