Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MINKÄ YLLÄRIN...

Vierailija
02.02.2006 |

Tekisin tänään miehelleni?

On sellainen olo että tahtoisin häntä vähän piristää, ihan kotikonstein, ja eroottisesti, ilman rahaa, mutta ei okein ole ideoita tällä hetkellä päässä...?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/8 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAvallista parempi tervetuliaissuudelma tai -halaus?

SAuna lämmin, mahtava suihinotto (tee jotain uutta!! ja kiihottavaa! Vaikka jääpaloilla viilennetty suu..) Ehdota jotakin uutta asentoa tai jommankumman sitomista.. Miehen (eroottinen) hieronta..

Onhan noita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä ideoita ovat, mutta meillä ei ole saunaa, lapset ovat hereillä, joten yllärin paikka on illalla.

Ja ruokaa en enää ennätä, kun tulee kotiin puolen tunnin sisällä ja kaupassa on käymäti.

Vierailija
4/8 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLÄ ota pelkällä suihin jääpalalla viilennettyllä suulla, kikkeli ei siitä pidä, vaan pakenee, mutta kun vierelläsi on kuumaa ja kylmää juomaa ja niitä vuorotellen siemailemalla ja suulls kikkeliä hyväilemällä (siis kuumaa-kylmää-kuumaa...) niin mies kyllä tykkää.

Vierailija
5/8 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että mun miehestä (ja itestäkin) on kiva tulla kotiin, kun vaimo ja lapset ovat hyvällä tuulella, on suht siistiä ja ruoka tulolla.

Ja pusua ei saa unohtaa! Sitte voi aidosti kiinnostuneena kysellä kuulumisia. Ja kertoa, että rakastaa. Ja kertoa, että haluaa ja kuiskutella jotain, mitä haluais toiselle tehdä. Ja sitten kun lapset nukkuu, voi sen tehdä..

Vierailija
6/8 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perskeles kun rupeaa kiihottaa nämä, ihan " tavallisetkin" asiat mitä edellinen kirjoitti.

Vierailija
7/8 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Perskeles kun rupeaa kiihottaa nämä, ihan " tavallisetkin" asiat mitä edellinen kirjoitti.

Vierailija
8/8 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...