Saakohan hyviä haalareita ostaa mistään nettikaupasta?
Kommentit (6)
Niitä voi ostaa www.petite-pomme.com
Maksun voi hoitaa myös tilisiirtona, silloin tilaus lähetetään sähköpostina ja saat vastauksessa tilinumeron ym. tiedot.
Meillä paljon ostelemme ristiin ystävien kanssa lapsille vaatteita! Jos toinen on siis jossain mihin toisen on hankala päästä ;) Maksamme toki suurimman osan ostoksista sitten toiselle takaisin...
mistä löydän kevääksi haalarin tytölle kokoa 80cm. Käytettynä myös etsin hyväkuntoista ja tyttömäisen väristä ;)
Enpä kyllä tiedä mikä on hyvä haalari jos totta puhutaan. Kokoa etsin n 92cm (tai 86 kevääksi) ja ollaan käytetty Lenneä jonka väreihin olen mieltynyt. Mutta en ole nähnyt niitä netissä enkä kyllä tiedä onko se " hyvä" kun lapsi tulee leikki-ikään. Mutta joka tapauksessa värejä saisi olla. Vaikka oranssia tai vaaleansinistä...:)
Mielelläni tekisin ystävän kanssa juuri tuolla periaatteella ostoksia, mutta haluan valita itse. Jos valinta menee pieleen niin sitten voin vain syyttää itseäni!
Sieltä olen ostanut jo kolmet Rasavilin haalarit ja ihan huippuja ovat. Tällä hetkellä siellä toppahaalarit alennuksessa.
Voin todella suositella!