Unohtelen jatkuvasti asioita. Usein ostokset jää kassalle..onko muilla?
Unohtelen päivittäin usein asioita joita lähden toimittamaan. Esim. Lapsi oksensi matollemme eilen ja lähdin hakemaan paperia niin muistin vasta tänään, että näin tapahtui ja siihenhän ne oksennukset oli jo kuivuneet mattoon kiinni.
Ystäväni soitti että laittaisinko heti erään yhteisen tuttumme numeron hänelle viestillä. Lupasin ja suljin puhelimeni. Samantien unohdin asian ja muistin vasta 0,5 tunnin päästä.
Koiralle olin antamassa eilen ruokaa jo useamman tunnin ajan. Aina kun olin antamassa tuli jotain muuta ja unohdin mitä olin tekemässä..
Olenkohan sairas? Minua ja miestäni huolestuttaa tämä jatkuva unohtelu. Unohdan oikeasti kaiken mikä ei ole paperilla ja nekin kun unohdan missä paperi on. Tätä on ollut nyt muutaman kuukauden. Meillä on puolen vuoden ikäinen vauva. Voiko olla pelkkää väsymystä. Vauva herättää pari kertaa yössä. En nuku päiväunia kun lapset ovat hereillä eri aikaan. Meillä siis myös 3-vuotias.
Kommentit (7)
Toki jos jatkuu pitempään kannattaa mennä lääkäriin.
Mulla on poika nyt kohta 2.v Viäkin oon hieman hajamielinen, mutta palaudun hyvää vauhtia. Jotain varmaan jää iäksi. Ja sen toi mukanaan raskaus ja lapsi=)
Kun vauva syntyi kävin ihan ylikierroksilla koska unta oli niin vähän. En muistanut mitään. Unohtelin kaikkea. Satavarmasti johtuu väsymyksestä. Aina ennen olin se joka muisti pikkusetkin asiat ja muistuttelin muita. Siittä on vaan muisto enää. Mua nauratti kuinka super hajamielinen musta tuli. Nyt ei o enää niin paha ku lapsen kanssa on helppoa ja saan nukkua ihanasti. Eli ihan Normaalia on!
Mutta eipä ole tilanne paljoa parantunut vaikka ollaan vuosi nukuttu jo ihan täysiä öitä...
Vierailija:
Mutta eipä ole tilanne paljoa parantunut vaikka ollaan vuosi nukuttu jo ihan täysiä öitä...
Kalanmaksaöljyissä on usein A-vitamiinia joten ne ei usein käy ja toisaalta ei ole kaikkia tarpeellisia rasvahappoja tai sitten ne ei ole niitä hyviä rasvahappoja. E-epa pitäisi olla turvallinen. Sitä muuten suositellaan myös masentuneille!
Kannataisikohan sinun ostaa Bio Carnosinia? Se vaikuttaa myös aivosoluihin. Jos se väsyttää niin ota iltaisin. Tai hetkinen, oikeastaan E-EPA valmiste voisi olla vielä parempi sillä sinulla kyse lienee siitä että vauva on imenyt sinusta kaikki tarpeelliset rasvahapot jotka on todella tärkeitä äideille. Sanotaan että äitien aivotoiminta häiriintyy ja tekee äideistä " tyhmiä" juuri tämän takia. Tuota E-EPAA on siksi suositeltu käytettävän jo raskauden aikana. Jos et sitä vielä käytä, hae sitä äkkiä aivotoiminnan normalisoimiseksi.