Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kampaajana tässä kyselen, että mitä shampoo/hoitotuotteita käytätte?

Vierailija
31.01.2006 |

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei se kihara pahalta näytä kenenkään päässä.

JOs sulla ei ole blondattu hius, niin eikun permikseen vaan!

iso rulla ei vaan jaksa pitkää hiusta pitää pitkään kiharalla, vaan suoristuu nopsaan. Mutta voihan samaan päähän laittaa erikokoista rullaa, jolloin tulos on luonnollisempi.

Kiitos, jotain tuon suuntaista olikin mielessä, mutta saa nähdä mitä mieltä on vakiokampaaja. Siihen uskon kuitenkin eniten ja parasta jälkeä tekeekin, kun sanoo suuntaa ja antaa vapaat kädet..:)

Kauankos permanentista pitää odottaa, että voi laittaa värin? Permiksen yhteydessä ei vissiin laiteta kuin sävyjä?

Vierailija
22/30 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitoaineena yleensä joku sellainen pieni ja kallis purkki, tavalliset hoitoaineet on ihan sieltä ja syvältä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina välillä kokeillut kampaamo tuotteita, mutta mun pitkä tukka menee niistä ihan solmuun ja sit sitä saa selvitellä tyylin puol tuntia, kaupan shampoon ja hoitoaineen käytöllä selviää hiusten harjaamisesta vartissa...

Vierailija
24/30 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 ihanan tuoksuista shampoota ylitse muiden:

Kerastase, Bain Volumactive

Kerastase, Bain Clarifiant (puhdistaa tehokkaasti, ei niin hoitava kuin edellinen, pitää hiuspohjan rasvoittumattomana pidempään, käytän harvemmin)

Hoitoaine: System Professional, Repair Cream 30 seconds (loistava nopeasti vaikuttava huuhdottava hoitoaine)

Hiukset ovat pitkät/puolipitkät joskus ollut väriä ja raitojakin. Helposti rasvoittuva päänahka.

Vierailija
25/30 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva kun olet täällä kun mulla olis kysyttävää =)

Ensin vastaan kysymykseesi: käytän L' Orealin Elvital shampoota ja hoitoainetta pää(heh)asiassa. Muotoilutuotteina käytän Wellan Shock Wavesia. Ennen käytin kampaamotuotteita, mutta nykyään mulla ei ole niihin varaa päivittäisessä käytössä tällä hetkellä.

Niin tiedätkö että ovatko nämä tuotteet sellaisia, joissa ei ole näitä huonoja silikoneja jotka eivät peseydy pois hiuksista ja päänahasta? En ole ainakaan huomannut pahoja vaikutuksia, verrattuna esim. Pantene-shampooseen jota joskus vahingossa ostin ja se tukki päänahkani välittömästi.

Ja mitkähän nimet ovat sellaisia noissa ainesosaluetteloissa, joita pitäisi kavahtaa?

Ja miten niiden silikonien kanssa meni, oliko se niin että ne lyhytketjuiset vai pitkäketjuiset ovat niitä pahoja?

Mites sitten sellaiset hyvin perinteiset perustuotteet kuin Linna-shampoo ja Erittäin hieno suomalainen shampoo, voiko niitä käyttää vai onko niissä jotain järjettömiä ainesosia?

Mitäs sitten lasten hiuksiin pitäisi käyttää?

Vierailija
26/30 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi käyttää hajustettuja aineita.

Vierailija
27/30 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikonia on ja PALJON! Mars kampaajalle.

Vierailija
28/30 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta market-tuotteisiin en koskisi pitkällä tikullakaan, kyllä se valitettavasti on niin että hiustuotteissakin laatu maksaa. Itsellä tällä hetkellä käytössä MOPin orgaaniset hiustenhoito ja -muotoilutuotteet.

Vierailija
29/30 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mutta market-tuotteisiin en koskisi pitkällä tikullakaan, kyllä se valitettavasti on niin että hiustuotteissakin laatu maksaa. Itsellä tällä hetkellä käytössä MOPin orgaaniset hiustenhoito ja -muotoilutuotteet.

Vierailija
30/30 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän XZ:aa, joskus olen ostanut kampaamoliikkeestä 4R:ää tai jotain toista, mutta XZ on ihan yhtä hyvää. Silikonishamppoita en ole käyttänyt vuosiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan