Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelan tuet

Vierailija
02.02.2006 |

Miksi työtön saa enemmän kuin äiti tai isä joka jää hoitamaan lastaan kotiin eli jää kotihoidontuelle??

Mulla ei mene jakeluun tämä asettelu joten jos jollain on tähän ihan oikea,lainmukainen perustelu tai tieto asiasta niin kertokaa jooko.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joltakin eduskunnassa, kirjoita vaikka e-posti, voimme ilomiellin mekin kuunnella.

Mutta itseasiassa kysin kerran samaa asiaa. Virkailija vastas, että yleensä mies on niin hyvätuloinen, jos äiti sais " paljon" rahaa, ois taas jonkunnäköinen epä-tasaarvo. Halosta vaan kannattamaan!

Vierailija
2/5 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

SEkin ärstyttää kummassakin tuessa että puolison tulot vaikuttaa niihin pienentävästi.

Meidän tapauksessa miehen tulot vaikuttaa minun tuloihini,mutta jos jäisin työttömäksi niin tililleni rapsahtaisin enemmän työmarkkinatukea mitä sinne nyt tulee kotihoidontukea...epäreilua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ulko-mamma ja ylpeä siitä kun ei suomen tukia nosta?

Vierailija
4/5 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tulothan ne vaikuttavat. Juuri on sillä rajalla, etten tukea saa, ja nuorin lapsi on täyttänyt kolme vuotta. Kaiken kaikkiaan lapsia on viisi, ja kädestä suuhun eletään. Emme saa myöskään asumistukea eikä vanhin lapsi saa opintotukea. Lapsilisät saan neljästä lapsesta, koska vanhin on täyttänyt 17. Omaa rahaa minulla ei ole yhtään. Lapsilisät menee ruokaan, miehen tulot vuokraan ja autoon, laskuihin, lasten vaatteisiin, harrastuksiin ja koulukirjoihin. Voi miten hyvin tulinkaan toimeen kotihoidontuella.

Vierailija
5/5 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa kyllä väärältä sinunkin tilanteesi.

Onko nuorin lapsesi minkäikäinen?

Kyllä mielestäni on oikein että tuet loppuvat jossainvaiheessa.

Silti tämä aihe ...kotihoidontuki / työmarkkinatuki

-en käsitä miten työtöntä tuetaan paremmin!

Tarkoittaako se sitten että tämä ansaitsee työttömänä saada paremimin rahaa kuin " joutenoleva" kotiäiti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän