Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Ihania lauluja tuolla Indicalla!
01.02.2006 |
Onkohan niiltä tullut levyä? Onko uusikin bändi?
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
On sillai tosi mielenkiintoisia kyllä ne sävellykset! Ja sanat kans...hhmm...mystisiä..
Tekevätköhän itse laulunsa?
ap