Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mulle ei ole tullut tänään kotihoidontukea tilille?

Vierailija
31.01.2006 |

Nordeassa on tili

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä kuusta lähtien kaikki Nordean tileille maksettavat kotihoidontuet tulevat minulle.

Kiitos vaan ja lentoliput Riioon on jo varattu.

Vierailija
2/4 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin lisäosasta hakemuksen takautuvasti ja samassa ilmoitin että olen palannut ed. päivänä töihin (kesken kk:n). Silti tuli sama summa kuin joulukuun lopulla. Ja nyt sitten kohta tulee kirje, jossa väitetään etten ole ilmoittanut tietoja ja peritään liikaa maksettua etuutta takaisin... Voi noita Kelan touhuja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Laitoin lisäosasta hakemuksen takautuvasti ja samassa ilmoitin että olen palannut ed. päivänä töihin (kesken kk:n). Silti tuli sama summa kuin joulukuun lopulla. Ja nyt sitten kohta tulee kirje, jossa väitetään etten ole ilmoittanut tietoja ja peritään liikaa maksettua etuutta takaisin... Voi noita Kelan touhuja!

Ystäväni kyllä väitti että se on ihan oikein...vaikka aloittaa työt kesken kuun niin maksavat koko kuulta...hänelle olivat maksaneet eikä pitänyt maksaa takaisin....tiedä sitten!

Vierailija
4/4 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kotihoidon tuen saamiseen vaikuta, aloittaako työt vai ei. Vain se vaikuttaa, onko lapsi kunnallisessa päivähoidossa vaiko ei. Jos päivähoito alkaa kesken kuukauden, niin silloin kht:a ei makseta koko kuukaudelta, vaan ainoastaan niiltä päiviltä, kun siihen oikeasti on oikeus :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän