Mitä tarkoittaa AV-mamma?
Varmaan tyhmä kysymys, mutta mistä toi av-mamma on lyhenne? Taidan olla jo vähän vieraantunut nettimailmasta, kun en tiedä. Kiitos etukäteen vastauksista.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
mt-potilas, tavarastaan ei kovin tarkka
Suomeksi = Hullu Hårå.
Aluevaihde? Kuorma-autoissa yleinen.
Eikös se ole audiovisuaalinen rinta?
lekkerikekkeri pokkari ja kokkari = PERSU
Tietenkin toivoisin sen tarkoittavan aina valmiina. Mitä sitä mies voi haaveilleen...
En ol lukenut ketjua, mutta palstalainen, sukupuoleen katsomatta.
Se on jotain rumaa ja vastenmielistä kaikin tavoin...
Vierailija kirjoitti:
Av tulee sanoista Aihe Vapaa.
Eli tämä on Vauva-lehden nettisivujen keskustelupalsta, jonka kategoriana on vapaat aiheet.
Mammaksi sanottiin keskustelijoita ennen vanhaan, kun luultiin, että kaikki keskustelijat ovat vauva-lehden tilaajia, joiden toisessa tississä roikkuu koko ajan imeväinen.
Av-mammoja on kuitenkin joka lähtöön, täällähän heiluu niin miehiä, mt-potilaita, tavarastaan ei kovin tarkkoja yh:oita, sekä tietenkin minä, erinomaisuuden kristalli, joka ikään kuin kruunaa tämän kakun. Sinäkin olet av-mamma niin kauan kun jaksat täällä heilua.
Näin miehenä olen pähkäillyt tuota av:ta myöskin. Veikkasin aluksi audiovisuaalista, kun some kyseessä. Väärässäpä olin. Kysyin yhdessä ketjussa, että mitä tarkoittaa av. Sain positiivisia peukutuksia ja jonkinlaista säälinsekaista kannustusta. Hyväntahtoista kylläkin. Av on siis aihe vapaa.
Vierailija kirjoitti:
Aduld video- äiti. Eli kaikkien aikuisviihde videoiden äiti!
Tai Audio-Visuaalinen
Jippii pääsit uhriutumaan.