Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tosi laiha kaverini vinkuu ettei saa miestä, kun on liian laiha! Ei ole helppoa laihoillakaan! :)

Vierailija
01.02.2006 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan vieläkin mitä piinaa oli teini-ikä yläasteelta kaksikymppiseksi asti, kun muut olivat jo naisen näköisiä ja minä se vaan 45 kiloisena rimppakinttuna kuljin joukon jatkona. Ei ollut tissejä eikä perää, lantiosta puhumattakaan. Naama sentään oli kohtuullinen, mutta itsetunto huonoista huonoin. Ja nuoruudessani oli vielä nämä kaikki Sabrinat sun muut povipommit tosi IN. Pojat kopeloi ja testasi selästä kellä on rintsikat. Olin varmaan ainoa, jolla ei niitä ollut kuin vasta lukiossa.

Arvatkaa, kuinka paljon olen elämässäni kuullut päivittelyä laihuudestani. Ja osa ihmettelijöistä on ollut vielä aidosti kateellisia. Monta kertaa olen meinannut sanoa, että voi kun tietäisit... No, iän myötä on tullut sopivasti kiloja vaikka laiha olen edelleen. Jotenkin sitä hyväksyy kroppansa, olen jopa alkanut pitää omastani. Miehenkin löysin, vaikka teininä kukaan ei kahta kertaa meikäläiseen päin vilkaissutkaan :-)

Vierailija
2/12 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttavapiirissä laihoilla on kovastikin ollut vientiä, on kyllä iloisia ja sosiaalisia tapauksi muutenkin. Hyvinkin suosittuja miesten keskuudessa nämä hoikat sinkut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasiassa ei saa miestä, koska on nirso sohvaperuna, joka ei uskalla edes yrittää suhdetta. Kyllä se on yleensä jostain muusta kiinni kuin painosta se miehen nakittaminen.

Vierailija
4/12 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavilla voi olla vaikeuksia löytää miestä ulkonäkösyistä, mutta laihuus ei jostain syystä häiritse suurinta osaa niinkun lihavuus.

Vierailija
5/12 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ihailevat kroppaani, miehet ei ehkä niinkään. Siksi onkin vittumaista kuunnella kateellisten pulleroiden voitonriemuista toitotusta siitä että miehet pitää siitä että naisilla muotoja, ihankuin sitä ei muutenkin tiedettäisi.

Vierailija
6/12 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla taitaa olla tosi huono itsetunto. Mä oon laiha, mutta aina on miehiä riittänyt. On paljon miehiä jotka ei tykkää lihavista tytöistä, ainoastaa hoikista. Jos sulla on tollainen asenne jo valmiiksi, niin ei oo ihmekään että miestä ei löydy.

Vierailija
7/12 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripakinttu luuviulu, joka ei lihoa, vaikka söisi hevosen päivässä.

Vierailija
8/12 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkein liiankin kanssa niitä on riittänyt, mutta siltikään ei ole kiva kuunnella ainaista virttä siitä miten naisella " pitää olla mistä ottaa kiinni" .

Eikai kukaan nyt oikeasti kuvittele että miesten " saaminen" olisi kiinni jostain yksittäisestä muoto-seikasta kuten paino ellei kyseessä joku todella vakava ääritapaus.

Vierailija
9/12 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttänyt naiselta vain raskaana ollessa. Mies tykkäsi pulleista tisuistani :)

Vierailija
10/12 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit silti b85 kuppia, eli kyllä ne löytyy. Muo ei naiset kehu, kun hyvin harvoin. Miehet sitäkin enemmän. Naiset käy kimppuun.

Vierailija
11/12 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietäväsi miesten pitävän vain pulleista naisista. Jos et ole törmännyt vielä mieheen joka pitää hoikista, niin ei sulla ole ilmeisesti pahemmin miehiä ympärillä pyörinyt.

Vierailija
12/12 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemuksesta tiedän kuitenkin että pitävät toki muunkinlaisista ;-)

Mutta yleismaailmallinen ihanne lienee kuitenkin se kurvikas, SE siis tiedetään.

8