Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsikuvauksesta

31.01.2006 |

Hei,

Paljonko ootte valmiita maksamaan lapsikuvauksesta. 1-v herran kuvaaminen on tottakai työlästä hommaa, mutta silti jotenkin noi hinnat joita tutuilta on kuullut tuntuvat aika korkeilta.

Jos tiiätte halpaa ja hyvää kuvaamoa/kuvaajaa turun/salon seudulta kertokaa ihmeessä mullekin. Kiitos.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä lapset on kuvautettu seurakunnan perhekerhon kautta.

he järjestävät joka vuosi valokuvauksen niin kuin koulussa ja hyvät on meillä kuvat ollleet. hintaa tulee 25e ja kolme isoa kuvaa siihen kuuluu ja se ryhmä kuva ja tarrakuvat.

tänä vuonna on parempi kun ei tule tarrakuvia, mutta voihan ne palauttaa jos tulevat.

Vierailija
2/9 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vaan viestistä. Kerhothan ois halpa keino kuvata lapsi...mutta nyt on myöhäistä liittyä siihen ;-)

Onko vielä jollain tietoa näistä kuvaus jutuista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oulussa (kaukana sinusta) iha yksityisellä kuvaajalla 69 ¿. Ja hyvät tuli kuvista. Ja oikein hyvä kuvaaja oli eikä ottanut kiireellä kuvia. Tämä kuvaaja kuvaa omassa kotonaan jossa hänellä oli huoneet kuvauksia varten.

Vierailija
4/9 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan ehkä ryöpsyn niskaani..

Jos haluaa 1-vuotiskuvat lapsestaan, mun mielestä ei kannata valita sitä halvinta paikkaa, vaan ottaa kuvat paikassa mitä on kehuttu ja minkä kuvista itse tykkää, (monilla on kuvauksensa tuotoksia ikkuinoissaan) itse maksoin kuvauksesta 53 euroa (edullinen) ja kuvista sitten erikseen hunajaa... tiedän että olisin saanut toisessa paikassa halvemmalla, mutta heidän kuvansa ovatt sitten hieman eri luokkaa meillä otettiin digillä kuvia ihan hirmuisesti joista 36 koevedosta ja niistä ehkä 33 oli semmoista mistä voisi oikeesti tehdä kuvat. Kaverini (asuu eri paikkakunnalla) etsi halvimman paikan (70 euroa) otettiin 12 koevedosta ja siitä ainoasta ponnistuneesta sitten teetti kuvat ja ei ole kyllä mikään kauheen hyvä otos sekään. tohon 70 eukkaan kuului enemmän valmiita kuvia kuin meillä. Me maksoimme kuvauksesta ja kaikista kuvista mitä teetettiin (mummut, sedät, kummit..) yhteensä 170 euroa. tuntui kyllä kieltämättä hirveeltä maksaa kotihoidontuesta tommonen summa " turhuuteen" mutta kyllä kannatti, kerran se kirpasee. ja ompa kuvat mitä katsottaessa ei vituta, että ompa surkeet.

Nyt olen jo alkanut laittamaan ropoja syrjään kakkosen 1-vuotiskuvausta varten.

K-B

Vierailija
5/9 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista mitä kuvat maksoi mutta aivan liikaa ottaen huomioon että ne oli surkeita!

Kakkosen vien takuuvarmaan kuvaamoon vaikka maksais mitä! Ja esikoisesta otan itse 2v kuvat, olen aika hyvä vaikka itse sanonkin... Saan ainakin parempia kuvia kuin se saamarin kuvaaja.........

Vierailija
6/9 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toden totta on niinkuin olette hienosti oivaltaneet että aina halvin ei ole paras ja halvinta ei välttämättä kannata käyttää. Mutta kysymyshän olikin siitä että mitä olette valmiit maksamaan kuvista. Ja mistä löytäisi halvan ja HYVÄN. Nämähän tuntuvatkin järkeviltä hinnoilta n. 60 eur. Joskus vaan tuntuu että esitit asian miten vaan niin vastaus tuntuu olevan halvalla ei saa hyvää... mutta toisaalta kalliillakin voi saada p..skaa. Kiitos viesteistä.

Vierailija
7/9 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän siinä aina käy. Varsinainen asia jää huomiotta ja takerrutaan asiantuntevasti johonkin sanaan. Halpa tuntuu olevan täällä kirosana, no mikäs siinä kuvaajathan ottaa sen mitä kuluttajat maksavat, ilomielin.

Vierailija
8/9 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Me käytiin suht kalliilla kuvaajalla syksyllä 1-v kuvassa, maksoi 90e joka sisälsi n. 30 koevedosta ja yhden kuvan. Lisäkuvat 10-15e kpl, joten hintaa tuli. Tämä Tampereella. Halvemmallakin olisi varmaan saanut yhtä hyviä.

Mun mielestä enemmän kuin kuvaanjasta onnistuminen riippuu siitä, millä tuulella lapsi sattuu olemaan. 1-vuotias ei kauaa tahdo jaksaa olla paikallaan. Tässä muutama vinkki, mikä meillä toimi:

-mukaan viihdyttämään sekä isä että äiti, jos mahdollista

-mukaan esim. rusinoita tai muuta, jolla saa lapsen houkuteltua esim. seisomaan

-kännykän soittoäänet hyvä tapa kiinnittää lapsen huomio

-mieti etukäteen mitä rekvisiittaa, värejä tms. mitä haluat, että aika ei alussa mene siihen

-kuvaus aamulla tai päikkäreiden jälkeen, kun lapsi on virkeä

-" tärkeimmät kuvat" otetaan ensin, jos lapsi väsyy tai kyllästyy kesken kaiken (esim. ensin kasvokuvat/tärkeimmissä vaatteissa, jos haluaa monissa vaatteissa jne.)

Vierailija
9/9 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rianna80:

En muista mitä kuvat maksoi mutta aivan liikaa ottaen huomioon että ne oli surkeita!

Kakkosen vien takuuvarmaan kuvaamoon vaikka maksais mitä! Ja esikoisesta otan itse 2v kuvat, olen aika hyvä vaikka itse sanonkin... Saan ainakin parempia kuvia kuin se saamarin kuvaaja.........