Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hiillynkö/ pahoitanko mieleni turhasta??

Vierailija
31.01.2006 |

Olin naapurin ja hänen lasten kanssa illalla. Vanhemmat lapset leikkivät yhdessä. Kun naapurin lapsi näki toisen naaprun lapsen tulevan kotiin hoidosta niin hän lähti sinne leikkimään. Oma lapseni, joka on aika herkkä jäi ihmettelemään, että sinne se kaveri sitten lähti.

Tiedän, että tämä poika on myös vasta 6-v, mutta ärsyttää, että tuosta vaan jätetään kaveri, kun ilmeisesti kivempaa seuraa ilmestyy. Kuitenkin eniten harmitti tuon lapsen äiti, joka ei sanonut mitään ja antoi toisen vaan vaihtaa kaveria. Itse olisin kyllä sanonut, että hei etkö leikkinyt nyt X.n kanssa tai ottakaa tämä hoidostava tuleva lapsi mukaan leikkiin ja leikitte kolmistaan.

Illalla tuo äiti tuli vielä kahville ja sanoin, että meidän poika pahoitti mielensä, kun vaan jätettiin niin yksin. Hän sitten totesi, että vai niin siitäkö se tuli ja alkoi kertoa. että niin hänenkin poika pahoittaa hoidossa mielensä, kun jää välillä yksin. Silti antaa oman lapsen tehdä tuota samaa. Ottaa pattiin!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hänen olisi pitänyt heti ensimmäisellä kerralla osata toimia täydellisesti, eikä riitä, että vielä puhuu kanssasi asiasta noin myönteisessä hengessä.

Vierailija
2/5 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin olisin pahoilla mielin tuosta. Ko. äidin pitäisi opettaa hiukan tapoja lapselleen. Sanoisin omalle lapselle tässä tapauksessa, että pitää varautua jatkossakin tuollaisiin pettymyksiin, valitettavasti. Ei voi luottaa, etteikö tuo lapsi tekisi noin taas joku kaunis kerta. Että kannattaako mennä sinne enää leikkimään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ajattelematon oli toi toinen äiti.

Vierailija
4/5 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajos ielä itse tietää, miltä se omasta lapsesta tuntuu. Lapset on lapsia I know, mutta kyllä mua harmitti. ap

Vierailija
5/5 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meidän tuttavapiirissä jos tuollainen tilanne tulee vastaan, niin sanotaan lapselle että " Hei, nyt meille on tullut vieraita. Naapurin lapsen kanssa kerkiät kyllä leikkimään."

Aivan varmasti olisin minäkin maininnut asiasta.

Lapsillakin on tunteet.