Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vaalennettuihin hiuksiin kiharat helpoiten? Tikkupaplareilla tulee sotkuiset söheröt :(

Vierailija
25.06.2008 |

Vai teenkö jotain väärin..? Permistä ei voi harkitakaan näin blondattuun tukkaan. Haluaisin kuitenkin pitää kiharaa, kun en tykkää hiusten olevan päätä myöten ja minulle sopii kiharat hyvin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä saa kivoja loivia kiharoita.

Vierailija
2/8 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haperoksi blondattu kikkaratukka, öh... Suosittelisin kuitenkin hieman päivittämään kuontaloasi nykyaikaan. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se nyt mikään hapero kuitenkaan ole. Mutta permanenttia en tosiaankaan aio ottaa.

ap

Vierailija
4/8 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalea kiharathan ovat ihan jees! itse olen käyttänyt foliorullia, mutta en niitä joka päivä jaksaisi vääntää. Lämpörullat lienevät aika pätevät.

Vierailija
5/8 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä laillakin saa kiharat että kääntää tukan pötkyläksi joka itsestään melkein kääntyy sykeröksi, kuin nutturaksi, ja laittaa sitten kiinni. Olipas selkeää. :)

jatkaa 7

Vierailija
6/8 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo yhtään tukka kuivunu, mitä pelkäsin. Kampaaja laittoi mmahd miedoilla aineilla.

Vierailija
7/8 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä laillakin saa kiharat että kääntää tukan pötkyläksi joka itsestään melkein kääntyy sykeröksi, kuin nutturaksi, ja laittaa sitten kiinni. Olipas selkeää. :)

jatkaa 7

Mulla on kampaajan mukaan "hydroskooppinen" hius eli kuivuu tosi hitaasti, kannattaako nuo pötkylät tehdä lähes kuiviin hiuksiin ennen nukkumaan menoa, jos yöksi tekee? Ja mitä ainetta alle?

:) ap

Vierailija
8/8 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muotovaahtoa sinne pohjille voisi laittaa. Itsellä monesti kaksi sykeröä päässä, mutta niitähän voi laittaa enemmän jos tukka on paksu.

t. 7 jne

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan