Miksi vain lihavat ja/tai rumat naiset ottavat tatuointeja?
Ei tatuointi tee kenestäkään kaunista eikä mielenkiintoista.
Kommentit (32)
En ole ruma tai lihava. Kroppani pinta-alasta melkein puolet on tatuoitu. Olen hyvässä ammatissa. Meillä on lapsia ja kuulumme kai siihen niin sanottuun varakkaaseen keskiluokkaan. Perheemme harvoin törmää sinun kaltaisiisi idiootteihin.
tatuoinneista tietämättömät ja tyhmät olettavat niiden kertovan kantajansa statuksesta kaiken. On olemassa erikseen huonot kotitekoiset, vankilassa tehdyt ym. Tatuoinnit ja ne tunnistaa kyllä huonoudesta jos ei ihan idiootti ole.
valitettavasti tällainen suhtautuminen kuin sinulla loistaa palstoilla kun ette muualla saa tuota säälittävää asiaanne ajettua. Perehdy asioihin ensin ja ala vasta sitten yleistää.
Ei missään nimessä saa ottaa tatuointeja, eikä lävistyksiä! Kaikille vaan hillitty meikki ja jakkupuku, jottei varmasti kenenkään mielestä olla tyylittömiä! Kyllähän Se on tärkeintä, että on muiden mielestä kaunis ja tyylikäs. Mitä väliä omalla mielipiteellä. Parempi olis jos saatais kaikki samanlaiset uniformut ja kaikille samanlaiset hiukset.
Mulle on tulossa kuolleen poikani nimi käteen, en ole lihava enkä ruma. Ilmeisesti olen sitten mauton wt kun suren tällä tavalla.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 14:54"]
Ei tatuointi tee kenestäkään kaunista eikä mielenkiintoista.
[/quote]
Siis niin totta!!!!! Lihavat ja rumat kuten esimerkiksi Angelina Jolie.
Laura Heija ruma ja lihava? HAH!!!! Idiootti.
Olen susiruma ja ja läski, mutta ensimmäistäkään kuvaa en ole hakkauttanut nahkaani enkä hakkauta. YÖK!
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnosta, mikä saa ihmiset ottamaan tatuointeja? Otettasko niitä silti, vaikka kukaan muu ei ikinä sais tietää, että ottajalla on tatuointi? :D
Jos kukaan maagisesti ei saisi tietää, olisin täynnä tatuointeja, kun voisin valita kaikki kivat kuvat ja näkisin ne vain itse. Mutta emme elä mielikuvitusmaailmassa. Meinaako kirjoittaja, että tatuoinnit otetaan vain muita ihmisiä varten? Kuitenkin useimmilla ne jäävät piiloon vaatteiden alle.
Vierailija kirjoitti:
Koska luulevat että kaunistaa
Miksi kaivoit 10 vuotta vanhan ketjun esiin tuon takia?
On tämä hölmä foorumi, kun 10 vuotta kuolleena olleet ketjut voi vielä aukoa.
Mutta tässä jutussa on vähän erilainen tatuoitu nainen: https://www.hs.fi/urheilu/art-2000010205161.html . Siihen kauniiseen en ota kantaa, kun on katsojan silmässä, mutta ei hän ainakaan lihava ole.
Aika moni meistä kuuluu siihen WT-luokkaan . Entä sitten jos olen tatuointieni kanssa wt ? Ei se minua haittaa, olen onnellinen elämässäni ja nautin työstäni ja äitiydestä. Enkä mieti kokoajan sitä , mitä muut minusta ajattelevat.