kampaajana tässä kyselen, että mitä shampoo/hoitotuotteita käytätte?
Kommentit (30)
hoitoaineena yleensä joku sellainen pieni ja kallis purkki, tavalliset hoitoaineet on ihan sieltä ja syvältä
Olen aina välillä kokeillut kampaamo tuotteita, mutta mun pitkä tukka menee niistä ihan solmuun ja sit sitä saa selvitellä tyylin puol tuntia, kaupan shampoon ja hoitoaineen käytöllä selviää hiusten harjaamisesta vartissa...
2 ihanan tuoksuista shampoota ylitse muiden:
Kerastase, Bain Volumactive
Kerastase, Bain Clarifiant (puhdistaa tehokkaasti, ei niin hoitava kuin edellinen, pitää hiuspohjan rasvoittumattomana pidempään, käytän harvemmin)
Hoitoaine: System Professional, Repair Cream 30 seconds (loistava nopeasti vaikuttava huuhdottava hoitoaine)
Hiukset ovat pitkät/puolipitkät joskus ollut väriä ja raitojakin. Helposti rasvoittuva päänahka.
kiva kun olet täällä kun mulla olis kysyttävää =)
Ensin vastaan kysymykseesi: käytän L' Orealin Elvital shampoota ja hoitoainetta pää(heh)asiassa. Muotoilutuotteina käytän Wellan Shock Wavesia. Ennen käytin kampaamotuotteita, mutta nykyään mulla ei ole niihin varaa päivittäisessä käytössä tällä hetkellä.
Niin tiedätkö että ovatko nämä tuotteet sellaisia, joissa ei ole näitä huonoja silikoneja jotka eivät peseydy pois hiuksista ja päänahasta? En ole ainakaan huomannut pahoja vaikutuksia, verrattuna esim. Pantene-shampooseen jota joskus vahingossa ostin ja se tukki päänahkani välittömästi.
Ja mitkähän nimet ovat sellaisia noissa ainesosaluetteloissa, joita pitäisi kavahtaa?
Ja miten niiden silikonien kanssa meni, oliko se niin että ne lyhytketjuiset vai pitkäketjuiset ovat niitä pahoja?
Mites sitten sellaiset hyvin perinteiset perustuotteet kuin Linna-shampoo ja Erittäin hieno suomalainen shampoo, voiko niitä käyttää vai onko niissä jotain järjettömiä ainesosia?
Mitäs sitten lasten hiuksiin pitäisi käyttää?
En voi käyttää hajustettuja aineita.
Silikonia on ja PALJON! Mars kampaajalle.
mutta market-tuotteisiin en koskisi pitkällä tikullakaan, kyllä se valitettavasti on niin että hiustuotteissakin laatu maksaa. Itsellä tällä hetkellä käytössä MOPin orgaaniset hiustenhoito ja -muotoilutuotteet.
Vierailija:
mutta market-tuotteisiin en koskisi pitkällä tikullakaan, kyllä se valitettavasti on niin että hiustuotteissakin laatu maksaa. Itsellä tällä hetkellä käytössä MOPin orgaaniset hiustenhoito ja -muotoilutuotteet.
Itse käytän XZ:aa, joskus olen ostanut kampaamoliikkeestä 4R:ää tai jotain toista, mutta XZ on ihan yhtä hyvää. Silikonishamppoita en ole käyttänyt vuosiin.
Vierailija:
Kiitos, jotain tuon suuntaista olikin mielessä, mutta saa nähdä mitä mieltä on vakiokampaaja. Siihen uskon kuitenkin eniten ja parasta jälkeä tekeekin, kun sanoo suuntaa ja antaa vapaat kädet..:)
Kauankos permanentista pitää odottaa, että voi laittaa värin? Permiksen yhteydessä ei vissiin laiteta kuin sävyjä?