Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Unohtakaa vähärasvaiset tuotteet!

Vierailija
02.02.2006 |

Miettikää mitä lisäaineita niissä onkaan!

[b]Kukaan normaalisti liikkuva ja normaalisti syövä ei TARVITSE vähärasvaisia tuotteita pysyäkseen normaalipainossa![/b]

Mä en edes käsitä miten niitä voi syödä? Helkutin pahoja. Ja monia olen kokeillut; juustot, leikkeleet, marganiirinit, jogurtit, maidot (rasvaton maito on ihan veden makuista!), jäätelöt, kermat... Hyi helkutti!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista kuitenkin, että on paljon patalaiskoja lihavia naisia, jotka yrittävät laihtua ilman minkäänlaista liikunnan lisäämistä. He sitten laskevat Painonvartijoiden mukaan pisteitä ja koska he haluavat syödä niin paljon kuin mahdollista, he syövät mieluummin vähärasvaisia tuotteita koska niitä saa syödä enemmän.

Vierailija
2/7 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka on vain erilaista varmaan kuin mitä normaalisti söisit. Reippaasti vain muutat ruokia mitä syöt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimerkiksi vähärasvaisia tuotteita. Minulle ainakin on suositeltu mm. raskausaikana ja lapselleni vauvaiässä lääkärienkin taholta. Painoni ja rasvaprosenttini ovat alhaisempia kuin useilla ikäisilläni naisilla ja olen " virkeässä" kunnossa. Raskausaika myös meni lenkkeilen päivittäin eikä ylimääräisiä kilojakaan jäänyt.

Vierailija
4/7 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se toimii´minulla ja olen tyytyväinen. Liikun myös tavallisen määrän (en mikään himoliikkuja) lenkkeilyä ja talvella hiihtoa. Olen oppinut syömään vähärasvaisia ja minusta rasvaisemmat versiot ovat pahoja, jos niitä muualla joudun syömään. Mutta jokainen te´kee omat valintansa.

Vierailija
5/7 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kärsivät esim. jakojen polvien ja sydämen ohitusleikkausten sekä uhkaavan vanhuusiän sokeritaudin muodossa siitä etteivät laihdu.

Nutriletit tai pisteiden laskut eivät ole heitä auttaneet. Mutta, tosiasia on myös se, että heidän syödessään VAIN normaalirasvaisia tuotteita, heidän painonsa aina nousee.

Vierailija
6/7 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen usein lukenut näiden vähärasvaisten tuotteiden tuoteselosteita ja huomannut, että niiden lisäainelista on yleensä pökerryttävän pitkä. Ei sellainen lisäaineiden määrä voi olla kovin terveellistä.

Koska nämä vähärasvaiset tuotteet pyritään keinotekoisesti saamaan mahdollisimman samanlaisiksi kuin vastaavat normaalirasvaiset tuotteet, ne ovat selvästi jalostetumpia elintarvikkeita. Tämä puolestaan kuormittaa ympäristöä monin tavoin.

Minä pystyn syömään surutta normaalirasvaisia tuotteita, koska liikun paljon. Emme omista autoa, joten päivittäisen hyötyliikunnan määrä on tavallista suurempi. En käytä hissiä muulloin kuin lastenvaunujen kanssa liikkuessani jne. Talvella harrastan hiihtoa ja luistelua muutaman kerran viikossa ja kesällä pyöräilen ja rullaluistelen. Näillä keinoilla pysyy paino kurissa vaikka vähän herkuttelisikin.

Vierailija
7/7 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasva ja sokeri yhdessä on se, mikä lihottaa. Mutta jos sitä sokeria mättää menemään niin hallaa vaan tekee jos vaihtaa vähärasvaiset normaalirasvaisiin.