Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viisi päivää ilman seksiä :( Hyvät neuvot kalliit!

Vierailija
31.01.2006 |

Eli ongelma on sen kaltainen, että nyt jo viisi päivää mies on jostain syystä pihdannut, eikä ole lämmennyt yrityksilleni laisinkaan.. Normaalistikin meillä on seksiä vain n.3 kertaa viikossa, mutta nyt on jostain syystä mennyt suht. pitkä aika ilman..

Onko olemassa mitään tapaa, jolla puhuisin asiasta miehen kanssa, ilman että hän tuntee, ettei kykene pitämään minua tyytyväisenä? En haluaisi missään nimessä ainakaan pitkittää tätä ongelmaa siten, että loukkaisin miestä, jolloin hän ei varmasti lämpenisi taas aikoihin..

Alkaa vain ottaa itsetunnon päällekin jo tämä; olen miettinyt että olenkohan lihonut (vaa' an mukaan en) tms., kun yht' äkkiä en enää kelpaakaan.. Ehkä teen kärpäsestä myöskin härkäsen, mutta minulle seksi on tärkeä osa parisuhdetta, ja nimenomaan säännöllinen sellainen..

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä oli kaksi kuukautta.

Vierailija
2/11 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..osta dildo.

Jos nyt miestäs ei vaan ole huvittanut viiteen päivään.

Tuskin (toivottavasti)kenenkään suhde viikon seksittömyyteen kaatuu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos hyvistä nauruista!

Vierailija
4/11 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän suhde on kestänyt varmaan alle 5 vuotta ja teillä ei ole pieniä lapsia? Odota vaan kun ootte kauemmin yhdessä ja saatte lapsia niin kyllä se seksi elämä vähenee. Tulee jopa niitä tosi kuiviakausia eli ei seksiä esim kuukauteen. Pupu vaihe menee ohi. Älä stressaa vaan masturboi, äläkä vaan stressaa miestäsi tai siltä menee halut pitemmäksi aikaa. Vaikka olisit millainen niin ei kuvaan ikuisesti samaa naista halua, rakastaa voi ja voi jopa olla uskollinen mutta kyllä ne halut vaan lakastuu.

Vierailija
5/11 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu meillaki voi olla monta viikkoa välillä taukoa ettei kumpaakaan haluta ja toisinaan pupuillaan joka päivä. synnytyksen aikoihin tais olla n. 3 kk tauko...

Vierailija
6/11 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja suhteenne on kestänyt alle vuoden?

Kuka sitä nyt koko ajan jaksaa jyystää :)

Vierailija
7/11 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin voidaan jo keskustella.

Vierailija
8/11 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

i, niin toki se tuntuu oudolta. Mutta tosiaan en tiennyt, että saan tuntea mielipahaa tästä asiasta vasta parin kuukauden seksittömyyden jälkeen..

Dildo löytyy, mutta sepä nyt ei korvaa sitä läheisyyttä miehen kanssa mitenkään...

t.ap

Vierailija
9/11 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.ap

PS: eikä suhteen kestollakaan mielestäni tässä nyt ole olennaisesti merkitystä. Minä kysyin viestissäni, että MITEN voin keskustella aiheesta siten, että mieheni ei loukkaantuisi. Yhtään vastausta ei ole tullut, pelkästään uusia seksittömyysennätyksiä ja vittuilua.

Vierailija
10/11 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Onko olemassa mitään tapaa, jolla puhuisin asiasta miehen kanssa, ilman että hän tuntee, ettei kykene pitämään minua tyytyväisenä?

Näemmä AV:lla osataan kuitenkin aina takertua epäolennaisuuksiin, joten en enää sitä vastausta odota. Jos on itellä p*llu homeessa, niin sitten ei näemmä toivota toisellekaan onnea sillä saralla. Kiitän hirvittävästi, minua tämä ketju lähinnä raivostutti, eikä auttanut.

Kiitos myös kaikille (yhdelle?) asiallisesti vastanneille.

t.ap

Vierailija
11/11 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen juttu: onko teillä koskaan hellyyttä ilman seksiä? Esin halailua ja makoilua ja juttelua vieritysten? Tää voi auttaa sua vaikka ei olekkaan seksiä, mutta auttaa siis hellyyden kaipuuseen. Kysy miten sun miehellä menee. Se kertoo sulle sit varmaan ihan ite et miksi sitä ei huvita. Usein syy on vaan stressi tai väsymys!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi