Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hapeeko muut miehensa kiroilua varsinkin yleisilla paikoilla. Arsyttaa, kun mun akateemisen miehen puheeseen kuuluu kiroilu, puhuu kuin joku amisnuori=(. Toissakin muka puhuvat sa

Vierailija
31.01.2006 |

maan tyyliin?! Ja pienet korvat kotona kuuntelee ja imee oppia. Onneksi toistaiseksi 5v ei vielä kiroile. Vaimona oon tän asian suhteen aika aseeton.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mieheni joskus intoutuu kiroilemaan. Mielestäni kiroilu on merkki sivistymättömyydestä. Mieheni ei kiroile kuin silloin, kun on kiukkuinen, mutta harmittaa minua silti. Hän on duunariperheestä ja häntä on hankalaa kasvattaa kunnon tavoille. Sivistyksen määrää paitsi koulutus myös kotikasvatus.

Vierailija
2/5 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

humalassa varsinkin oli tosi törppö, saattoi alkaa täysin tuntemattomille ihmisillekin aukomaan. Jotenkin sellaisesta ihmisestä saa vähän tyhmän tai jopa häiriintyneen vaikutelman, jolla ei ole tippaakaan itsehillintää. Käytöstavat kunniaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka onkin kasvanut duunariperheessä ja eleleepä sellaisessa edelleen.

Vierailija
4/5 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkimieliseen kiroilunlopetuskampaniaan. Jokaisesta kirosanasta 2 euroa purkkiin ensi kesän matkailua varten.

Vierailija
5/5 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuitenkin silloin lipsauttaa jonkun vitun kun esim. huomasi eilen nukkuneensa 2h pommiin töistä...

Muuten ei onneksi kiroamista kuulu..