Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

+++syysSÄTEET keskellä viikkoa+++

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin pinon vaikka itse en nyt ehdi turista enempiä. Eiks kukaan ole lähipäivinä testaamassa? Tahtoo jännätä.

Villis

Vierailija
2/21 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään pitäs tädin tulla. Vielä tosin ei ole näkynyt, mutta on kyllä sellanen fiilis että kyllä se sieltä tulee... Jos ei tänään tule niin huomenna testaan :o)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin äsken vielä eilisen pinon ja joku siellä ehdotti parin päivän pituisia pinoja. En muistanutkaan sitä kun tein aloituksen *sorry* mutta periaatteessa tämän päivän aloitus ei ole sidottuna keskiviikkoon, vaan jos huomenna aamulla tuntuu siltä niin voidaan jatkaa tähän perään vielä toinenkin päivä. Eilen ei tullutkaan kovin pitkä pino, mut sit taas maanantain pino oli mukavan monisivuinen, eli tilanteet vaihtelee.

Haaveilija: Jesh, saatiinhan me jännäystilanne aikaiseksi. Nyt vaan pidetään se riivatun täti poissa teidän kulmilta ettei vaan pääse livahtamaan kylään. Pidähän meidät ajantasalla.

Oma (.) kp nyt *katsoo kalenteria* 24/28-30, eli periaatteessa 4 päivää mahdolliseen tädin vierailuun. Niin lähellä - niin kaukana.

Villis

Vierailija
4/21 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kohti kevättä mennään. Täällä ollaan oltu kovassa kuumeessa, ensin minä, sittemmin esikoinen. Tässä kierrossa ei jänskättävää omassa navassa, kun se ovis osui työmatkalleni, tooosi tylsää ja tooosi pitkä aika odottaa seuraavaa kiertoa...nyt kp 23/26-27. Tätiä siis odottelen kylään jo sunnuntaiksi. Mutta nyt voinkin jännätä teidän muiden piinailijoiden kanssa.

Eikun plussia kehiin

PLUSSATUULIA ~~~~

Vierailija
5/21 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=purple] Juuri lupasin tuolla odotuspuolella ryhdistäytyä ja ryhtyä työhommiin, mutta tänne piti kumminkin tulla kirjoittelemaan. Johan tässä kohta alkaa sitten olla ruokatuntikin. =)

Olivialle en osaa muuta kuin toivottaa hirveästi voimia! Tämä palsta on tosiaan omiaan lisäämään vuoristorataan sekä ylä- että alamäkiä. Ja jos aikaisempi lääkäri ei ole ollut asiantuntija, niin on varmaan hyvä se ideasi, että nyt otat yhteyttä toiseen. Voimasäteitä! *- - - - - - - -*

Gallupissa kysyttiin, jotta miten tuli kerrottua miehelle. No minullakin OLI kaikenlaisia suunnitelmia, mutta sitten se meni niin tylsästi, että olin lauantaiaamuna lähdössä aikaisin liikenteeseen, tein testin sitä ennen, menin kertomaan tuloksen unenpöppöröiselle miehelle ja sitten aamutoimien (ja pinossa piipahtamisen) jälkeen lähdin liikenteeseen. Ehkä se haamu ei ihan sävähdyttänyt täyteen riemuun¿ Ja oikeastaan meillä se Suurin Riemu odottelee vielä ensimmäistä ultraa. =)

Jede: Hoo, minä olin ilahtunut, että pelasitte varman päälle! Tahtoo sinut myös tuonne odotuspuolelle =) Ja eihän se tosiaan ole sanottu, että nyt olisi tyttömahikset jotenkin vähentyneet, hih.

Mirolinukselle onnittelut projektin alkamisesta! Nyt tosiaan tsemppiä lakanoiden hulmutteluun (ja kiitos Villikselle tästä aivan ihanasta ilmaisusta)! Omasta puolestani voin sanoa, että nuo ovistestit säästivät suurimmalta epävarmuudelta, ja varmaan niiden ansiosta nyt ollaan tässä tilassa. Eli jos haluat ottaa Kaikki Keinot käyttöön, niin niitä vain tilailemaan. =)

Senna: Kerro vähän taustoja ovistestailustasi, millä päivillä olet menossa ja miten pitkät kierrot? Olisko se ovis vielä tuloillaan? Minä tosiaan itse testasin tasan kaksi viikkoa, ennen kuin tuli plussa ovistestiin. Taisin aloittaa hieman aikaisin *nolona* =)

Mutta nyt on jännät paikat Haaveilijalla! Minä pidän taas kaikki sormet ja varpaat pystyssä sekä teen Toivonkohotusjumppaa! Ja kaikille muille Säteille myös ISO TERVETULOTOIVOTUS tuonne odotuspuolelle!!!

T. Pyry rv 4+4 (hoo, mitkä lukemat) =)

Vierailija
6/21 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinisten listaemo tartteis apua :) Minun pieni pää ei ymmärrä missä mä teen virheen. Tarkotus oli laittaa heinisten la listaan nimet ja synnärit lihavoituna ja päivämäärä ihan tavallisena. Mutta se ei onnistu....voisitko ja ehtisitkö vähän neuvoa???? Lista löytyy ainakin sieltä missä muutkin on käyneet harjoittelemassa (pienelle päälle liikaa muistaa palstan nimi). Voisitko katsoa missä mä teen virheen kun en ymmärrä??

" pyytää kauniisti ja kiittää jo etukäteen"

nellariina

Vierailija
7/21 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja KAKSI VIIVAA TULI!!!! Eli siis minä taidan olla pieniin päin! Olo on ihan sekava. Palailen kun saan jotain järkevää ulos ihtestäni..

Vierailija
8/21 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille kaikille myötätunnosta! Arvatenkin olen taas käynyt pinoa lukemassa *koukussa*

Joka tapauksessa ihan hävettää eilinen purkaukseni. Kaiken kukkuraksi eilinen ihan selvä tädin visiitti loppui jo illalla. Nyt ei ole MITÄÄN tietoa koko tädistä! Samperi sentään.

Haaveilijalle PLUSSATUULIA *puuh, puuh* Toivottavasti sulla tärppää, ja täti jää unholaan seuraavaksi vuodeksi!! :)

HUPS, JUST MENIN VILKASEMAAN ETTÄ MITÄ PITIKÄÄN KOMMENTOIDA JA VOI POJAT, ONNEA HAAVEILIJA!!! MAHTAVAA, HIENOA!!! Mikä olo, mitkä oireet???!!!

No nyt unohtui kaikki muu, ihana uutinen kertakaikkiaan!!!

-Olivia

Vierailija
9/21 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo on jännä. Pumppu hakkaa ja pelottaa. Nuita oireita on ollu ihan " tavalliset" menkkaoireet, alaselkää juilinu, välillä on semmonen pala kurkussa, pakko nieleskellä -olo ja mahan turvotus. Niin ja tissit. Ei mitkään äärettömän kipeet (niinku aikasemmissa raskauksissa, silloin tuntui että ne on niin painavat että repivät ittensä painovoiman avulla irti muusta kehosta) sellaset ei saa painaa -fiiliksen tissit (hyvä ku osaa selittää *hävettää*) ja turvonneet ne on kans.

Olivia, siis miten ne sun kuukautiset menikää? Yhden päivän kestoiset? Anteeksi kun en malta mennä tarkistamaan! Olitko jo testannut?

Vierailija
10/21 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

haaveilija-76:

Olivia, siis miten ne sun kuukautiset menikää? Yhden päivän kestoiset? Anteeksi kun en malta mennä tarkistamaan! Olitko jo testannut?

Olen vieläkin niin fiiliksissä plussasi vuoksi! :) :)

Niin, siis mulla menossa joku kp.55 ja testasin kp 40 negan ja alotin terokuurin, jotta menkat " aikaistuisi" . No ei auttanut, vaan alkoi vasta kp. 54, mutta nyt siis taas ihan kuiva puhdas tilanne. Outoa. TAAS toiveet heräsi, mikä on tässä kaikkeista pahinta. Tilasin just lisää testejä, jotta pääsen tästä epätietoisuudesta eroon. Mut katellaan nyt loppuviikosta, jatkuuko tädin visiitti väliaikaisen poistumisen jälkeen vai ei. Jos ei takas tule, niin pakko testata toistamiseen.

Mutta se nyt omasta navasta, olenkin sitä jauhanut ihan loputtomiin täällä. Kuis on Jeden fiilikset? Tuntuuko että tärppi olisi käynyt?? *sormet ja varpaat ristissä*

Vierailija
11/21 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirmu isot onnittelut Haaveilijalle! Uutinen tuli kuitenkin yllättäen kun vasta huomenissa ajattelin kytätä uutisiasi. Mikäs sun kp on nyt tänään? Ja millä testillä testasit? Voihat lokavauva sentään! Ihanaa ja kaikkea hyvää odotusaikaasi!

Pyrylle täytyy mainita että tuo " hulmuavat lakanat" ei toki ole meikäläisen keksimä vaan joku *muistelee, muttei muista* näillä sanoilla toivotteli Jedelle tsemppiä petipuuhiin. Siitä se jäi.

No niin, yks plussa tälle viikolle nyt on ja ainakin pari pitäis saada lisää että pysytään samoissa kuin viime viikkoina. Eli plussaonnea kaikille sitä tarvitseville!!!!

Villis

Vierailija
12/21 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villis kyseli mun kp:tä eli 28/28-30 on tänään. Mää oon niin huono jättään nuita testejä käyttämättä. Mun piti käydä apteekissa ostamassa pojalle lääkettä ihottumaan ja testit (kaiken varalta) ja tadaa heti oli pakko tehä, kun niitä testejä oli kaks. Testi on merkiltään Unistep. Herkkyys 25 " yksikköä" :o)

Miehelle laiton tekstarilla " +" ja sen jälkeen siltä tuli yhdeksän tekstaria kymmenen minuutin sisällä :o) Se oli tosi hyvillä mielin! Ihana mies mulla :o)

Vierailija
13/21 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti Haaveilija sun kp tiedoista, nimittäin mulla on oma lehmä ojassa! Mulla on sunnuntaina kp 28-28/30, eli just sama kun sulla tänään. Ensin ajattelin testata sunnuntaina, sitten siirsin ajatusta parilla päivällä, ja nyt taas mieli alkaa muuttua sunnuntain suuntaan kun sullakin näkyi plussa eikä ollut edes herkimmästä päästä oleva testi... Meillä kun liittyisi siihen päivää jotain henkilökohtaistakin, niin kutkuttaa kyllä ajatus testaamiseta.

Jospa häviäisin hetkeksi *helpotus*

Villis

Vierailija
14/21 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]Mitä minun pian vanhenevat silmäni näkevätkään!!!!

O N N E A haaveilija! Ihan mieletöntä! :) Mikäs plussatuuli tänne säteisiin nyt oikein tuivertaa niin että heikompia hirvittää!?!! ;)

Elikkäs Villis, sullehan tulee viikonlopulle hirmuset paineet ;D Mutta uskotaan ,että sinnekin plussa pätkähtää! Jääkö tänne enää ketään *hädissään* -no onhan meitä vielä....

f

Olivia, jopas täti nyt kummalliseksi ryhtyi... :O Ja juu... nyt on sellainen fiilinki täällä, että oisko tärppi käyny.. No, ehkä se johtuu siitä, että ekaa kertaa osuttiin noin lähelle oikeita hetkiä, niin sitä OLETTAA että nyt onnistuiss.. Toivotaan ettei tiputa kovaa eikä korkealta! *jännittää*

Onpas kyllä melkoista menoa ollut täällä viime aikoina.. *yrittää pysyä perässä*

Pyryläinen, eilen illalla mietinkin, että pitäis sinua huhuilla tälle puolellekin... Mutta tulitkin oma-alotteisesti hjyvä ;) Perästä yritetään tulla... Pitäkäähän peukut pystyssä!

Nellariina, yritän ehtiä vilkaisemaan sitä ongelmaasi... ;)

Olikos muuta vielä... Öö.. haaveilijan uutiset saivat taas pasmat sekaisin ja tuolilla pysyminen on hankalata :D

Palataan taas! :)

Vierailija
15/21 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin korjaamassa virheen ja nyt pitäis onnistua...??

-jede

Vierailija
16/21 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan pisin plussajuna yhdestä kierrosta. Tuntuu ainakin siltä, mutta vielä mahtuu, ei muuta kuin sunnuntaina testaamaan.

Tärppionnea teille kaikille jotka oviksen bongasitte.

En malta minäkään tuonne toiselle puolelle siirtyä, kun teidän plussauutisia odottelen.

Gringo, kanssa huimin luvuin 4+6

Vierailija
17/21 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielettömän paljon onnea KAIKILLE PLUSSANNEILLE!!! Täällähän putoilee plussia taivaalta :). Otetaan kaikki koppi, varsinkin Jedelede! Jännittää... Hyvää loppuviikkoa säteet!

Vierailija
18/21 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän mä tuollasta älynny kattoa :)

Vähän viisaampana

nellariina

Vierailija
19/21 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]♥ Haaveilija-76 ♥[/color] Valtavan suuret onnittelut plussastasi!!

Omaa napaa: Nyt on itsellä sen verran tylsä vaihe taas menossa, että oksat pois. Tänään alkoi hieman juilimaan alaselkää... nyt vaan pitäisi niitä limoja bongailla, että josko olisi oviksen aika. Kp tänään 17/jotakin... Olisihan se ihan mahdollista, että ovis olisi tässä vaiheessa kiertoa... vai?

Helsingissä on tullut lunta koko päivän niin paljon, että oikein hirvittää lähteä etsimään autoa tuolta parkkipaikalta.

Meidän pikkutypy on tänään menossa ensimmäistä kertaa kampaajalle! Tosin menee isänsä kanssa, joten hieman minua hirvittää minkälaisella tukalla tulevat sieltä takaisin... eiköhän tuo reissu kuitenkin ihan hyvin onnistu!

Tänään sitten heilutellaan lakanoita ja peittoja oikein kunnolla... jos sitä vaikka huomenna aamullakin jaksaisi yhdet pöllytykset laittaa tuulemaan. [color=red] Hanna tahtoo nimittäin myös plussajunaan eikä vasta kevätsäteisiin! [/color]

-Hanna

Vierailija
20/21 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... seuraamaan teitä! ;) Olisi niin kiva saada teidät kaikki tuonne odottajien puolelle! Mutta nythän on hyvä myötätuuli! Onnea Haaveilija-76 vielä tälläkin puolella!!! :)

Olivia: melkoisen jännäksi nyt sinulla tuo kierto heittäytyi! Toivotaan, että se ei ollutkaan täti joka kävi... Vaan vaikka haikara! ;) Mutta joka tapauksessa, tsemppiä tuohon piinaan!!!

Muillekkin piinailijoille paljon paljon tsemppiä ja plussaonnea!!! Ja te ovistelijat, heilutelkaahan tosiaan niitä lakanoita niin, että olette kohta tuolla plussanneiden puolella! ;) Mukavaa illan jatkoa!

toivottelee Hippis ja kroko rv 4+5 ;) (on se vaan mukava kirjoittaa...)