Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Laihdutuskuurit

Vierailija
25.06.2008 |

Millaisia laihdutuskuureja olette käyttäneet? Tai millaisia laihdutustuotteita? Mitkä ovat toimineet, mitkä taas eivät? Millä on ollut nopea vaikutus ja millä hitaampi? Ja onko ollut helppoa pitää painoa hallinnassa kuurin jälkeen?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

painonvartijat ensin -20kg 10kk aikana, takaisin parissa vuodessa.

Nykyinen "kuuri" on tervettä järkeä ja painonvartiointia yksin, -13kg viimeisen 10kk aikana. Tämä kuuri jatkuu vielä ainakin pari vuotta kunnes saan vielä 15kg pois ja sitten loppuelämän.

Vierailija
2/9 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus toooodella nuorena, alle parikymppisenä, kokeilin kaalisoppadieettiä. Neljä päivää kestin soppakuurilla, kunnes alkoi se keitto tulemaa samaa tietä ulos, mitä meni sisäänkin. Oli niin pahan makuista, hyi olkoon! Ei tehonnu mulla.

Sitte olen käyttäny Herbalife-tuotteita muutaman kuukauden. Laihduin kyllä hitosti, mutten kestäny sitä nälässä olemista. Kun lopetin tuotteiden käytön, sain kilot takaisin.

Olen ollut kuurilla, missä proteiineja ja hiilihydraatteja ei saanu yhdistää samalla aterialla ja hedelmiä syötiin vain aamuisin tai tyhjään vatsaan. Toimi mulla, mut oli vaan pirun hankala toteuttaa pidemmän päälle.

Vähähiilihydraattista diettiä kokeilin, mutta leivän himo voitti. :)

Zone-ruokavaliota noudatin ennen raskauksia, se toimi hyvin ja soveltaen se oli ihan helppo ottaa syömisiin mukaan. Löyhästi noudattelen tuota vielä tänäkin päivänä.

Painonvartijoissa olen laskenut pisteitä joskus vuosia sitten. Hyvin toimi, tai vähän liiankin, laihtumisen ja painon kurissa pidon kannalta siis. Keksin omia sääntöjä pisteiden säästämiseen ja niiden käyttämiseen ja sairastuin syömishäiriöihin. Ensin laihduin liian paljon, sitten kun alkoi itseä pelottaa, että jokohan kohta alkaa kroppa kärsimään liiasta laihuudesta, aloinkin syömään enemmän, mikä sitten taas vitutti, kun alkoi läskit taas lisääntymään, eli liikuin anokreksian ja bulimian välimaastossa vuoden verran.

Mutta _helpoin ja paras laihdutuskuuri_ on "kohtuus kaikessa" -kuuri. En laihduta enää enkä aio laihduttaakaan enää ikinä (eikä kyllä ole tullut tarvettakaan), vaan pyrin pitämään järjen päässä, liikun paljon ja syön terveellisesti laiskottelua ja herkuttelua kuitenkaan itseltäni kieltämättä. Toiminu jo viimeiset neljä vuotta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun siinä saa piru vie nähdä nälkää tai popsia pelkkää salaattia, niin kilot hiipivät takaisin.

Keväällä kokeilin hiilihydraattien rajoittamista, alussa jopa Atkinsia. Kiloja lähti helposti 7, eli tavoitepainoon. Nyt olen päätynyt siihen, että alan noudattaa karppiruokavaliota pysyvästi välillä perunaan retkahtaen :) Esim. nyt kesällä on ihanaa kun voi syödä grillilihaa, kasviksia, parsakaalia yms. mielin määrin ja juoda valkkaria, punaviiniä ja light siideriä. Mansikoitakin voi syödä. Ja jos mieli tekee uutta perunaa tai saunaolutta, otan sen ja seuraavana päivänä taas vähemmän hiilihydraattia. Juhannuksena söin miten tykkäsin, nyt pari päivää lähes nolla hiilareilla (palljon kanaa, metwurstia, juustoa, kananmunaa ja parsakaalia) ja painoa ei tullut grammaakaan.

Vierailija
4/9 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karppaamalla lähti hitaammin, mutta pysyi poissa. Painonvartijoilla nopeammin, mutta tuli takaisin myös nopeasti.

Vierailija
5/9 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tv-juontaja joskus kertoi laihtuneensa markkinoiden parhaalla laihdutudtuotteella todella nopeasti, muttei paljastanut tv:ssä, millä...

Itse olen joskus jotain pillereitä kokeillut, mutta eivät kyllä toimineet ollenkaan... :)

Vierailija
6/9 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ruoka-aikoina syön normaalisti.

Mut koitan muistaa syödä hedelmiä (en jaksa tehdä salaatteja, hedelmät on käteviä, ne täyttää mahaa eikä vaadi valmistusta).

Painoonvartijat kidutusta en jaksanut. Kaikesta hyvästä rankaistiin ihan sikana. Esim. nykyisin syön kotipullaa, vaikka painonvartijoissa siitäkin saa kauheesti pisteitä.

Olen viisaiden kuulleen sanoneen, että ÄLÄ LAIHDUTA VAAN TEE LOPUN ELÄMÄÄ KESTÄVÄ ELÄMÄNTAPAMUUTOS. Eli siksi koitan ottaa hedelmiä, koska ne on minusta hyviä. Enkä koita mitään ihme kaalisoppia jaksaa tehdä parin kuukauden ajan ja sitten repsahtaa.

Vierailija
7/9 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti mut solakkana ja normaalipainossa. Nyt kun vaan tietäis millä sais nuo raskauslöllöt, siis venyneen mahanahkan palautumaan?

Vierailija
8/9 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta osa tullut takaisin. Korvien välissä ei ole vielä tapahtunut mitään.

Vierailija
9/9 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- pillereillä lähti muutamassa viikossa 5 kiloa. Lopetin pillerit ja kiloja tuli 8 takaisin.

- karppaus, lähti 3 kiloa ja tuli paha olo.

- painonvartijat, lähti muutama kilo

Olen siis normaalipainoinen, halusin laihtua vaan juhlia varten sanottakoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä