Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yllätysraskaus?

31.01.2006 |

Kuukautiseni ovat 1,5 viikkoa myöhässä ja rinnat on niin kipeät, että en pysty vatsallani makaamaan. Onko mahdollisia muita raskausoireita, joita voisin metsästää? Voisiko yleensä näin aikaisessa vaiheessa olla paljon oireita? Olen palellut kuin horkassa jatkuvasti viime aikoina (olen odottanut saavani flunssan, jota ei oo kuulunut), ja sitten sainkin selville, että myös se on raskauden oire. Alavatsassa on ¿viillellyt¿ yli pari viikkoa ja aluksi luulin, että kohta ne kuukautiset alkaa kun niin kummalta tuntuu. Mutta ei ole alkaneet, vain ihmeellinen olo alavatsassa jatkuu. Ei ole yhden yhtä normaalia kuukautisoiretta tai ¿kipua.. Tämä ei ole millään tavalla suunniteltu juttu, joten olen aika hermostunut.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, miten ihanaa. Nauti ihanasta ajasta ja kaikesta tulevasta. Asioilla on tapana selvitä parhaalla tavalla.

Onnea hurjan paljon!

Aapeli 20+5

Vierailija
2/8 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: Queen ja masuasukki rv23

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nuo merkit kuulostavat erittäin tutulta, joka raskaudessa on ollut nuo. Suosittelen tekemään testin, niin jää se miettiminen. Negatiivisen testin tekeminen on myös paras tapa saada kateissa olevat menkat alkamaan ;)

Raskautta ei aina pysty suunnittelemaan ja se on ehkä hyvä niin. Tiedän monia, joilla olisi lapset jäänyt tekemättä, jos ei olisi yllätystä tullut. Yhtäkään ei ole harmittanut, vaan ovat pahoitelleet sitä, miten eivät ole ymmärtäneet tehdä lapsia tarkoituksella aikaisemmin.

Mutta ei kun testin tekoon. Tiedä vaikka saisit sen elämäsi parhaan yllätyksen :)

Vierailija
4/8 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos nopeasta vastauksesta! Olen lapsirakas ja olen aina itsekin ajatellut, ettei lapsia niin vain suunnitella ja tehdä. Varsinkin nykyään, jo ihan aikuisen ikänikin puolesta, olen myös ajatellut, etten todellakaan pystyisi keskeyttämään raskautta. En ole uskaltanut hakea testiä, mutta tänään teen sen.

Tämä tuntuu tosiaan niin pelottavalta, koska olen yksin. Olen töissä ulkomailla ja opiskelujen jatkuminen täällä olisi pian edessä, joten lapsi tässä tilanteessa olisi hurjaakin hurjempi elämänmuutos. Paluu Suomeen olisi edessä. Tuntuu erityisen pelottavalta, että elämässä muuttuisi niin totaalisesti kaikki.

Mutta lähden testin ostoon. Nyt mun on vain pakko saada varmistus, että voin ryhtyä suunnittelemaan tulevaa.. jotenkin.

Vierailija
5/8 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen, että kyselepä tuolta ulkosuomalaisten ja monikulttuuristen äitien palstoilta tuosta Suomeen muutosta. Siellä on varmasti joku, joka osaa kertoa mikä olisi hyvä ottaa huomioon ja milloin olisi hyvä aika palata, että ehtii asettumaan ennen synnytystä.

Mikä tahansa testin tulos onkaan, asiat järjestyvät aina parhain päin. Aina sitä vain ei huomaa kovin aikaisin ;) Kaikkea hyvää sinulle!

Vierailija
6/8 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kotitesti näytti " haaleaa" plussaa! Kummallisen selkeä olo mulle tuli kun pahin ensishokki laantui. Mua välilä jopa jo vähän hymyilyttää! En tiedä vielä mistään mitään, mutta tämä tuntuu kumman hyvältä.

Vierailija
7/8 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

=)

my_selene ja Remppa rv23+

Vierailija
8/8 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätysvauvaankin tottuu ja toivottavasti saat asiat järjestymään pian.

Johannamamma rv 10+6