G:vihkisormus, millainen sinulla on
Kiinnostaa tietää millaisia sormuksia naisilla on.. Kuinka leveä? Timantteja? Onko jotenkin erikoinen?
Kommentit (38)
Häistä on jo 16 vuotta ja hinnat olivat erilaiset. Enpä tosin enää sitä edes muista.
jotain 1100 e. Tavallinen rivisormus. Taidan olla maailman ainoa morsian, jolla ei ole sitä Kaikkein Ihaninta Vihkisormusta. Lipsautin omia häitään valmistelevalle kaverille, millaisen sormuksen sitten aikaan haluan, niin eikös hän kääntänyt kelkkansa ja vaihtanut jo valitun mallin tähän. En halunnut enää ihan samanlaista, joten otin tuollaisen tavis-perussormuksen. Ihan hyvä tietty sekin.
Vierailija:
varmaan kalleimmat sormukset täällä :) Hehheh teille.
Jos oli niin kalliit niin kerroppas hinta, niin voidaan sanoa oliko kalleimmat =)
Minulla on Helkorun leveä kultasormus (vähän kuin kaksi sormusta), jossa 5x0,20 karaattia laatu W, väri VS, hionta Brilj. Katoin tiedot takuutodistuksesta. Kävin muuten kattoon minkälainen tuo sun sormus on - ei ollut kovin kummosen näkönen - mikä siinä maksaa =S
Sormus sellaisessa kaarevassa muodossa ja muutama pieni sydän siinä. Taisi maksaa alle 200 euroa ja mulle se on maailman ihanin!:) Tuo sormus oli mun mielestä kaunein niistä mitä katsoin ja kun hintakin oli hyvin pieni, en keksinyt tuosta mitään huonoa.
Ei sormuksen kauneus ole hintalapusta kiinni.
Niin toi mun sormus on vähän kuin Sandberin Merivirta T-74, mutta leveämpi.
on tosi yksinkertainen. Keltakultainen jossa yksi iso kivi, mutta ei mikään kauniit-ja-rohkeat-kokoinen. Maksoin jotain 3000 euroa. En käytä muita sormuksia.
Aikoinaan ostettin Tillanderilta ja panostettiin kiven laatuun - ei niinkään kokoon.
" toisessa" sormuksessa on kolme timanttia upotettu valkokultaistutukseen (näyttää siltä, että siinä on timantteja enemmänkin, tuo valkokulta laittaa ihanasti kimmeltämään). Hinta oli joku 600¿
Tottakai safiirit ja rubiinit kestävät arkikäytössä. Nehän ovat kovimpia kiviä timantin jälkeen. Sen sijaan muita kiviä ei joka päivä pidettävään (vihki tai kihla)sormukseen kannata laittaa naarmuuntumisen ja kulumisen vuoksi.
eikos perinteen mukaan miehen kuulu sijoittaa vihkisormukseen kuukausipalkkansa verran? Nain ainakin meilla, taydesta meni :)
huomasin avomieheni tiliotteessa 17000 euron maksun kultaliikkeessä. Odotan kyllä innolla
Vierailija:
huomasin avomieheni tiliotteessa 17000 euron maksun kultaliikkeessä. Odotan kyllä innolla
Vierailija:
Minulla maksoi tuo 16mm leveä timanteilla 1000e (tosin siinä oli paljon ystävänalennusta)