Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemallani miehellä on häiritsevän korkea ja ns. epätasainen ääni, onko...

Vierailija
17.08.2014 |

...se hyvä syy lopettaa tapailu? En haluaisi sitä tehdä koska mies on mukava, komea, meillä on hauskaa jne. Mutta se ääni todellakin on tosi kimakka, ja tuolla epätasaisella tarkoitan sitä, että se on lisäksi kiekuva. Kuulostaa siltä kuin olisi vielä äänenmurros kesken tms (ei kyllä ole, mies on 26), musta se on tosi epäviehättävää. Aluksi ajattelin, että tämä on suht pieni asia ja jatkan tapailua tästä huolimatta, mutta nyt kun olen alkanut ajatella että mun pitäisi kuunnella sitä ääntä koko loppuelämäni, niin en tosiaan tiedä kestäisinkö. Matala ääni on seksikäs, tuollainen kimeä ja kiekuva kaikkea muuta. Mitä te tekisitte? Voiko tuollaista ääntä mitenkään oppia sietämään tai voiko se enää mitenkään tuosta madaltua?

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kamalalta, älä jatka tapailua. Mies menköön vinkumaan muualle.

Vierailija
62/82 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 22:13"]

Kuulostaa kamalalta, älä jatka tapailua. Mies menköön vinkumaan muualle.

[/quote]
törkeä

Vierailija
64/82 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti se sanomaan alttarille "tahdon" :D

Vierailija
65/82 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 17:38"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 17:18"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 16:22"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 16:18"]

Jos olisit ihastunut, ääni ei haittaisi.

[/quote]

Olen ihastunut, mutta se ääni häiritsee ihan väkisinkin kun sitä joutuu niin paljon kuuntelemaan. Korviin melkeinpä oikeasti sattuu se vinkuminen, en voi sille mitään. ap

[/quote]

Sitten et ole ihastunut. Ihastuessa ei tuollaista edes huomaa.

[/quote]

Kyllä toisen ääneen kiinnittää tahtomattaankin huomiota jos se on jotenkin erityisen kamala, ihan sama onko ihastunut vai ei.

[/quote]

No ei ole. Kuulostaa siltä ettet ikinä ole ollutkaan ihastunut. Ensinnäkin ihastuessa ei tuollaista edes huomaa tai sitten antaa ne pikkuvirheet anteeksi, tai näkee ne jopa söpöinä. Ääni on kuitenkin yksi niistä asioista, jotka huomaa ensimmäisenä

Vierailija
66/82 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 23:02"]

Mieti se sanomaan alttarille "tahdon" :D

[/quote]

tahDOOON.

Vierailija
67/82 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä huomaan ihastuneenakin ne piirteet, mitkä toisessa on omituisia? Väitätkö ettet huomaa vaikka jos kumppanilta puuttuu jalka? Tulee sit ensihuuman hävitessä jonkun vuoden seurustelun jälkeen täytenä yllärinä että oho, sulla ei ookaan toista jalkaa?! Ihmettelinkin vähän noita keppejä.

Vierailija
68/82 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 23:14"]

Kyllä mä huomaan ihastuneenakin ne piirteet, mitkä toisessa on omituisia? Väitätkö ettet huomaa vaikka jos kumppanilta puuttuu jalka? Tulee sit ensihuuman hävitessä jonkun vuoden seurustelun jälkeen täytenä yllärinä että oho, sulla ei ookaan toista jalkaa?! Ihmettelinkin vähän noita keppejä.

[/quote]

Ehe ehe.. Ne ehkä huomaa (luultavasti niitä ei heti edes huomaa), mutta ihastuessa ne näkee vain ihanina, inhimillisinä piirteinä. Eli kyllä kuulostaa siltä, ettet ole tarpeeksi ihastunut, jos joku puuttuva jalka häiritsee noin paljon.

Vierailija
69/82 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 23:11"]

[/quote]

Olen ihastunut, mutta se ääni häiritsee ihan väkisinkin kun sitä joutuu niin paljon kuuntelemaan. Korviin melkeinpä oikeasti sattuu se vinkuminen, en voi sille mitään. ap

[/quote]

[/quote]

Kyllä toisen ääneen kiinnittää tahtomattaankin huomiota jos se on jotenkin erityisen kamala, ihan sama onko ihastunut vai ei.

[/quote]

No ei ole. Kuulostaa siltä ettet ikinä ole ollutkaan ihastunut. Ensinnäkin ihastuessa ei tuollaista edes huomaa tai sitten antaa ne pikkuvirheet anteeksi, tai näkee ne jopa söpöinä. Ääni on kuitenkin yksi niistä asioista, jotka huomaa ensimmäisenä

[/quote]

Olen eri kommentoija, mutta olen samaa mieltä tuon aiemman kanssa (ja olen naimisissa, eli olen kyllä ollut ihastunut). Kyllä sen äänen hirveyden nimenomaan väkisinkin kuulee, oli kyseessä sitten ihastus, kaveri tai joku tuntematon kaupan kanssa. Ajan myötä sen vain hyväksyy ja siihen tottuu, ap:lle näin ei ole vielä käynyt, koska on tapaillut miestä vasta kuukauden.

Vierailija
70/82 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 23:34"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 23:14"]

[/quote]

Ehe ehe.. Ne ehkä huomaa (luultavasti niitä ei heti edes huomaa), mutta ihastuessa ne näkee vain ihanina, inhimillisinä piirteinä. Eli kyllä kuulostaa siltä, ettet ole tarpeeksi ihastunut, jos joku puuttuva jalka häiritsee noin paljon.

[/quote]

Ja lisäys, ei todellakaan kaikki näe huonoja/häiritseviä/rumia piirteitä ihastuessaan ihanina, vaikka sinä näkisitkin. En onnistu pitämään esim. miehen rumaa nenää ja rumia varpaita mitenkään ihanina, mutta hyväksyn ne virheet. Mielestäni nimenomaan virheiden hyväksyminen on tärkeämpää, ei se, että pitää niitä ihanina ja söpöinä vaikka väkisin.

Vierailija
71/82 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 23:40"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Olen eri kommentoija, mutta olen samaa mieltä tuon aiemman kanssa (ja olen naimisissa, eli olen kyllä ollut ihastunut). Kyllä sen äänen hirveyden nimenomaan väkisinkin kuulee, oli kyseessä sitten ihastus, kaveri tai joku tuntematon kaupan kanssa. Ajan myötä sen vain hyväksyy ja siihen tottuu, ap:lle näin ei ole vielä käynyt, koska on tapaillut miestä vasta kuukauden.

[/quote]

Etpä sitten ole ainakaan ollut samalla tavalla hullaantunut toisesta kuin minä.

Tietenkin sen ruman äänen kuulee, mutta itse en edes pystyisi ihastumaan mihinkään sietämättömän rumaääniseen ihmiseen. Sehän olisi ihan ristiriitaista. Toki olen ollut ihastunut ihmiseen, jossa on virheitä, koska kukaan ei ole täydellinen,  mutta ne virheet näkee vain söpöinä tai niitä ei edes huomaa. Siinä se ero.

Vierailija
72/82 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 23:52"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 23:40"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Etpä sitten ole ainakaan ollut samalla tavalla hullaantunut toisesta kuin minä.

Tietenkin sen ruman äänen kuulee, mutta itse en edes pystyisi ihastumaan mihinkään sietämättömän rumaääniseen ihmiseen. Sehän olisi ihan ristiriitaista. Toki olen ollut ihastunut ihmiseen, jossa on virheitä, koska kukaan ei ole täydellinen,  mutta ne virheet näkee vain söpöinä tai niitä ei edes huomaa. Siinä se ero.

[/quote]

Niin, ehkä määrittelet hullaantumisen eri tavalla, kenties sokeana rakastumisena. Hullaantua voi, vaikka joku yksittäinen piirre häiritsisi. En näe virheitä millään tavalla söpöinä ja todellakin huomaan ne, mutta hyväksyn ne. Minulla on edelleen silmät ja korvat päässä vaikka kuinka olisin ihastunut ja hullaantunut, nähtävästi myös ap:lla ja monella muulla tähän ketjuun vastanneella ja se on ihan normaalia.

Vierailija
73/82 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, olette aivan saatanan pinnallisia, pirullisia huoria. Olen pettynyt teihin.

T.Nainen

Vierailija
74/82 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, olette aivan saatanan pinnallisia, pirullisia huoria. Olen pettynyt teihin.

T.Nainen

Vierailija
75/82 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 18:50"]

Hmm... Munkin mielestäni mieheni ääni kuulosti oudolta suhteemme alussa. Noin puoli vuotta kiinnitin siihen huomiota, mutta sitten lakkasin huomaamasta asiaa. Jännityksellä oli luultavasti osansa, tai sitten totuin. 

Miehen ääni tuntui nimenomaan kuvailemasi kaltaiselta, korkeammalta, kuin miehillä yleensä, ja epätasaiselta. Nykyään en eroa huomaa. Hänen äänensä on parasta, mitä voin kuulla, koska rakastan häntä yli kaiken. 

Kokeile vielä suhteen jatkamista, jos mies tuntuu muuten oikealta. 

[/quote]

Kiva kuulla että joku muu on ollut samanlaisessa tilanteessa samankaltaisten ajatusten kanssa, ja että on vielä onnistunut pääsemään äänestä yli ja tottunut siihen. Ehkä siis on vielä toivoa, että tästä tapailusta tulisi jotain. En vain tiedä kuinka kauan viitsin seurustelun aloittamista ja tätä tilannetta pähkäillä, jos en pääsekään äänestä yli niin olen sitten tuhlannut kummankin aikaa ties kuinka kauan... ap

Vierailija
76/82 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP! Et ole pinnallinen. Jokainen valitsee kumppaninsa. Yksi ei tykkää kikatuksesta, toista ei häiritse puuttuva korva, kolmas ihastuu ärrävikaan ja vinoon hymyyn.

Kukaan ei ole täydellinen. Jokaisella on omat puutteet. Myös AP:llä. :)

Ihmiset tapailee ja tutustuu. Kun toisille oikeat kohtaa, silloin ei mietitä ääntä. :)

Vierailija
77/82 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisen ääni on yksi tärkeimmistä asioista, joihin huomio kiinnittyy. En voisi kuvitella olevani sellaisen henkilön kanssa, jonka ääni on epämiellyttävä. Jos ääni on kuin perskarva eli ohut ja epäpuhdas, niin se on huono ominaisuus, jolle ei valitettavasti voi mitään.

Perskarvat ei ole ohuita. Ne on varmaan paksuimpia karvoja mitä susta löytyy. Just saying...

Vierailija
78/82 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et todellakaan lopeta tapailua tuon takia, olet törkeä ja lapsellinen jos sen teet.

Tiedätkös, minusta sinä olet törkeä ja lapsellinen.

Eri ihmiset pitävät eri asioita tärkeänä. Kun puhutaan seurustelusta, niin totta kai toisessa voi olla piirteitä, jotka vetoavat sinuun seksuaalisesti - mutta myös piirteitä, jotka ovat täydellinen turn-off.

Vaikka sinusta ääni ei ole tärkeää, niin aika monelle meistä se on hyvinkin tärkeää. Minä esimerkiksi siedän melkein minkä laista ulkonäköä tahansa, mutta korkea ääni on vastenmielinen. En voisi seurustella romanttisesti tuollaisen miehen kanssa lainkaan!

Ystävä voisin toki olla ja arvostaa miestä, mutta seksuaalista kipinää ei vaan olisi eikä tulisi.

Jollekin taas on tärkeää esimerkiksi urheilullinen kroppa, ja ylipainoinen olisi vastenmielinen seurustelukumppani. Voi, sitä voi pitää pinnallisena - mutta seksuaalinen vetovoima ei synny käskystä.

Siksi on lapsellista sanoa - kuten sinä sanot - että joku tekijä on ok olla tärkeä, toinen taas on "törkeä".

Vierailija
79/82 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi todellakaan tavannut uudestaan tuollaista, ja olisin tehnyt siitä ainoastakin tapaamisesta niin lyhyen kuin mahdollista. Äkillinen meno tai este tai jotain sellaista. Kauhea ääni on ehdoton ei miehessä. Siitä ei keskustella ja sellaiset sivuutetaan missä tahansa tilanteessa heti pois.

Vierailija
80/82 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhammedilla oli naisen ääni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi