Avaan tänne joka viikko uuden ketjun jossa haukun maalaisia tai "hesalaisia", trollaan tasaisesti kummankin puolella.
On kiva katsella, kun somesoturit ottavat verisesti yhteen. 💪 Teen myös samanlaisia oikeisto/vasemmisto -trolleja. Myös ne toimii aina.
Kommentit (11)
Kaikenlaisia ihmisraunioita tässä maassa onkin nykyään... :(
Vierailija kirjoitti:
Ootko ajatellut, että hankkisit joskus elämän?
Miksi? Ettehän tekään hanki, vaan vastailette näihin minun paskoihin trolleihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Ettehän tekään hanki, vaan vastailette näihin minun paskoihin trolleihin.
Ketkä "te"? En vastaile sun paskoihin trolleihisi, voit olla huoletta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on rajallinen määrä päiviä elämässä ja tuhlaat niitä tuollaiseen paskaan sen sijaan että voisit elää kuin normaalit ihmiset. Tajuatko miten säälittävää ja typerää tuo on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurihan sinä taas vastasit. 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on rajallinen määrä päiviä elämässä ja tuhlaat niitä tuollaiseen paskaan sen sijaan että voisit elää kuin normaalit ihmiset. Tajuatko miten säälittävää ja typerää tuo on?
Tajuan, mutta tajuatko sinä että tuhlaat elämäsi aivan samalla tavalla tällä palstalla?
Ap kärsitkö peräsuolenlaskeumasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurihan sinä taas vastasit. 😀
Mä säälittelin sitä, että sulla ei ole elämää, vaan hehkuttelet sillä, että teet jotain avauksia tänne palstalle ja se herättää sussa jotain tunteita. Että eikö paremmin löytyisi sieltä oikeasta elämästä ne tunteita herättävät asian.
Muistatkin sitten. Jossei viikolla 42 tule ketjua niin se kyllä muistetaan
Olisin myös sanonut oikeisto/vasemmisto-keslustelut, mutta minäpä teen myös mies/nainen-keskusteluja💪💪