Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perutaan häät...

Vierailija
31.01.2006 |

Ollaan menossa naimisiin ensi talvena. Jo nyt on alkanut tupina ja kätinä häiden järjestelyistä. Anopin mielestä pitäisi kutsua koko suku, mutta me tahdotaan vain pienen pienet häät. Oli tarkoitus pitää tilaisuus salassa kesään saakka, mutta nyt kaikki tietää, kiitos äitini... Jokainen on tahollaan neuvomassa mitä pitää tehdä, edes hääkakku ei saisi olla se mitä halutaan.

Eli alkaa menemään hermot kaikkien neuvojien ja paasaajien kanssa. Vaikka kuinka koitetaan olla välittämättä, niin silti jaksa enään kuunnella!!! Kaiken lisäksi alkaa itseäkin hermostuttamaan koko juhlat, me kun ei tykätä olla huomion keskipisteenä:)

Juteltiin eilen mieheni kanssa ja päädyttiin siihen, että perutaan häät!!!! Me " karataan" naimisiin kevään aikana. Ei saada häitä, mutta saadaan viettää " meidän" päivä niinkuin tahdotaan:) Lähetetään kutsujen sijaan kaikille kaunis runo, jossa kerrotaan, että me menttiin jo.....

Ompas nyt hyvä mieli, ja voi mikä helpotus!!!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea!

Vierailija
2/16 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mietitään ihan samaa... Tosin mitään häitä ei ole vielä edes suunniteltu, vaan alunperinkin on päätetty että salaa mennään kun mennään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä tuo teidän suunnitelma. Pitäkää vaan sellaiset häät kun haluatte, ei siinä sukulaisten tartte päsmäröidä :)

Vierailija
4/16 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, että pyydät apua kun/jos sitä tarvitset´! Todennäköisesti osa suuttuu tuosta, mutta sinulla/teillä on oikeus päätttää minkälaiset juhlat järjestätte!

Onnea ja älkää kumminkaan peruko häitä vaan tehkää juhlista oman näköisenne! :)

Vierailija
5/16 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolimatta kuuluttaa suvulle hääpäivämäärän. Tiukkanaz sai olla että ei kertonut kenellekään.

Jos olisi kewrtonut niin olisin sanoinut että saa IHAN ITSE YKSIN järjestää koko häät juuri niin monelle kuin haluaa enkäolis laittanu tikkua ristiin.

Hei oikein mukavaa karkaamisreissua. Ei se prinsessapuku niitä juhlia twee vaan tunelma vaikkeiu läsnä olisi kuin parhaat ystävät todistajina/bilettämässä =)))))))

Ihan oikein äidillesi sanon minä jos karkaatte.

Vierailija
6/16 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidettiin sitten PIENI kahitilaisuus 2vkon päästä vihkimisestä.

Kutsuttiin ainoastaan ne kaverit ketkä haluttiin ja molempien vanhemmat ja sisarukset.

Ilmoitettiin vasta kun kaikki oli paikalla tilaisuuden " syy" .

Kyllähän ne vanhemmat siunaili,mut kaikki kaverit ja sisarukset kehui kauheesti :)

Ja ne vanhemmatkin tokeni aika pian :)

Vierailija
7/16 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltaispa mekin vaan karattu silloin kun mentiin naimisiin.

Vierailija
8/16 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi että mentiin salaa maistraatissa naimisiin, suunnittelematta edes koskaan mitään isompia kemuja.

Vierailija
9/16 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei valitettavasti voida karata, kun itsekin halutaan viettää hääjuhlaa, mutta kaikki muukin on tuttua. Kerroin yhdelle luottosukulaiselle, oli vähän pakko, yhden toisen asian yhteydessä. Sovittiin ettei hän kerro eteen päin, koska emme tule kutsumaan koko sukua ja on kurja jos jotkut kuulopuheiden perusteella alkavat odottaa kutsua. No ilmeisesti hänen perheensä kautta tieto on levinnyt oikein kiitettävästi. Ja tilanne on juuri se, että mummon siskon serkut ovat innoissan kun " suvussa on ensi kesänä häät" . Ja se " Martan lapsen lapsi menee naimisiin" .

Ei voida nyt kai tehdä enää mitään muuta, kun pokkana kuunnella noita juttuja ja silti jättää osa kutsumatta. En käsitä ettei ihmisille tule yhtään mieleen olla vähän enemmän hissunkissun asiasta, etenkin kun osa tietää, että heidän ei pitäisi tietää. No heistä se on vaan vielä enemmän hauskaa kun saavat olla muikeissaan että " kuultiin tuolta pikkulinnuilta" . Ne selvästi luulee, että me aletaan punastella kun ollaan jääty kiinni naima-aikeista.

Ja muukin neuvominen ja kommentointi on tuttua, mutta eniten harmittaa juuri sanan leviäminen, kun todellakin oli tarkoitus kutsua vaan läheisimmät sukulaiset.

Vierailija
10/16 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIITOS

-ap-

Vierailija
11/16 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopulta päätettiin niin, että maksetaan häät kolmeen pekkaan eli me hääpari sekä molempien vanhemmat. Anoppi vielä kehtas kysyä 2 kk. ennen häitä, että voiko minun vanhemmat maksaa enemmän, kun heidän pitäisi päästä ulkomaan matkalle ja rahat pitäisi käyttää siihen reissuun. Mies teki selväksi vanhemmilleen, että koska itse halusitte kutsua sukulaiset, te myös kustannatte heidät.

Vierailija
12/16 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka meillä oli oikein kivat ja " omannäköiset" häät, niin jälkeenpäin ollaan kyllä miehen kanssa montaa kertaa mietitty että ois pitäny vaan karata vihille. Olisi saatu viettää kesä rauhassa ilman häidenjärjestelytouhuja ja rahaakin olisi säästynyt. Nykyään myydään jopa valmiita pakettimatkoja joihin kuuluu vihkimisjärjestelyt... *ajattelee kaiholla valkoisia hiekkarantoja* :DD

Vierailija
13/16 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne tarvii ottaa kaikkia serkun kummin kaimoja.

TEITTE OIKEIN!

Vierailija
14/16 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea ratkaisu ap!

Vierailija
15/16 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopulta päätettiin niin, että maksetaan häät kolmeen pekkaan eli me hääpari sekä molempien vanhemmat. Anoppi vielä kehtas kysyä 2 kk. ennen häitä, että voiko minun vanhemmat maksaa enemmän, kun heidän pitäisi päästä ulkomaan matkalle ja rahat pitäisi käyttää siihen reissuun. Mies teki selväksi vanhemmilleen, että koska itse halusitte kutsua sukulaiset, te myös kustannatte heidät.

Niin sitä taas hallitsijavanhemmat ottivat niskalenkin lapsistaan rahalla.

Vierailija
16/16 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin sitä taas hallitsijavanhemmat ottivat niskalenkin lapsistaan rahalla.

14 vuotta sitten!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi