kampaajana tässä kyselen, että mitä shampoo/hoitotuotteita käytätte?
Kommentit (30)
Ehdottomasti parhaita mitä ikinä kokeillut. Myös Tigillä hyviä tuotteita.
Kerrankin ostin 35 euroa maksavan geelin hiustyveen, jonka piti kohottaa, no ei todella. Kampaus lätsähti välittömästi eli siirryin takaisin Wellan 4€ geeleihin.
Vierailija:
Esim. tuuheuttavia shampoita ja hoitoaineita.
Paul Mitchelillä on loistavaa tyveen suihkutettavaa super boostia, turvottaa hiusta ja nostaa päänahasta.
käytän siis pantenen shamppoota ja hoitoainetta. Luonnonkihara pitkä tukka..ja inhoon hiuksiani. kokeiltu on kampaamon shamppoita mutta niiden jälkeen hiukset on kohti taivasta.. onko neuvoja mitkä ois hyviä kiharalle/paksulle tukalle?
Vierailija:
Kerrankin ostin 35 euroa maksavan geelin hiustyveen, jonka piti kohottaa, no ei todella. Kampaus lätsähti välittömästi eli siirryin takaisin Wellan 4¿ geeleihin.
Useimmiten vika ei ole tuotteessa vaan käyttäjässä.. Eli ei osata käyttää tuotetta oikein. ja jää kunnon pohjatyö tekemättä. Ei mikään tuote itsessään ole ihmeidentekijä, vaan muotoilutuote ja föönaus yhdessä! Lopuksi tietysti viimeistelytuote.
Geeliä en kyllä itsekään käyttäisi tyven kohotukseen, enkä liiemmin muotoiluunkaan (paitsi kenties miesten hiuksiin.)
hoitoaineena käytän bonacuren hiuksiin jätettävää värinsuoja hoitovaahtoa. Tosi hyvää :)
hoitoaineena Masque intense jo 12 vuotta, ei ole parempaa (tosi pitkään ja paksuun tukkaan)
Omanikin on pitkä (lapaluiden alle) mutta erittäin paksu (siinä mielessä inhottavaa kun kestää kuivua niin kauan), mutta leikkaan heti lyhyenksi jos joskus alkaa ohentua. Taidat olla näitä " pitkä tukka on aina kaunis" tyyppejä. Ohut ei ole kaunis kuin lyhyenä.
T:7
Sulle 14.
En täällä mitään markkinoi, vaan ihan mielenkiinnosta kyselen..
On tuolla liiketyössä tullut usein vastaan epäonnistuneita värjäyksiä eräiden maitokauppatuotteiden johdosta.
Joskus joutuu tekemään useamman syväpuhdistuksen hiuksiin, joita on pesty " halpis" tuotteilla. Niissä kun käytetään rutkasti silikoneja ym. lisukkeita, joilla hius saadaan näyttämään hyvältä, mutta ei sitä oikeasti olekaan..
Silikonien johdosta värit ei tartu, tai taittuu ei toivottuun sävyyn..
Mutta syväpuhdistuksen jälkeen kyllä näkee miltä tämä silikoneilla kyllästetty hius oikasti näyttää;)
Vai enkö ole vielä kokeillut oikeaa?? Helpompi olla laittamatta sitä kuin pestä joka päivä hiukset.
Sulle 14.
En täällä mitään markkinoi, vaan ihan mielenkiinnosta kyselen..
On tuolla liiketyössä tullut usein vastaan epäonnistuneita värjäyksiä eräiden maitokauppatuotteiden johdosta.
Joskus joutuu tekemään useamman syväpuhdistuksen hiuksiin, joita on pesty " halpis" tuotteilla. Niissä kun käytetään rutkasti silikoneja ym. lisukkeita, joilla hius saadaan näyttämään hyvältä, mutta ei sitä oikeasti olekaan..
Silikonien johdosta värit ei tartu, tai taittuu ei toivottuun sävyyn..
Mutta syväpuhdistuksen jälkeen kyllä näkee miltä tämä silikoneilla kyllästetty hius oikasti näyttää;)
olen omiini tyytyväinen. Vai onko sulla vaan harvinaisen huono päivä, voi pientä:)
Minullakin on pitkät ja melko ohuet hiukset, mutta laitettuna ne näyttää upeilta. Normaalisti hiukset aina kiinni, ettei kukaan tiedä onko siellä nutturan sisällä hiirenhäntä vai mitä.
L' Oréal vitamino color creme, ollut mun mielestä hintansa arvoista.
Hiukset on värjätyt ja aika tyypilliset suomalaiset. Hiusta on paljon, mutta se on ohutta ja erittäin liukasta.
Sanopas nyt, että näyttääkö permanentti kamalalta ' ohuissa' hiuksissa? Sellasta isompaa kiharaa oon ajatellu. Pituus on tällä hetkellä puoleenväliin lapaluita, mutta tietysti siitä pitää leikata huonot pois.
Ja ties mitä kaikkea. Olen aina silloin tällöin ajatellut säästää ja ostanut kampaamotuotteiden sijaan halpistuotteita, esim. Pantene ja Garnier, mutta hiukset on todella lätässä muutaman pesun jälkeen. Ja päänahka kutisee! Kun palaan kampaamotuotteisiin ongelmat katoavat samantien.
Ja mulla on todella paksu ja hyväkuntoinen tukka, en siis mikään ongelmapää muuten. Ehkä nuo kaupan shampoot ja hoidot käy muille, mutta mulle ei.
John Friedan Sheer blonde-sarjasta olen tykannyt, ja Clairolin Herbal Essences (rainforest flowers)
mutta en ole tosiaankaan uskollinen kayttaja
Vierailija:
L' Oréal vitamino color creme, ollut mun mielestä hintansa arvoista.Hiukset on värjätyt ja aika tyypilliset suomalaiset. Hiusta on paljon, mutta se on ohutta ja erittäin liukasta.
Sanopas nyt, että näyttääkö permanentti kamalalta ' ohuissa' hiuksissa? Sellasta isompaa kiharaa oon ajatellu. Pituus on tällä hetkellä puoleenväliin lapaluita, mutta tietysti siitä pitää leikata huonot pois.
Ei se kihara pahalta näytä kenenkään päässä.
JOs sulla ei ole blondattu hius, niin eikun permikseen vaan!
iso rulla ei vaan jaksa pitkää hiusta pitää pitkään kiharalla, vaan suoristuu nopsaan. Mutta voihan samaan päähän laittaa erikokoista rullaa, jolloin tulos on luonnollisempi.
Joskus käytin Paul Mitchelliä mut en tykännyt niin paljon kun tuosta elvitalista.