Parhaimmat farkkusi?
Kommentit (12)
Italialainen farkku-design on se ainoa oikea. Älkää pihtailko farkkujen hinnassa. Niitä voi käyttää tosi monta vuotta.
Tietty, jos vartalo on kunnossa. Läskiperseiden nyt ei kantsis käyttää farkkuja ollenkaan. Olen 32 ja mitat 164/48.
ja hei 23 eli 24,en tiedä mitä läskipers...tarkoitit mutta farkkujen sisällä pitääkin olla vähän pyllyä eikä mitään lättänää...
ja olen sama mieltä et tiukat pitää olla ostaessa kun löystyvät jonku verran käytössä. mut malliltaan on vero modan farkut parhaimmasta päästä...ainakin itselleni.
kun vielä laihtuis jonkun kilon, että sais ne mahtumaan päälle=)
Ne on uudistaneet koko mallistonsa. Siksi JC:n myyjä kertoikin heidän ottaneen ne takaisin myyntiin. Olen aina tykännyt Leviksistä ja ihana pitää niitä taas matalina ja muodikkaina versioina:)
Mikä sopii hintansakin puolesta mainiosti minulle koska en ikinä ostaisi farkkuja mitkä maksavat yli 60e.
Kuin tehty mulle, aaah ihanaa mikä tunne!!!!!!!!
harmi vaan että raskaudesta on vielä jäljellä muutama kilo että vielä ne ei mahdu jalkaan...mutta toivottavasti kesään mennessä ne taas saisin jalkaani laittaa:)
Tosi napakat ja hyvät!
MUISTAKAA: ostakaa aina se koko housuista jotka vain just ja just menevät jalkaan, eli toooosi kireät, koska ne löydtyvät käytössä todella nopeasti yhden koon verran! Sen vuoksi monet housut alkavat roikkua, kun ei olla osattu ostaa tarpeeksi pientä kokoa.
Ainoat jotka silloin löysin yksivärisenä tummana sinisenä (tosi tumma) ja SUORILLA lahkeilla,eikä mitään " ylimääräistä" .
Upeat perusfarkut.
Toiset yhtä hyvät on kyllä H&M:n farkut bootcut lahkeilla ja vaalennuksilla reisissä.
Voi jösses sua. Et kai tosissasi vedä nykypäivänä 501 jalkaas. Sun täytyy asuu Porovoossa.