Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kiitoskorttia!!!???

02.02.2006 |

Mitä mieltä olette,kun erän sukulaispariskunnan häät olivat (jo) heinäkuussa eikä (vieläkään) ole tullut kiitoskorttia. Miten suhtautuisitte? Ei sillä että sitä nyt välttämättä haluaisin, mut tuli vaan sellanen olo että oliko esim. lahja jotenkin alahintainen tai jotain heidän mielestään...

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutsúja varten kysynyt. Sitten piti kysyä, kun näkevät joskus ja asia vaan jäi ja jäi. Sitten enää kehdannu laittaa menemään. Näin kävi meillä joilla oso ei saanu kutsua.

Vierailija
2/25 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoskortit tulee lähettää viim.3 kuukauden päästä häistä ja mielellään henkilökohtaisina, tyyliin" kiitos upeista lakanoista olemme nukkuneet niissä hyvin jne." Kyllä on kumma kun nykyään osataan vaatia prinsessahäitä jaa lahjalistat pursuaa vaikka mitä statustavaraa jä käytöstavat on tolla tasolla!

Itse välttelen juuri tämän takia häitä, niistä tulee AINA paha mieli vain.Suututtaa oikein katsoa miten tyylittömiä ja itsekkäitä ihmiset ovat. Ei olisi pahitteeksi omistaa se käytöksen kultainen kirja ja vaikka ihan lukea se kun juhlia järjestää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä, mitä se sinua liikuttaa koska kiitoskortti tulee ja tuleeko ollenkaan. Aika alhainen itsetunto saa olla, jos jää miettimään, että oliko lahja huono kun ei ole kiitoskorttia vielä kuulunut.

Meillä oli häät maaliskuussa ja kiitoskortit lähetettiin syyskuussa. Oli siinä välissä vähän muutakin elämää, tulin mm raskaaksi ja alussa oli 4 kk pahoinvointia. Emme kutsuneet häihimme ketään, jonka olisimme kuvitelleet olevan noin turhamainen, että edes miettii tuollaisia. Sinut kutsunut taisi tehdä sen virheen..

Vierailija
4/25 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hanki elämä, mitä se sinua liikuttaa koska kiitoskortti tulee ja tuleeko ollenkaan. Aika alhainen itsetunto saa olla, jos jää miettimään, että oliko lahja huono kun ei ole kiitoskorttia vielä kuulunut.

Meillä oli häät maaliskuussa ja kiitoskortit lähetettiin syyskuussa. Oli siinä välissä vähän muutakin elämää, tulin mm raskaaksi ja alussa oli 4 kk pahoinvointia. Emme kutsuneet häihimme ketään, jonka olisimme kuvitelleet olevan noin turhamainen, että edes miettii tuollaisia. Sinut kutsunut taisi tehdä sen virheen..

Vierailija
5/25 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä syynä on todellakin se, että eivät ole vaan ehtineet väsätä

niitä kiitoskortteja. Kyllä varmasti tulevat vielä jossain vaiheessa!

Vierailija
6/25 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

häiden jälkeen tuli totaalinen väsymys ja kyllästys kaikkeen häihin liittyvään, kun tuo vaihe meni ohi oli unohtunut myös kiitoskortit. Nyt olen havahtunut huomaamaan että on jo kiire laittaa ne kortit, joten enköhän ne ihan tässä lähiaikoina laita..

meidän häistä ei onneksi ihan noin kauan vielä ole ;)

Vierailija
7/25 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on itsestään selvyys, että vieraita kiitetään mahd. pian juhliin osallistumisesta sekä lahjasta. On todella huonoa käytöstä antaa kiitoskorttien odottaa lähetystä kuukausitolkulla!

Vierailija
8/25 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan samoinhan hääkutsuun tulisi vieraiden vastata heti kun kutsun saavat. Saadusta synttärikortista olisi kiva saada kiitokset vaikka tekstarilla jne....joskus tuntuu, että ihmisiltä puuttuu ihan peruskäytöstavat. Tuleehan siitä nyt itsellekin hyvä mieli, jos joku kiittää!

Vierailija
9/25 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minusta on itsestään selvyys, että vieraita kiitetään mahd. pian juhliin osallistumisesta sekä lahjasta. On todella huonoa käytöstä antaa kiitoskorttien odottaa lähetystä kuukausitolkulla!

Vierailija
10/25 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kiitoskortteja ollaan aloitettu nyt vasta lähettelemään. Syynä totaalinen uupumus, pieni vauva ja uusi raskaus. En vaan yksinkertaisesti ole jaksanut ajatella moisia, tosin saatiin kuvatkin valokuvaamosta vasta marraskuussa.

Kyllä se kortti tulee...

Vierailija
11/25 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa syy, jonka ymmärtäisin, olisi joku täälläkin mainituista, sairaus jne. Minusta on turha syyttää ettei kiinnosta ja jaksa jne. Kiitoskorttien lähettäminen nyt on pieni vaiva häiden järjestämisen kokonaisuudessa ja jos siinä kohtaa alkaa väsyttämään, niin taitaa sitten kertoa jotain omasta arvomaailmastakin.

Vierailija
12/25 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka ois kuinka raskaana tms. ei se korttien lähettäminen nyt niiiiiin vaivalloista ole!

Vierailija
13/25 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tiedän pariskunnan joka päätti erota puoli vuota häiden jälkeen. Mahtoi olla ökyhäät maksaneilla vanhemmilla hupaisaa...

Olivat olleet 7 v yhdessä ennen häitä ja sitten vaimo tapasi elämänsä miehen :-)

Vierailija
14/25 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäkää kaasot, bestmanit ja kaverit hommiin (niinhän nykyään tehdään häiden suhteen muutoinkin...;). Tai pitäkää viralliset kiitosbileet, kirjoitatte/askartelette porukalla kortit, sen jälkeen tarjoatte esim saunaillan kavereillenne kiitokseksi avusta.

Vierailija
15/25 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla varsinainen saituri kun pidät sitä lahjaasi niin erikoisena että kiitoskorttien lähettäminen liittyy jotenkin nimenomaan sinun lahjasi arvoon! Ehkä se tosiaan oli halpa-arvoinen kun kerran itsekin niin epäilet.

Itse en ikinä lahjojen perään kysele. Se on sitä antamisen iloa, johon ei kortit vaikuta suuntaan tai toiseen. Tietysti se ilahduttaa jos joku näkee vaivaa ja erikseen rupeaa kiittelemään, mutta paras ilo on se kun on saanut antaa onnistuneen ja avokätisen lahjan! ja saanut olla mukavissa juhlissa mukana!

Hanki ap jotain muuta elämää itsellesi, oisit kieltäytynyt menemästä häihin, olen varma että menit sinne pitkin hampain.

Pari varmaan kiitti kuitenkin häissä? vai se ei kelpaa, pitää olla mustaa valkoisella. Oletkos itse kiittänyt mukavista juhlista, siitä että pari on nähnyt paljon vaivaa ja käyttänyt rahaa sinunkin viihtyvyytesi eteen?!

Vierailija
16/25 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Taidat olla varsinainen saituri kun pidät sitä lahjaasi niin erikoisena että kiitoskorttien lähettäminen liittyy jotenkin nimenomaan sinun lahjasi arvoon! Ehkä se tosiaan oli halpa-arvoinen kun kerran itsekin niin epäilet.

Itse en ikinä lahjojen perään kysele. Se on sitä antamisen iloa, johon ei kortit vaikuta suuntaan tai toiseen. Tietysti se ilahduttaa jos joku näkee vaivaa ja erikseen rupeaa kiittelemään, mutta paras ilo on se kun on saanut antaa onnistuneen ja avokätisen lahjan! ja saanut olla mukavissa juhlissa mukana!

Hanki ap jotain muuta elämää itsellesi, oisit kieltäytynyt menemästä häihin, olen varma että menit sinne pitkin hampain.

Pari varmaan kiitti kuitenkin häissä? vai se ei kelpaa, pitää olla mustaa valkoisella. Oletkos itse kiittänyt mukavista juhlista, siitä että pari on nähnyt paljon vaivaa ja käyttänyt rahaa sinunkin viihtyvyytesi eteen?!

Vierailija
17/25 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
18/25 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kiitoskortit sain postiin vissiin helmikuussa. Vähän nolotti, kun oli munkin mielestä pitkä aika, mutta ei voi mitään, kun väliin sattu pika-aikataululla parhaan ystävän häät, joissa olin kaasona. Normaalien kaason hommien lisäks ompelin morsiamen hääpuvun sekä oman ja toisen kaason puvut. Ja mun mielestä oli tärkeämpää, että ne tuli tehtyä kunnolla ja kaveri sai ansaitsemansa ihanat häät kuin että mä oisin ruvennu niitä kiitoskortteja vielä siinä väsäämään. Okei, jos oltais otettu jotkut valmiit korttipohjat kuvaamosta, niin ehkä sitte, mutta mä halusin tehdä kortit alusta loppuun itse. Eli kannessa oli liimattu eri paperista pala, johon olin käsin kirjottanu etsimäni runon, kiitokset oli myös täysin käsin kirjoitetut. Sisällä oli kaksi kuvaa meistä ja niiden alla hieman kuvaa suurempi pala em. eri paperista yms. Joten niiden korttien tekemiseen meni TODELLA paljon aikaa ja vaivaa... Eli turha arvostella toisten korttien lähettämisä, jos ei kaikkea tiedä!

Vierailija
19/25 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoskortilla kiitetään lahjan lisäksi myös juhliin osallistumisesta. Sinulla on 16 todella huonot (tai peräti olemattomat) käytöstavat.

Vierailija
20/25 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kortti on tulossa. On niiden häitten jälkeen muutaki elämää, joten joskus saattaa aikaa vierähtää... Itse laitoin kortit joulupostin mukana menemään. eli n.4 kuukautta häiden jälkeen. Meinasivat unohtua kokonaan eikä johtunu siitä ettei olis jaksanu osoitteita kirjoittaa vaan kun ei yleensäkään meinattu muistaa tilata mitään hääkuvia....

sama pää kesät talvet....