Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten salaisuus

Vierailija
27.07.2007 |

Kertokaa naiset miten teette sen autossa eli masturboitte aviomiehen istuessa vieressä. Olin vaimoni kanssa lomalla pitkällä automatkalla. Hän oli joskus yön seutuvilla erittäin onnellisen näköinen ja piteli välillä jopa suutaan auki nautinnosta. Näin hänen hankaavan itseään farkkujen päältä. Toinen kerta oli eräs toinen ilta kun ajoin itse autoa ja hän istui vänkärin paikalla. Tuolloin hän näytti oloasussaan ilmeisesti hankaavan sääriään kevyesti yhteen ja näin välillä hänen supistelevan vaginallaan, koska kumpu kohosi jatkuvasti.

Olen täysin puulla päähän lyöty. Onkohan rouva harrastanut kaikki ne 20 avioliitto vuottamme kyseistä leikkiä, enkä ole huomannut mitään.

Nyt uteliaisuuteni heräsi ja yksi asia jäi askarruttamaan. Kysymys voiko tuolla tavalla saada orgasmin vai onko kyse lähinnä ajankulusta joka tuntuu hyvältä.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut voivat hyvin saada tuolla tavalla orgasmin. Itse ainakin öisin monesti tyydytän itseäni. Minusta se on mukava tapa nukahtaa. Mies on myös sanonut, että olen myös unissani hinkannut itseäni.

Vierailija
2/30 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä harrastan tuota aina välillä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtoi olla vänkärillä tiukka oloasu ja erikoinen matkustusasento.

Vierailija:

oloasussaan ilmeisesti hankaavan sääriään kevyesti yhteen ja näin välillä hänen supistelevan vaginallaan, koska kumpu kohosi jatkuvasti.

Vierailija
4/30 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

reisiä yhteen puristelemalla ja " synnytyslihaksia" värisyttelemällä. Ei siis tartte koskea käsillä ollenkaan tai ottaa housuja pois. Kätevää, voi saada orkun melkein missä vain!

Vierailija
5/30 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mahtoi olla vänkärillä tiukka oloasu ja erikoinen matkustusasento.

Vierailija:

oloasussaan ilmeisesti hankaavan sääriään kevyesti yhteen ja näin välillä hänen supistelevan vaginallaan, koska kumpu kohosi jatkuvasti.

Vain jossain fantasiakirjallisuudessa kummut kohoilee vaginan supistelun seurauksena.

TIEDOKSI: Vaginalihasten supistelu EI näy ulospäin minkään " kummun" kohoilemisena.

Vierailija
6/30 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin alkoi aviomiehenä kiinnostamaan. Oletteko te naiset tehneet itsetyydytystä autossa kun mies on istunut vieressä. Onko tämä kovinkin yleistä. viitaten alkup. viestiin Onko kiinnijäämisen vihätystä vai ajankulua.

Hmm. täytyypä seurailla myös omaa vaimoani?

Vierailija
7/30 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sormettanut minua samalla kun on ajanut.

Vierailija
8/30 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei ole tullut sormeiltua autossa miehen läsnäollessa, mutta yksin kylläkin.

Viime kesänä ajoin autolla Jyväskylästä Kalajoelle. Koska tie on tuttu ja tylsä päätin ajankulukseni sormettaa. Se oli erittäin helppoa, koska päälläni oli hame ja poistin pikkarit jalasta. Näin kukaan ei voinut nähdä mitä tein autossa. Lisäksi vielä kiitos automme ihanan nopeuden lukituksen vai mikä se onkaan nimeltään. Oli kivaa ajella toinen käsi ratissa ja toinen haaroissa. Välillä liikenne vain häiritsi hommia kun joutui jarruttelemaan. Varmaan noin tunnin sormetuksen jälkeen se vihdoin tuli. Matka tuntui lyhyemmältä kuin normaalisti.

Suosittelen kaikille varsinkin hamekautena kunhan muistatte liikenneturvallisuuden.

Vierailija
9/30 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenkohan naisten ajamista kolareista, todellinen syy onkin sormettaminen heh heh

Vierailija
10/30 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti pitäisi käyttää hands free laitetta tällaiseen puuhasteluun ajon aikana. Mitäs luulette naiset konstaapelisetien sanovan moisesta...

M46

Vierailija
11/30 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko kertoa tarkemmin.

Minulla on sellainen tilanne, että epäilen vaimoni tekevän sängyssä itsetyydytystä seuraavasti. Hän laittaa peiton tiukasti haarojensa väliin ikäänkuin olisi kietoutunut puunrungon ympärille ja sitten pumppaa jotenkin klitoristaan peittoa vasten. Lopussa hän alkaa liikuttamaan koko lantiota ennen orgasmia. Olen seuraillut hommaa useita viikkoja. Itse hän kieltää koko homman. On ikävää olla vieressä kun koko sänky notkuu tai sanoisiko huojuu, sillä senverran voimakas tuo liike on. Onko tässä kyse samasta asiasta eli itsetyydytys ilman käsiä.

Please, naiset auttakaa miesparkaa tietoisuuteen.

Vierailija
12/30 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös kesäloma reissulla autossa istuessakin hän sitä teki. Ja samoin rannalla aurinkoa ottaessamme sen " kohoilun" huomasi tosi hyvin lihaksien liikuttaessa geishapalloja.

Vierailija
13/30 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako noiden geisha pallojen avulla sitten orgasmin eli onko kyseesä itsetyydytys vai onko kyse vain emättimen treenaamisesta tiukemmaksi. Ehkäpä kyse molemmista? Kertokaa te asiaan vihkiytyneet?

Vierailija
14/30 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Saako noiden geisha pallojen avulla sitten orgasmin eli onko kyseesä itsetyydytys vai onko kyse vain emättimen treenaamisesta tiukemmaksi. Ehkäpä kyse molemmista? Kertokaa te asiaan vihkiytyneet?

Vierailija
15/30 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Voisitko kertoa tarkemmin.

Minulla on sellainen tilanne, että epäilen vaimoni tekevän sängyssä itsetyydytystä seuraavasti. Hän laittaa peiton tiukasti haarojensa väliin ikäänkuin olisi kietoutunut puunrungon ympärille ja sitten pumppaa jotenkin klitoristaan peittoa vasten. Lopussa hän alkaa liikuttamaan koko lantiota ennen orgasmia. Olen seuraillut hommaa useita viikkoja. Itse hän kieltää koko homman. On ikävää olla vieressä kun koko sänky notkuu tai sanoisiko huojuu, sillä senverran voimakas tuo liike on. Onko tässä kyse samasta asiasta eli itsetyydytys ilman käsiä.

Please, naiset auttakaa miesparkaa tietoisuuteen.

Vierailija
16/30 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geishakuulien avulla ei todellakaan mitään orkkuja tehdä, vaan käytän niitä juuri sitä lihaskuntoa parantamaan.

Mutta myönnän niiden aiheuttavan samalla miellyttävää tunnetta alapäähän. Siis lievää kiihoittumista, etenkin jos pidän niitä kauemmin.

Vierailija
17/30 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Koskaan ei ole tullut sormeiltua autossa miehen läsnäollessa, mutta yksin kylläkin.

Viime kesänä ajoin autolla Jyväskylästä Kalajoelle. Koska tie on tuttu ja tylsä päätin ajankulukseni sormettaa. Se oli erittäin helppoa, koska päälläni oli hame ja poistin pikkarit jalasta. Näin kukaan ei voinut nähdä mitä tein autossa. Lisäksi vielä kiitos automme ihanan nopeuden lukituksen vai mikä se onkaan nimeltään. Oli kivaa ajella toinen käsi ratissa ja toinen haaroissa. Välillä liikenne vain häiritsi hommia kun joutui jarruttelemaan. Varmaan noin tunnin sormetuksen jälkeen se vihdoin tuli. Matka tuntui lyhyemmältä kuin normaalisti.

Suosittelen kaikille varsinkin hamekautena kunhan muistatte liikenneturvallisuuden.

Vierailija
18/30 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen liitto teillä oikein on kun ei voi näitä asioita suoraan kysyä?

Vierailija
19/30 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tiedustelen esim. itsetyydytyksestä vaimoni kanssa kieltää hän kaiken. Aloin ihan kiinostua aiheesta ja törmäsin seuraavaan aihepiiriin. SEKSUAALINEN HÄPEÄ. Tutkittuani aihetta totesin, että kaikille tämä aihe ei ole keskustelun kannalta helppoa. Häpeä on niin suuri itsetyydytyksestä ettei siitä voi keskustella. Oma vaimoni esimerkiksi raivostuu suunnattomasti kun otan hänen itsetyydytyksen esille. Arvatkaa miksi. Miltä tuntuu kun toinen tyydyttää itseään uneen säännöllisesti aviovuoteessa. Koita siinä nukkua muina miehinä kun vaimo ei anna koskea itseensä.

ONKO MUILLA MIEHILLÄ TAI NAISILLA KO. KOKEMUKSIA

NYT KESKUSTELUT KÄYNTIIN AIHEESTA JOKA MONESSA PERHEESSÄ ARKA ASIA ELI SEKSUAALINEN HÄPEÄ.

ps. tämä on tosiaan monessa perheessä arka asia. Olen mm. keskustellut aiheesta erään tuttava seksuaali terapeutin kanssa.

Vierailija
20/30 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää, että joskus on likainen olo ja hävettää itsetyydytyksen jälkeen esim. jos sitä tekee omassa sängyssä lattialle leikkeihin nukkahtaneen lapsen vieressä. Siis toisin sanoen kun olen lukemassa lehteä ja lapsi tulee viereen leikkimään ja nukahtaa siihen paikkaan ja asettelen tyynyn pään alle. Tuolloin tietenkään aviomies ja muut lapset eivät ole häiritsemässä.

Toinen paikka on kylässä tehty itsetyydytys. Ikäänkuin kuvittelee, että tutut tietävät puuhistani ja hävetys on taattu.

tv. äippä Oulaisista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan