Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HYI HITTO! Luitteko Hesarista viemäristä kotiin tulleesta kuristajakäärmeestä?

Vierailija
02.02.2006 |

Apua! Käärmeiden pito yksityiskodeissa pitäisi kieltää lailla, jos ei voida taata etteivät ne karkaile! Otan aivan varmasti asian esiin meilläkin seuraavassa taloyhtiön yhtiökokouksessa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on naureskeltu, mutta toikin käärme oli tullut kylppärin lattiakaivosta. Ällöttävää...

Vierailija
2/14 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen aina pelännyt. Onneksi tiedän varmasti ettei ainakaan meidän rapussa kellään ole käärmettä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sinäänsä inhottava ajatushan tuo on. Olisin varmaan saalut sätkyt vaikka nuoruudessa itselläkin oli käärme lemmikkinä.

Vierailija
4/14 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei siis ollut mikään tavallinen lemmikki tarantella vaan joku vielä isompi. Siitä oli ilmoitus rappukäytävässä.. ÄLLÖÖÖ!!

Vierailija
5/14 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin siskoltani karkasi sukkanauhakäärme joka suuntasi myös vessaan. Mutta ei sentään karannut viemäristä...

Vierailija
6/14 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne oikeesti voi omasta viemaristä päästä toisen viemäriin? Ja siis siellä on vettä!! EN KÄSITÄ!

Vierailija
7/14 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[size=7] REPEEEEE!!!!!

Vierailija
9/14 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niissä ei oo vettä kokoajan kuin hajulukoissa

Vierailija
10/14 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko tämä hesarissa ollut juttu ihan UUTINEN vai joku " tapahtui helsingissä" -lukijakokemus?

Meille ei tule hesaria..

Olen kyllä itsekin pelännyt jo tuon kymmenen vuotta sitä, että joku kaunis päivä käärme pilkistää pöntöstä juuri kun olen kakalla! Tai yhtäkkiä jossain nurkassa, sohvan alla tms. olisi käärme. Pelkään käärmeitä melkein yli kaiken. Huh.

Vierailija
11/14 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisin varmaan semmoiset traumat jos ykskaks käärme luikertelisi jostain viemäristä.

Vierailija
12/14 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on aivan sama onko myrkyllinen vai ei? siinä vaiheessa kun meidän lattialla näkisin käärmeen, niin kuolisin varmaan jo sydäriin.

Tietysti se myrkytön on silti parempi vaihtoehto.

Ihmetyttää kovasti se että, suomeen saa tuoda lemmikiksi vaikka mustan mamban. Käykää lukemassa herppi. netistä, jos ette muuten usko.

Apua!!

Vierailija
13/14 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14/14 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mainittu tapaus oli Helsingin Ita-Pasilassa Kasöörinkadulla eilen aamulla. Oli ihan kuvakin Hesarissa kun pelastuslaitoksen miehet pyydystivät sitä jollain pihdeillä... Hyi olkoon!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi