Team punaiset jumppikset vko 5
Kommentit (4)
Luin viime viikon pinoa ja näyttää siltä, että muilla on tulosta tullut, mutta itse junnaan motivaationi kanssa. Tämän toisen raskauden jälkeen kilot tuntuvat olevan todella sitkeästi tuolla vyötäröllä ylimääräisenä vanteena. Ensimmäisen lapsen jälkeen palauduin kaksi vuotta sitten kyllä nopeammin.
Viikonloppuna ryhdistäydyin ja keitin kattilallisen tuota sairaalasoppaa ja olen syönyt sitä nyt kolmisen päivää sovelletusti eli korvaan kaksi ateriaa päivässä sillä sopalla. Paino oli tänään 77.6kg eli neljässä päivässä on -1kg lähtenyt. Jatkan sovelletusti soppailua niin pitkään kuin vain jaksan. Välillä kyllä iltaruuan aion korvata kunnon broilerisalaatilla tai muulla lihapitoisella salaatilla ettei proteiinin määrä ole liian vähäistä. Näkkileipä maistuu keiton kanssa ja siinä päällä aina pari siivua ohuita kinkkuleikkeleitä.
Tavoite olisi painaa helmikuun lopulla 75kg. Ja liikuntaa olen taas hissukseen lisännyt viime aikoina. Bmi näyttää nyt olevan suht koht normaalipainon ja lievän ylipainon rajalla, mutta tarkoitus olisi päästä reilusti sinne normaalipainon keskivaiheille .
Tabby
Hohhoijaa...ei paljon ' revitellä' ton painon putoamisen suhteen...66,3 näytti vaaka.
Meillä loppui imetys tässä viimeisen viikon aikana ja nyt huomaan,että alkaa tosi toimet tämän painonpudotuksen suhteen. Kyllä mulla ainakin imetys piti huolen, että minimi 300g lähti viikossa yleensä enemmänkin, ellen sitten ollut sortunut syömään älyttömästi herkkuja...sitäkin joskus on tapahtunut ;o)
Tabby, mä huomaan myös, että toisen jälkeen mullakin kilot tuntuu olevan tiukemmassa. Tosin niitä myös tuli 6kg enemmän kuin ensimmäisestä...joten samassa veneessä ollaan. Tsemppiä vaan sinnekin!!
Nella
Tuossa se viikon tulos onkin. Perjantaina sorruin suklaaseen, kun olin päivän reissussa ja kahvilassa, josta kävin ostamassa evästä kotimatkalle oli aika huonosti mitään tarjolla. Joten Kismet mukaan... Noh, ehkäpä tämä ei nyt siihen yhteen suklaaseen kaadu. Ja liikuntaa on tullut viime päivinä harrastettua kyllä senkin edestä.
Eipä täältä tämän enempää tällä kertaa.