Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko tuli maksamaan teidän häänne matkoineen päivineen?

Vierailija
02.02.2006 |

Minne suosittelisit häämatkalle?

T:Häitä kohta suunnitteleva :)

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

johon laskettu syömiset ja juomiset ja kaikki ostokset sun muut. Vieraita oli 49..

Vierailija
22/28 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraita noin sata, ruoka ja juomat kallein, noin 10 000 markkaa. Häämatka sri lankaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vieraita noin sata, ruoka ja juomat kallein, noin 10 000 markkaa. Häämatka sri lankaan.

Vierailija
24/28 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sen sijaan että pitäisimme ne, haluan mieluummin vaihtaa toisen autoistamme uudeksi. Vanhempamme ovat varakkaita, haluaisivat maksaa häät, mutta emme suostu. Tai siis minä en suostu. Mä voin ottaa avustusta esim. käydessämme syntymäpäivisin ravintolassa. Silloin isäni maksaa koko seurueen laskun. Mutta mä en kehtaa 26 vuotiaana enää pitää häitä vanhempien kustannuksella. Varsinkin kun itselläkin olisi ne rahat. Auto ajaa edelle..kirjaimellisesti :)

Vierailija
25/28 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo ovat juuri minun unelmahäät. Lisäisin siihen tosin vielä jonkun ihanan matkan....Anoppi vaan puhuu koko ajan suurenluokan bileistä suvun perinteisen kaavan mukaan...Olisi halukas kustantamaan ne, kunhan vaan saataisi isot hulabaloot. Minä en todellakaan halua/jaksa/kerkiä järjestää mitään spektaakkelia, enkä voisi kuvitellakaan , että ne kustantaisi joku muu kuin me itse.

Vierailija
26/28 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jälkeen kahvit anoppilassa. olisko bensarahaa menny max 5e

Vierailija
27/28 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieraita 20. Summaan kuuluu puvut, sormukset, ruoka, koristukset, juomat. eli kutakuinkin kaikki. Meillä oli mökkihäät omassa mökissä ja anoppi teki ruuat.

häämatka tehdään ens kesänä hintaa ei vielä tiedä.

Vierailija
28/28 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Pitopalvelu 24 e/hlö

-Bändi 600 e

-Kampaus 60 e

-Meikki 60 e

-Juhlapaikka 100 e

-Valokuvaus 70 e (sis. kuvaus + 2 kuvaa, lisäkuvat edullisia)

En ole vielä laskenut paljonko näillä hinnoilla tulee loppulaskua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi