Hiusakatemia
Kommentit (40)
Rahat pois-meininki. Talipunkkeja on jokaisella ja ne kuuluvat hiuspohjaan.
Itse sain avun hiustenlähtöön ja talipunkkeihin. Ammattimaista ja hyvää palvelua.
Ei talipunkkeja ole kaikilla! Eivätkä siis kuulu hiuspohjaan. Tietänetkö, missä ne talipunkit elävät? Vaikuttaa siltä, että ei löydy tietoa
Huijarifirma. Antaa terveydelle vaarallisia neuvoja muka totuutena ja lääkärit on kuulemma väärässä jne. Täyttä rahastusta koko homma
Kaikilla on tulehtut päänahka ja jotain maitohiustuppeja. Heti otettiin maitotuotteet pannaan. Tuntuu olevan sama diaknoosi kaikilla. Lopetin 3 hoitokerran jälkeen. Älyttömän kallista humpuukia. Sain vaan pahan kutinan siellä.
Onko rouvalla peruukki? Nyt joku saisi selvittää asian. Näyttää ihan peruukilta.
Jotain polttavaa litkua laitto päähän. Sama diagnoosi, talipunkkeja ja maitojuuria kaikilla. Kallista oli. Tyrkytystä tuotteista, vaikka heti aluksi sanoin ettei kiinnosta. Lykättiin vaan käteen, kun istuin tuolissa liemet päässä. Lopetin kun ei tehonnut.
Vierailija kirjoitti:
Onko rouvalla peruukki? Nyt joku saisi selvittää asian. Näyttää ihan peruukilta.
Jossain haastattelussa istui hattu päässä.
Vierailija kirjoitti:
Jotain polttavaa litkua laitto päähän. Sama diagnoosi, talipunkkeja ja maitojuuria kaikilla. Kallista oli. Tyrkytystä tuotteista, vaikka heti aluksi sanoin ettei kiinnosta. Lykättiin vaan käteen, kun istuin tuolissa liemet päässä. Lopetin kun ei tehonnut.
Kävin tässä kuussa myös tutkimuksessa ja minulla sama; talipunkki , maitojuuret ja tulehdus päänahassa. Olin vähän että what haiskahtaa hieman koska en muutenkaan ole mikään maidon kuluttaja , en tahallisesti , mutta ei ole oikein mitään tiettyä syytä. Lähinnä menee hapatettuja maitotuotteita , esim piimää, viiliä .. noita nyt minulle suositeltiinkin. Mikä outo sattuma , kun en edes käytä maitotuotteita joihin sain 3 viikon käyttökiellon. Ahdistuin todella pahasti tuosta talipunkista, tämä hiustutkija oikein tuntui nauttivan kun järkytyin tästä. Lähes pyörryin. Hän oli vain että heh hehh siinä se on, laskee juuri munansa ja niin niitä tulee lisää sinne hiusjuuriisi..
nyt minun kuulemma pitäisi käydä jossain muutaman sarjan hoidoissa josta tuosta pääsee, maksaisi lähes tonnin häätää se talipunkki. Just , joo, minä, opiskelijan tuloilla. Annettiin ymmärtää että se on loinen joka tulee vain tekemään enemmän tuhoa.
tekisi mieli itkeä. En enää tiedä onko tuo ihmisten hädällä härskiä rahastamista vai oikeasti jotakin uraauurtavaa tutkimusta joka ohittaisi modernin lääketieteenkin?
Vierailija kirjoitti:
Itselläni hiukset pilalla käynnin jälkeen. En suosittele.
Kertoisitko enemmän tästä miten ne ovat pilalla? Ei sillä että epäilisin , mutta pohdin uskaltaako tässä miten enää käydä siellä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin tässä kuussa myös tutkimuksessa ja minulla sama; talipunkki , maitojuuret ja tulehdus päänahassa. Olin vähän että what haiskahtaa hieman koska en muutenkaan ole mikään maidon kuluttaja , en tahallisesti , mutta ei ole oikein mitään tiettyä syytä. Lähinnä menee hapatettuja maitotuotteita , esim piimää, viiliä .. noita nyt minulle suositeltiinkin. Mikä outo sattuma , kun en edes käytä maitotuotteita joihin sain 3 viikon käyttökiellon. Ahdistuin todella pahasti tuosta talipunkista, tämä hiustutkija oikein tuntui nauttivan kun järkytyin tästä. Lähes pyörr
Lisään vielä että jäi todellakin vähän paha maku suuhun. Aivan kuin mitä järkyttyneempi olisin ollut , sitä enemmän hän olisi nauttinut tilanteesta. Häntä jotain syystä huvitti kun minä lähes tihrustin itkua, ja vain jatkoi sen mikroskooppikuvan zoomaamista. Kuin korostaakseen että sinulla on nyt loisia päänahassa eikä ne lähde muuten kuin ottamalla meidän sarjahoidot, jotka tulisi kustantamaan noin 1000€. Tosi kiva homma hei. Ihotautilääkärit saivat häneltä vielä kunnon haukut siinä samassa, etteivät he mistään mitään tiedä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoisitko enemmän tästä miten ne ovat pilalla? Ei sillä että epäilisin , mutta pohdin uskaltaako tässä miten enää käydä siellä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin tässä kuussa myös tutkimuksessa ja minulla sama; talipunkki , maitojuuret ja tulehdus päänahassa. Olin vähän että what haiskahtaa hieman koska en muutenkaan ole mikään maidon kuluttaja , en tahallisesti , mutta ei ole oikein mitään tiettyä syytä. Lähinnä menee hapatettuja maitotuotteita , esim piimää, viiliä .. noita nyt minulle suositeltiinkin. Mikä outo sattuma , kun en edes käytä maitotuotteita joihin sain 3 viikon käyttökiellon. Ahdistuin todella pahasti tuosta talipunkista, tämä hiustutkija oikein tu
Kerron oman tarinani tähän myös . Minä sain saman diagnoosin , jonka vuoksi sitten paniikissa varasin yksityiseltä ihotautilääkärille ajan. Kertoessani hänelle tästä talipunkista hän sanoi että niitä on lähes kaikilla , jos ei hiusjuuressa niin kasvojen iholla. Hän sanoi että et todellakaan ole ensimmäinen joka tulee tuon hiusakatemian tutkimuksen jälkeen paniikissa ihotautilääkärin vastaanotolle. Hän pyöritteli silmiään vähän siihen malliin että näitä on nähty aiemminkin. Hän sitten tutki päänahkani ja sanoi että itse asiassa hyvin terveen näköinen. Tutkittuaan tarkemmin mikroskoopillaan totesi ettei edes näe mitään talipunkkia.
Nyt todella suututttaa että tuollainen pulju saa olla pystyssä, siis HA. Pisti jopa miettimään voisiko toiminta olla niin härskiä että siihen mikroskooppiin on tunnettu mikä tahansa asia jossa on liikkuva eliö, tai jonkun toisen asiakkaan näyte.. tai jotakin.
minullekin annettiin olo että kyse on ällöttävästä loisesta joka on häädettävä mutta onnistuu vain ja ainoastaan heidän kalliilla hoidoillaan.
mainitsin myöskin tuosta maitoyliherkkyydestä jonka ns tutkija totesi. Kuulemma hiusjuureni ovat surkastuneet maidon takia.Lääkäri sanoi ettei mitenkään ole mahdollista nähdä sitä sieltä.Epäilytti tämä tutkijan ns löydös varsinkin kun en edes käytä maitotuotteita, tai jos käytän niin hapatettuja, joita tutkija suositteli anyway. Mutta kummasti hän diagnosoi tuon maitohomman ja käski lopettaa maitotuotteet joita en edes käytä heh.
kyllä on huijattu olo.
Suomessa kuka vaan voi pukea valkoisen takin ylleen ja väittää olevansa tutkija. Niinkuin tämä A H-K
Vierailija kirjoitti:
Huijarifirma. Antaa terveydelle vaarallisia neuvoja muka totuutena ja lääkärit on kuulemma väärässä jne. Täyttä rahastusta koko homma
Minäkin sain tuolla käydessäni kuulla kuinka lääkärit eivät tiedä mitään. Millähän meriiteillä nämä ns tutkijat kuvittelevat olevansa ammattilaisia ilman koulutusta vrt lääketieteen tutkinnon omaavat ja vielä esim ihotauteihin erikoistuneet lääkärit? Olen käsittänyt että tämä rouva Annikki hagros-koski itse kouluttaa nämä tutkijat , ja hän on itse, mikä , luonnontieteiden kandi? On kertonut tehneensä tutkimuksiaan yhteistyössä lääkäreiden kanssa , mutta onko nimennyt yhtään? Ja miten tämä yhteistyö sitten menee yhteen sen kanssa että HA:n henkilökunta tuntuu olevan yhtä mieltä lääkäreiden vähättelyssä? Härskiä rahastaa ihmisen hädällä eli hiustenlähdöllä joka usein saa ihmisen epätoivoiseksi ja valmiiksi kokeilemaan mitä tahansa. Siihen vielä kun tutkimuksessa asiakkaalle zoomataan talipunkin kuva josta aiheutuva järkytys ei mikään pieni ole, niin saadaan asiakas satimeen
Kävin aikoinaan, kannustettiin syömään heidän firmansa Priorinia vastaavaa tuotetta, en muista enää nimeä. En syönyt. Jotain päänahkalinimenttiä erehdyin ostamaan. Ihmisten kauneudenkaipuulla tekevät hyvää bisnestä. Olisinpa ollut viisas ja säästänyt nekin rahani.
Älkää ihmiset olko yhtä tyhmiä ja turhamaisia kuin minä olin. Apua en saanut, rahaa meni.
En menisi tuonne vaikka maksettais.