Tomi Björck kilahti kritiikistä
Ravintolakriitikko Anna Paljakka kirjoitti NYT-liitteeseen mielestäni ihan asiallisen kritiikin Tomi Björckin uusimmasta ravintolasta Brondasta. Siinä oli sekä kehuja että kritiikkiä joistain ruoista ja etenkin huonosta palvelusta. Tomi Björck sitten päätti kilahtaa tästä niin, että laittoi instagramiin kuvan itsestään Brondassa, jossa Paljakkaan viitaten mm. hashtagit #fuckyougranny ja #loskatsuuhun.
Björck älysi sentään poistaa tuon jonkun ajan kuluttua, joten en voi linkata siihen. Mielestäni aivan käsittämätöntä kusipäisyyttä julkkiskokilta. Toivottavasti mahdollisimman moni ehti nähdä tuon kuvan ja teki omat johtopäätöksensä.
Kommentit (673)
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 12:18"]
mun mielestä on ihan perseestä ettei mikään media tartu tähän
[/quote]
Ei lehdistö voi tarttua, kun ei ole muita todisteita kuin vauva.fi:n spekulointiketju ts. sana sanaa vastaan. Kyseinen kuva tägeineen on jo poistettu Instagramista, kellään ei ole kuvakaappauksia (paitsi ilmeisesti Sivumaku-blogistilla mutta hän ei aio sitä julkistaa) joten juttua ei voi todistaa millään.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 12:32"][quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 12:18"]
[/quote]
Ei lehdistö voi tarttua, kun ei ole muita todisteita kuin vauva.fi:n spekulointiketju ts. sana sanaa vastaan. Kyseinen kuva tägeineen on jo poistettu Instagramista, kellään ei ole kuvakaappauksia (paitsi ilmeisesti Sivumaku-blogistilla mutta hän ei aio sitä julkistaa) joten juttua ei voi todistaa millään.
[/quote]
Voisihan joku toimittaja kysyä Björckiltä, pitääkö paikkaansa, että hän olisi tuommoista kommentoinut. Tuskin Tomilla olisi pokkaa kiistää koko juttua, tai sitten saisi ainakin selittää, mihin ne #läppä-kommentit muka viittaisivat elleivät nimenomaan tähän puheena olevaan juttuun.
Björck on isokokoinen, tatuoitu vauva. Tomista olisi varmaan hurjan hauska läppä, kun joku toivottaisi hänen äidilleen ja tyttöystävälleen spermat suuhun ja haista vittu perään, kun nämä tekisivät työtänsä.
http://imgur.com/n1ZkBgW tuossa vielä linkki Tompun instagram profiilin jossa voi tuota älynväläystä käydä ihmettelemässä
Eihh. En tunne nimeltä tätä heppua, mutta kanavasurffasin joku päivä sitten ja tämän miehen kokkausohjelma tuli vastaan. Katselin sitä hetken hämmentyneenä, että onpa jotenkin ällöttävä tyyppi tuo kokki. Esittää mukavaa ja rentoa, mutta ällötys paistoi läpi. Sitten suljin TV:n.
Kun avasin tämän ketjun, arvasin että on sama mies kyseessä, vaikka en hänestä ole koskaan nähnyt muuta kuin 5 minuuttia kokkausohjelmaa :D Vastenmielinen äijä.
olen tomin puolella. jos joku tulisi kotiini arvostelemaan ruokiani ja käytöstäni ja kirjoittaisi lehteen niin voisin suuttua :)
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 12:57"]Björck on isokokoinen, tatuoitu vauva. Tomista olisi varmaan hurjan hauska läppä, kun joku toivottaisi hänen äidilleen ja tyttöystävälleen spermat suuhun ja haista vittu perään, kun nämä tekisivät työtänsä.[/quote]
Mitähän Tomin mamma tekee työkseen, tietääkö joku?
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 13:24"]
olen tomin puolella. jos joku tulisi kotiini arvostelemaan ruokiani ja käytöstäni ja kirjoittaisi lehteen niin voisin suuttua :)
[/quote]
Tomi tuskin asuu itse Brondassa? Eikä myöskään varmaan ole itse valmistanut ja tarjoillut kriitikolle ruokia.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 13:24"]
[/quote]
Mutta kun ravintola ei ole kenenkään KOTI. Oletko hölmö vai provoiletko vain?
Jee eli nyt löyty kuva! Vinkkasin Ilta-Sanomiin, tai voihan sitten olla ettei vaan mediaa kiinnosta Bjorckin misogynia ja lapsellisuus
Linkki vielä tuohon googlen cachessa olevaan sivuun, josta voi jokainen käydä itse ottamassa kuvia talteen. http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:1LpctGqrU_EJ:ink361.com/app/users/ig-349228654/tomibjorck/photos+&cd=1&hl=mt&ct=clnk&gl=mt
Kuvottava naisvihaaja ja narsisti, ei kestä asiallista kritiikkiä. Aikuinen mies sentään.
"Kilpailu on ravintola-alalla kireää, mutta se ei Björckiä hirvitä.
– Pudotuspeli alkaa varmasti. En tiedä kuka tippuu, mutta ei ainakaan me, heh!
Michelin-tähdet eivät häntä kiinnosta.
– Gaijinissa kävi talven aikana kolme kertaa Michelin-tarkastaja. Huomasin sen, mutta en kertonut siitä kenellekään muulle. En halua tähteä. En edes ottaisi sitä vastaan, Björck sanoo."
Turun Sanomat 14.3
On se kova jätkä tämä tatskatomppa, ei Michelin tähdetkään kelpaa. Loskat suuhun vois kuitenkin olla kiva? Eikö se niin ole, että siitä puhe mistä puute...
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 17:14"]
https://www.facebook.com/tomi.bjorck?fref=ts
[/quote]
Ilmoittaa tykkäävänsä https://www.facebook.com/FemFitnessModels
Ällöttävää. Sentään pienten lasten isä. Olen ennen pitänyt Björkkiä symppiksenä.
Jos haluaa itsensä otettavan edes hieman tosissaan niin ei kyllä laita tuollaisia tykkäyksiinsä. Arvostelukyvyn puutetta tuossakin.
Miksei iltapäivälehdet ole tarttuneet tähän?????