Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kutsuuko taaperosi sinua etunimelläsi?

Vierailija
01.02.2006 |

(kauhea sana toi taapero...) Mutta asiaan, meidän 2-vuotias on nyt alkanut kutsumaan minua myös etunimelläni ja se tuntuu jotenkin hassulta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo kyllä äidiksikin, mutta usein kutsuu etunimeltä, tai Minna-äidiksi.

Vierailija
2/8 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se johtui varmaan siitä, kun lapsipuoleni viettivät meillä lähes koko kesän ja kutsuvat tietenkin minua aina etunimellä. Poika oppi siis sen sisaruksiltaan.

Nykyään tuntuukin sitten extra-ihanalta, kun poika sanoo tomerasti " mun äiti" . Ah :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kipakalla sävyllä silloin kun pelkkä äiti ei ala tehota ;o)

Vierailija
4/8 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun reagoin siihen, alkaa hän nauraa hihittämään. Kai siinä jotain hauskaa on, joka ei mulle vain avaudu...

Vierailija
5/8 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis vajaa 3v poika on nyt parin viikon ajan puhunut minua etunimellä. Tähän asti sanoi aina äiti. Samaan aikaan muutenkin puhuu, kun ei asuisi täällä, tyyliin " onko teillä kaksi vessaa" . Luulen että hänestä on vaan haukaa sanoa etunimellä kun on jostain sen keksinyt (kuulee tietenkin kun muut käyttää ja kun meillä hoitolapsia välillä niin tottakai niille puhuttelen itseäni etunimellä)

Vierailija
6/8 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtunee varmaan siitä, että mä huutelen kotosalla miestäni nimellä.

Vierailija
7/8 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma-aloitteisesti yleensä sanoo äiti, mutta välillä matkii isäänsä ja kutsuu minua etunimellä. Yleensä silloin matkii kokonaisen lauseen esim. " tiina, sammuta jo se tietokone" ;-)

Vierailija
8/8 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluahan olisi huudella " lapsii" , ja pihalta huutaessa tietää ketä huudetaan, kun nimeä käyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän