onko normaalia??
onko tää ihan normaalia: mua on vaivannu koko raskauden ajan hiivasieni vähän välii, mut se on kuulemma neuvolatädin mukaan ihan normaalia.. mutta onko se normaalia että häpyhuuleni turpoavat ihan jumalattoman kokoisiksi?? en muista että olis ikinä ennen raskautta tällast ollu ja kaikenlisäks tää on niin kivuliasta kun olla ja voi.. hyvä jos istuun pystyy.. koko ajan sattuu ihan ku iho olis ihan vereslihalla mutta ei mitään verta ole kertaakaan tullut..
auttakaa!!
Kommentit (3)
Itselläni ei ole ollut, mutta hyvällä ystävälläni raskauden aikana oli ja ne olivat kipeät. Vaivahan on ihan tyypillinen ja häipyy sitten synnytyksen jälkeen :I
Mulla on nyt menossa kolmas raskaus ja 18. viikko. Mulla on kaikissa raskauksissa turvonneet häpyhuulet johtuen suonikohjuista! On todella hehkeän näköistä ja välillä tuntuu pikkuhousuissa pikkasen ahtaalta... :-(
Mulla ei kyllä ole olleet kipeät, mutta monesti suonikohjut voivat olla...
Ja mikä parasta- ne häviävät synnytyksessä, tai pikkasen sen jälkeen, kun taas jalkoihin tulleet eivät yleensä häviä.
Onnellista odotusta!
maryanne 17+2
En tiiä onko normaalia mutta minulla ainakin turpoaa häpyhuulet ja ovat aika inhottavat, kun istuu.
Johtuiskohan siitä, että veri kiertää ja tavallaan pakkautuu tuonne alapäähän, kun tavarat muutensakin ahtaalla siellä ;)
En oo kyllä edes ajatellut, että siitä olis jotain haittaa mutta mikäli jollain on asiantuntevaa mielipidettä niin minäkin olisin kovin kinnostunut. Siihen asti istun turvatyynyilläni ;)