Millainen on härkä-nainen?
Joo joo hömppää... Mutta kai ihmisillä ainakin jonkinlainen mielikuva?
Kommentit (54)
Härkänainen 1: Isot tissit. Mukava.
Härkänainen 2: Lihava, mutta olemattomat tissit. Tyhmä.
Olen härkä ja monet ystäväni ovat samaa merkkiä. Jokainen olemme erilaisia.
Itse olen "sopivasti sosiaalinen" tykkään olla paljon yksin mutta nautin
yhteisistä illanvietoistakin.
En ole rahan perään enkä ole materialisti.
Olen kyllä huomannut että minulla tietty tyylitaju ja liian kallis maku.
En luota horoskooppimerkkeihin. Onhan se kumma jos kaikki olisimme saman kaavan ihmisiä horoskooppimerkin mukaan? Ei ole mahdollista.
Luontoa rakastava, liikunnallinen, skeptinen ateisti. T: yksi härkänainen
Olen härkänainen. Yhtä aikaa materialisti ja henkevä. Pidän luonnosta, hiljaisuudesta ja rauhasta. Rakastan hyvää ruokaa ja muitakin fyysisiä nautintoja, kuten rakastelua, intialaista päähierontaa ja muita hemmotteluhoitoja tai -hierontoja, pitkiä juoksulenkkejä, avantouintia ja saunomista jne. Shoppailusta, sisustamisesta enkä mistään trendi- tai tyylijutuista perusta, mutta materialisti olen siten, että arvostan rahaa ja haluan käyttää sitä puntaroimatta hintoja ja tarjouksia.
Henkevyys on sitä, että olen perusluonteeltani uskonnollinen, mutta silti kiinnostunut tieteistä, erityisesti filologiasta, psykologiasta, psykiatriasta ja tilastotieteestä. Osaan ja opiskelen useita kieliä ja olen aika avarakatseinen - jopa niin, että näkemyksiäni ei yleensä hyväksytä. Kuten että naisella on oikeus kulkea hunnutettuna jos haluaa, en näe siinä mitään pahaa.
Se minussa on härkämäistä, että pidän hyvistä, juurevista perusasioista ja -arvoista. En jaksa suhdekikkailuja tai hipsteröintiä. Horoskooppeihinkaan en usko, mutta mielikuvaani härästä sopii, että härkä on vähän juntti, maanläheinen. Minä olen.
Härkänaiset on peruslaiskoja, paitsi sillon kun työn jälki on näkyvää. Kaikki ulospäin näkyvä pitää olla tiptop, mutta jos kotiin ei tule vieraita ei kodin hengetärtä näy missään. Härkänainen makaa sohvalla satasen yökkärit päällä.
Työelämässä varmasti tunnollisimpia ihmisiä , ei kahtaa puhetta. Vaatii muilta samaa. Pienet asiat ärsyttää, eikä se jää muilta huomaamatta.
Rahan kanssa tarkka, vaikka tuhlailee minkä ehtii, se jo pakottaa härän uurastamaan työmaalla.
Perhekeskeinen, ylisuojeleva ja omistavainen. Miehestä mustasukkainen, liikaa. Tykkää silti mustasukkaisista miehistä, ja ärsyyntyy välinpitämättömyyden tunteesta.
Lämpenee hitaasti suhteille. Leppyy halauksilla ja pusuilla, mitä enemmän mies jaksaa leperrellä sitä varmemmin vällyjen välissä on molemmilla taivaallista. Mikään ei ole niin ihanaa kun sovinto härkänaisen kanssa. Extreme jutut ei ole silti härkänaisen mieleen, ehdotappa semmosta niin makkarin seinässä on härän mentävä aukko. Läheinen, hellä ja suukotteleva sekä itsevarma renttu mies saa jalat alta.
Härän parhaita puolia on ehdottomasti uskollisuus, luotettavuus ja huumorintaju. Huonoja puolia liika järkeily, mitään ei voi tehdä ”tuosta vain” vaan tarvii aikaa asennoitua. Mustasukkaisuus ja tylsähkö luonne.
Jos olet kiinnostunut härästä, niin
härkä voi vaikuttaa kylmältä, ja näin voi ollakin mikäli ei vaan kiinnosta. Toisaalta härkä ei halua vaikuttaa liian innostuneelta jos on itse kiinnostunut.
Härkä ei jahtaa kiinnostuksen kohdetta, joten se leikki kannattaa lopettaa alkuunsa.
Härkä on lumoava ystävä, mutta varmasti haastava saada kumppaniksi. Härkänaiseen usein ihastuukin miespuoliset ystävät. Turhaan.
Härkään tukeudutaan ongelmissa, sillä järkeilevä härkä tuntuu olevan aina oikeassa, ja usein voi sanoa myös rehellisesti asioita joita ei haluta kuulla.
Mikäli härkää syytetään asioista joihin ei ole syyllinen, tai mikä tahansa selvitystä vaativa asia selvitetään vaikka keskellä yötä, mieluiten eilen.
Tässä jotaki itsestä, tyypillinen härkänainen niin hyvässä kuin pahassa
Jos uskoo horoskooppeihin ja on sattunut syntymään härän "alla", ovat he kokemukseni aivan hirveitä alistavia ja kiusaavia sadisteja, kun he päättävät ulkonäön suhteen vain alkaa vihaamaan jotain. Ja ei, he eivät ole mitään hyviä ihmistuntijoita. Härkien jälkeen tulee neitsyet, leijonat ja kalat. Skorpioneilla on yleensä vahva mielipide kaikesta, mutta he eivät yleensä kiusaa ketään. Ja nämä ikävät ihmiset ovat niitä, ketkä uskovat horoskooppeihin. "Härän" merkissä syntynyt, horoskooppeihin uskomaton ihminen on yleensä ok-tyyppi niinkuin muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Luontoa rakastava, liikunnallinen, skeptinen ateisti. T: yksi härkänainen
Haha. Skeptinen ateisti, t: huuhaa härkänainen. Aika ristiriitaista.
Kodista huolehtiva tykkää laittaa ruokaa nautiskeleva hyvässä ja pahassa, perinteinen luotettava odottaa jatkuvaa hemmottelua mutta ei helposti huomioi toista saattaa jopa korvata hellittelyt kosketuksen sijaan pizzalla
Jurnuttaja jääräpää mut luovuttaa herkästi tavoitteeton aika keskustelutaidoton on oikeassa ilman perusteluja, hälläväliä lähes joka asiassa, materialistinen ei kyllä helposti saa sovittua asioita ellet itse uhraudu olemaan väärässä
En usko horoskooppeihin. Sattumaa että härkä nainen oli tosi hyvää seuraa ja olen itsekkin härkä. Kumpikin kyllä tykättiin ja varmaan hänkin tykkää vieläkin kaikenlaisista nautinnoista. Kukapa ei tykkäisi?
Mä olen aika tempperamenttinen. Vähän esiintyjä joka tykkää saada ihmiset nauramaan. Mieheksi olen omasta mielestä liian herkkä. Kuvat kärsivistä lapsista saa mut tuntemaan liikaa. Järjen "jättiläisenä" luen uutisia jotka saa aikaan vihaa, raivoa, inhoa ja voimattomuutta.
Joskus kauan sitten tiesin yhden joka kirjoitti lehteen horoskooppeja. Veti usein baarissa kaljaa kun keksi niitä. Laitetaan nyt vaikka ravulle sinulla onni suosii rakkaudessa tähän aikaan. No rapuja on x määrä ja jollakin todennäköisyydellä osuu niin ja voi luulla että horoskoopeilla ja ennustuksilla on jotain osuvuutta.
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalisia, nautinnonhaluisia, rakastavat kauniita asioita. Osaavat olla ahkeria, mutta samalla rakastavat laiskottelua, vaikea selittää...Uskollinen niin pari- kuin kaverisuhteissaankin. t. härkä itsekin
Koti on tärkeä ja sisustustietoisia, pitää ehkä pintakiiltoakin olla. Yllämainitunlaisia silloin kun tietää että itse on hyötymässä, mutta laiska jos ei itseä suoraan hyödytä tai joutuu vähän epämukavuusalueelle. Kyllästyvät pian jossei saa jotain uutta tai huomiota. Ehkä ei kovinkaan aitoja
Märkä Nainen on liukas kostuessaan.
Tunnen kolme härkänaista:
1) Uskoton ja pettänyt useamman kerran. Hieman pinnallinen ja luksus kiinnostaa. Hänellä venus kaksosissa ja kuu jousimiehessä.
2) Vahvatunteinen ja mustasukkainen. Rakastuu pakkomielteisesti mutta pitkäaikaisesti. Tykkää sisustaa ja kokata. Korkea koulutus ja työskentelee menestyvänä yrittäjänä. Hänellä venus ravussa, kuu leijonassa, nouseva skorpioni.
3) Kovaääninen ja teatraalinen. Sanavalmis ja luova. Hyvä verkostoitumaan. Itsekkyys on laimentunut ja osaa ottaa muitakin huomioon. Enempää en tiedä kuin aurinkomerkin.
Kaikkia näitä kolmea yhdistää vahva seksuaalisuus ja naisellisuus.
mun äiti on härkä ja tämä sopii kyllä täydellisesti häneen! :D
Tämä sopii kaikkiin anoppeihin.