Miksi suomalainen mies ei ole miehekäs?
Usein "vauvamainen" kasvoiltaan ja androgyyninen sekä ulkoisesti että henkisesti. Mihin oikeat miehet ovat menneet?
Kommentit (73)
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 20:28"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 20:26"]
eli täytyykä miesten mennä kasvoleikkaukseen, koska kasvoilleen voi tuskin mitään.
toinen kysymys on , että miten miehinen mies käyttäytyy?
[/quote]
Miehekäs mies on itsevarma. Suomalaisen miehen suurin ongelma on itsevarmuuden puute.
[/quote]
Ei, vaan suomalainen on liian rehellinen. Etelän miehet puhuu naiset pyörryksiin, valehdellen silmät ja suut täyteen.
Itsevarmuus on ikuisesti siirtyvä maalitolppa. Jos esim.minä olen 'itsevarma' ja teen jonkun aloitteen, mikä panopellen tekemänä olisi ihana, niin saan vain tympääntynyttä lumistelua osakseni. Itsevarmuus ei siis ole mikään itseisarvo. Ilkeintä on se kun teeskennellään jonkinlaista jumalallista korkeampaa viisautta, telepatiaa ja ties mitä muita kykyjä ja kehotetaan aina vain kehittämään itseä ja miettimään omia vikoja ja puutteita, joita ei tietenkään nainen itse voi mitenkään määritellä vaan miehen pitäisi vain ymmärtää ne taianomaisesti 'tilannetajulla'. Sama kuin joku uskovainen kehottaisi aina vain opiskelemaan hänen pyhään kirjaansa tarkemmin kuullessaan jonkun liian kiperän kysymyksen. Voisi puhua jopa 'uhrin syyllistämisestä'.
Pennin ja Tellerin sanoin itsevarmuus "is bullshit!".
-Mies 28v-
mistä sä nyt ton rasisti jutun keksit ? ai kun viittasin lähi-idän naista sortavaan kulttuuriin ?
onnea vaan. median aivopesu on mennyt täysin läpi sullakin, eli rasistikortti heilahtaa välittömästi jos kritisoi mitä tahansa ulkomaalaista asiaa ?
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 19:10"]
Usein "vauvamainen" kasvoiltaan ja androgyyninen sekä ulkoisesti että henkisesti. Mihin oikeat miehet ovat menneet?
[/quote]
Varmaan samasta syystä miksi suomalaine nainen ei ole naisellinen...
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 20:11"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 20:05"]
Kyllä minä tiesin että se naisten syyttelyksi menee. :) En tosin koe kuuluvani kohderyhmään, koska en pidä androgyynisiä miehiä haluttavina millään tasolla.
Ap
[/quote]
Sinä voit toki aivan vapaasti muuttaa johonkin Nigeriaan, Afganistaniin tai vastaavaan "tosimiesten" mestaan... Menestyneen ja vakaan yhteiskunnan edellytys näyttää olevan se, että miesten testotasot on hiukan matalammat.
[/quote]
Ei tuolla ole mitään tekemistä testojen kanssa. Kyllä mustilla on suuremmat testotasot 12-24 vuoteen, mutta sen jälkeen valkoisest alkavat kuromaan kiinni ja menevät ohi noin 30 vuotiaana. Aasialaisilla oli selväti pienemmät arvot koko ajan.
Mun mielestä sellaiset näyttävät miehet on pelottavia, en uskaltaisi lähestyä, vaikka nuori nätti nainen olen. Pidän suomimiehistä.
Epämiehekästä on alituinen riidan haastaminen naisten kanssa ja loputon passiivis-aggressiivisuus. Naisten, lasten ja eläinten kiusaamisesta nyt puhumattakaan, oli kansalaisuus mitä tahansa. Ei nuo tänne muuttaneet ulkomaalaiset miehetkään kovin usein erotu edukseen tällä saralla. Akkamaisia minusta. Huolitteko näitä ukkoja ihan tieten tahtoen, kun koko paketti pitää kuitata, vai onko parempi selitellä kaikki parhain päin koko loppuelämän?
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 13:30"]
Ainoastaan suomalaiset rasisti-miehet ovat epämiehekkäitä. Oikeat suomalaismiehet ovat miehekkäitä.
[/quote]
Tuo jos mikä osoittaa kuinka helvetin tyhmiä olette. Parempi kaikille, että pelleilette lakujen kanssa ja me thaikkujen ja itä-eurooppalaisten.
Itse olen pitkä, lattaperäinen ja leveäharteinen nainen. Pidän pitkistä, tummista, karvaisista ja vihaisen näköisistä miehistä. Mikään hoikka ei saa olla, mutta ei tarvitse olla mikään lihaskimppu. Kunhan nyt normaalin miehisen genetiikan mukaan löytyy ruista ranteista. Sellainen mies on mielestäni miehekäs ja näen heitä kyllä täälä suomessa päivittäin. Enkä aloittaja tarkoitti miehekkyydellä jotain muuta.
Suomi on Ruotsin (ja todennäköisesti Norjan ja Islannin) lisäksi ainoa maa maailmassa, jossa tarjoilija kysyy syömässä käyvältä pariskunnalta tai treffikumppaneilta, että yhteen vai erikseen. Kyseiset maat ovat lisäksi ainuita, jossa miehen ei lähtökohtaisesti oleta maksavan naisen laskua. Itse maksan aina, ja pidän tätä erikseen maksamiskäytäntöä yhtenä keskeisimmistä syistä, miksi suomalaiset miehet koetaan vätyksinä. Juuri tällaisten seikkojen takia muista länsimaista tulevat miehet ovat niin kuumaa kamaa suomalaisten naisten keskuudessa. Myös lähi-idästä ja Afrikasta tulevat usein hyvin sovinistiset miehet vetoavat suomalaisiin naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Eivätköhän ne vauvamiehet ole tulleet ihan sieltä suomalaisen naisen perseestä.
Ja feminisoiva yhteiskunta/kemikaalit tekevät loppusilauksen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi aloitus olisi provo? Kyllä hyvin iso osa suomalaisista miehistä on tyyliltään hieman "pullamaisia", etenkin ne jotka eivät harrasta paljolti liikuntaa. Sellaisia velipoikamaisia, mutta ei seksuaalisesti himoja herättäviä. Miksi näin ei saisi sanoa?
Niin koska noin se vaan menee..ei kiinnosta joku suomalainen hiiri, joka ei osaa tehdä aloitetta ja viedä treffeille, keskustella jne. Ulkonäkö ei tärkein, mutta se miehinen asenne ja miehisyys. Urheilee, kivannäköinen jne omasta mielestä, fiksu jne.
Tasa-arvo toteutuu vasta kun olemme munalukottaneet heistä viimeisenkin.
Vierailija kirjoitti:
Itsevarmuus on ikuisesti siirtyvä maalitolppa. Jos esim.minä olen 'itsevarma' ja teen jonkun aloitteen, mikä panopellen tekemänä olisi ihana, niin saan vain tympääntynyttä lumistelua osakseni. Itsevarmuus ei siis ole mikään itseisarvo. Ilkeintä on se kun teeskennellään jonkinlaista jumalallista korkeampaa viisautta, telepatiaa ja ties mitä muita kykyjä ja kehotetaan aina vain kehittämään itseä ja miettimään omia vikoja ja puutteita, joita ei tietenkään nainen itse voi mitenkään määritellä vaan miehen pitäisi vain ymmärtää ne taianomaisesti 'tilannetajulla'. Sama kuin joku uskovainen kehottaisi aina vain opiskelemaan hänen pyhään kirjaansa tarkemmin kuullessaan jonkun liian kiperän kysymyksen. Voisi puhua jopa 'uhrin syyllistämisestä'.
Pennin ja Tellerin sanoin itsevarmuus "is bullshit!".
-Mies 28v-
Itsevarmuuden puute on epäseksikästä. Eli hanki se.
Ja kai sulla nyt joku common sense ja tunneäly on, että osaat lukea naista? Jos tilanne ei ole hyvä esim,iskiessäsi naista yökerhossa; poistu. Jos parisuhteessa toinen on loukkaantunut, kysy. Ei ole niin vaikeaa.
Kyllä miesten kuuluu kestää pakkeja. Naiset saavat valita omaa makuaan vastaavan miehen. There is a foot for every shoe!
Kyllä nämä Irakilaiset on tosi miehiä:
Mustasukkaista ulkomaalaistaustaista miestä syytetään kihlattunsa murhasta Porissa leikkasi syyttäjän mukaan naisen pään irti ja tuikkasi sängyn tuleen
Androgyynisyys on hyvä asia. Se ettei ole mikään toksinen maskuliinijuntti. Ap on bimbo.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nämä Irakilaiset on tosi miehiä:
Mustasukkaista ulkomaalaistaustaista miestä syytetään kihlattunsa murhasta Porissa leikkasi syyttäjän mukaan naisen pään irti ja tuikkasi sängyn tuleen
Nainen uhkasi hänen itseluottamustaan ja merkitystään.naisen hallitsijana. Juntti.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 22:38"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 22:34"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 20:47"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 20:32"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 20:28"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 20:26"]
eli täytyykä miesten mennä kasvoleikkaukseen, koska kasvoilleen voi tuskin mitään.
toinen kysymys on , että miten miehinen mies käyttäytyy?
[/quote]
Miehekäs mies on itsevarma. Suomalaisen miehen suurin ongelma on itsevarmuuden puute.
[/quote]miten tämä näkyy verrattuna muihin maihin?
[/quote]
Siten, että suomalainen mies ei juuri uskalla jutella naisille baarissa tai terassilla ilman, että on tukevassa humalassa.
[/quote]Tuo on aivan eri asia.
[/quote]
Ei ole.
[/quote]On. Tuo lähinnä kertoo että ihmisellä on tunteet.