Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saakohan hyviä haalareita ostaa mistään nettikaupasta?

31.01.2006 |

Nimimerkki " Väsynyt äiti"

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä olen ostanut jo kolmet Rasavilin haalarit ja ihan huippuja ovat. Tällä hetkellä siellä toppahaalarit alennuksessa.

Voin todella suositella!

Vierailija
2/6 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä voi ostaa www.petite-pomme.com

Maksun voi hoitaa myös tilisiirtona, silloin tilaus lähetetään sähköpostina ja saat vastauksessa tilinumeron ym. tiedot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä paljon ostelemme ristiin ystävien kanssa lapsille vaatteita! Jos toinen on siis jossain mihin toisen on hankala päästä ;) Maksamme toki suurimman osan ostoksista sitten toiselle takaisin...

Vierailija
4/6 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä löydän kevääksi haalarin tytölle kokoa 80cm. Käytettynä myös etsin hyväkuntoista ja tyttömäisen väristä ;)

Vierailija
5/6 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä kyllä tiedä mikä on hyvä haalari jos totta puhutaan. Kokoa etsin n 92cm (tai 86 kevääksi) ja ollaan käytetty Lenneä jonka väreihin olen mieltynyt. Mutta en ole nähnyt niitä netissä enkä kyllä tiedä onko se " hyvä" kun lapsi tulee leikki-ikään. Mutta joka tapauksessa värejä saisi olla. Vaikka oranssia tai vaaleansinistä...:)

Mielelläni tekisin ystävän kanssa juuri tuolla periaatteella ostoksia, mutta haluan valita itse. Jos valinta menee pieleen niin sitten voin vain syyttää itseäni!

Vierailija
6/6 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa Rukan haalareita...