linea nigra viivasta
..sanotaan että jos tulee tämä viiva masuun niin poikavauva tulossa ja jos ei niin ilmeisesti tyttövauva?
onko tietoa tämän asian paikkansa pitävyydestä?
vai voiko tulla molemmissa tapauksissa ja viivan pituus/lyhyys ratkaisee?
mistä tuo viiva muuten tulee/muodostuu?
Kommentit (9)
Mulla sillä viivalla ei ainakaan ole sukupuolen kanssa mitään tekemistä... on nimittäin ollut tuo viiva napaan asti jo monta vuotta! Ja nyt odotan esikoista. Vähän ehkä viiva on tummentunut ja nyt on ilmestynyt myös navan yli viivaa. Ultran mukaan meille on tulossa poika
napaan asti vaalean ruskea viiva. Ei se siitä kokonaan koskaan häipynyt, haaleni vain. Nyt toisessa raskaudessa en ole huomannut, että olisi juurikaan vahvistunut.
Neuvolassa terkka kutsui sitä poikaviivaksi, ja taitaapi hällä olla hiukan kokemusta asiasta.
Itselleni viiva ilmestyi suht nopeasti napaan asti ja loppuraskaudessa se ylettyi melkein rintojenväliin asti. Meille tuli poika.
Täysin sama tarina pätee myös ystävääni. Heille tuli tyttö.
eka raskaudesta ollenkaan ja tyttö tuli.Nyt toka raskaudessa tuli tumma oikein selvä viiva melkein rintoihin asti ja tyttö tuli.Eli eipä oo taikaa tolla viivalla,epäílen itse joksikin hormooni viivaksi,oli nimittäin ihan erinlainlainen raskaus tää toinen ja silti molemmat tyttöjä.
lettis
Esikoinen oli poika, eikä viivaa tullut ollenkaan. Nyt on tulossa tyttö, mutta eipä ole nytkään ilmestynyt viivaa masuun.
Minulle tuli todella pitkä ja tumma viiva joka alkoi navan alapuolelta ja ylettyi rintaliiveihin asti. Kaverini sanoivat minulle että se on poikaviiva, mutta viime kuussa syntyi tyttö. Että se siitä uskomuksesta:)
moi!
Minulla esikoinen oli tyttö, jolloin viiva ulottui napaan asti. Toinen tulokas oli poika, tällöin viivasta ei ollut tietoakaan. Eli ei aivan pidä paikkaansa nuo sanonnat ja ennustukset.
Heips!
Minulla oli pojasta selvä viiva n.5-6 raskauskk alkaen, se meni navan yläpuolelle. Nyt ei ole vielä tullut (rv19) jännä seurata että tuleeko vai ei :)
T:Moonagirl 18+5