Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myöhään plussanneita?

01.02.2006 |

Tulin nyt tänne odotuspuolelle kyselemään, että onko ketään, joka olisi testannut raskaustestissä ensin negan, mutta kuitenkin plussannut myöhemmin? Tai muuten vaan myöhään testanneita?

Kiitos, jos löytyy joku:-)

- Toivossa on hyvä elää...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni taisi näyttää viikolla 7 (kuukautisten mukaan) vielä miinusta. Todellisia viikkoja en muista, mutta uä jälkeen LA siirtyi yli viikolla. Odottelin sitten vaan kuukautisia, luulin niiden jääneen välistä, mutta sitten tuli liiankin tutut oireet, väsymys ja etominen....

Onnea odotteluun....

-kirsi-

Vierailija
2/4 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa pettymyksiä taustalla ja turhia testejä, joten en uskaltanut tehdä sitä testii.

Pahoinvointi oli kyllä aika kaameeta ja siksi teinkin testin, kp 51.

LA pysyi samana neuvolassa ja ultrassa... eli ekaa kertaa elämässäni olin saanut aikaiseksi luonnollisen ja normaalin kierron (28pv?)

Testiin kyllä paukahti HETI positiivinen tulos, testiviiva oli kontrolliviivaakin tummempi ja itkuhan siinä onnesta tuli!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisesta tein raskaustestin rv4+ (siis jälkikäteen taaksepäin laskettuna tuo rv) mutta se oli negatiivinen. Oireita ei oikeastaan ollut, mutta toive raskaudesta.

Lopulta yökötyksen ja huimailun ollessa jo voimakkaina tein positiivisen testin. Anoppi pakotti kun meinasin oksentaa ruokapöydässä ;) Rv oli silloin 7+6. Olihan nuo oireet olleet jo muutamia päiviä itsellekin aika selvät, mutta jotenkin vaan ei uskaltanut niihin ekakertalaisena luottaa.

Onnea sinulle matkaan, toivottavasti olet raskaana, -Itta-

Vierailija
4/4 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin kun itse pohdin samaa ja lueskelin vanhoja ketjuja. Itse taisin saada ekan plussan kp 42. Kaksi päivää aiemmin vain haamu. LA ultrassa vastasi sitten tosi hyvin tuota plussauspäivää ja omia raskausoireita, jotka alkoi vasta plussan jälkeen. Eli kierto vaan oli pitkä, kuten minulla niin usein ennenkin.