Kävitkö teininä kielikurssilla Englannissa? Mikä kaupunki ja vuosi?
Itse kävin Torquayssa vuonna 1989. mukava kaupunki, erikoinen palmuineen.
Kommentit (189)
Kurssilla oli vain suomalaisia, opetus tosi huonoa, joten ei me englantia juurikaan opittu. Minullakin enkun numero laski seuraavaan todistukseen. Pääkaupunkiseudulta kotoisin olleet kurssilaiset oli tosi ylimielisiä meitä muualta Suomesta tulleita kohtaan, ihan käsittämättömiä kommentteja sai kuulla. Muuten oli kiva reissu.
Lähtö oli kesä-heinäkuun taitteessa ja neljä viikkoa kesti. Firma STS.
Mahtava reissu, ihana perhe, en ryypännyt tippaakaan........
EF:n kautta kesäkuussa 5 viikkoa, juhannus Pariisissa.......
Nyt, kun luin näitä juttuja, niin en ehkä päästäisi omiani, kaameaa menoa!
Ei ryypätty, mutta ranskalaispoikien kanssa pussailtiin.
Isäntäperhe kirjoittelee edelleen, itsekin lähetän ainakin joka vuosi joulukortin :)
Ikää oli 15v. Ja kyllä istuttiin bubeissa ja juotiin punaviiniä pullosta rannalla. Poikiakin pussailtiin. Tuurilla selvittiin, ettei ihmeempiä tapahtunut.
Ja minun lapseni ei muuten lähde kielikurssille!
1987 Brighton 5 vko
sit 1989 Ruotsissa 4vko Helsingborissa
ja 1989 Weymouhth 4 viikkoa
Meni itselläni vähän hukkaan, kun olin niin nuori ettei ensimmäinen kerta ulkomailla oikein meinannut luonnistua.. Toisaalta ei ollut ryyppäämistä tai poikien kanssa rällästämistä, en silloin raukka edes tiennyt mokomista paheista. :D
Olin 16v ja oli hauskaa. Kaikenlaista pikkusahellysta ja poikakaverikin oli siella :-) ei tosin mitaan vakavaa, kunhan rantsussa pussailtiin.
Paignton 1982 ja Torquay 1983. Hauskaa oli ja kilttejä oltiin (no vähän salaa siideriä maisteltiin...)
, hauskaa oli. Kielitunnit vaan aivan liian helppoja.
Taisin olla 11v ja ei juotu. Discoissa kyllä käytiin ja ei pussailtu poikia
Oltiinko samalla kurssilla?? SF43 muistaakseni, Brighton -91! Harmittaa kun ei yhteyksiä keneenkään.. :(
Olisi kiva muistella samassa paikassa kesäkuun alussa 1984 Tjäreborgin kielikurssilla olleiden kanssa, vaan en muista edes enää oikein nimiä!!!
Opin syömään valkoisia papuja tomaattikastikkeessa. Ryypätä osattiin jo aikasemmin, mut siellä ei uskallettu :)
Mahtava keikka! Pari vuotta törmäiltiin Facebookin ja LinkedInin kautta muutaman kurssilla olleen kanssa ja saatiin järjestettyä jonkinlainen get-together. Paikalla oli 14 kurssilaistamme ja oli kerrassaan mahtavaa muistella menneitä :-)
Mahtava keikka! Pari vuotta törmäiltiin Facebookin ja LinkedInin kautta muutaman kurssilla olleen kanssa ja saatiin järjestettyä jonkinlainen get-together. Paikalla oli 14 kurssilaistamme ja oli kerrassaan mahtavaa muistella menneitä :-)
juttu, että löysit kavereita 25 vuoden takaa. Minä en muista yhdenkään kielikurssikaverin nimeä vuodelta 1986 :(
EF:n kautta.
Oli kyllä sellainen reissu, etten omia lapsia päästä kielikursseille ;D