Millainen on härkä-nainen?
Joo joo hömppää... Mutta kai ihmisillä ainakin jonkinlainen mielikuva?
Kommentit (54)
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 14:29"]
Oinaat ovat johtaja-tyyppiä. Itsevarmoja, "minä osaan parhaiten" ajattelee oinas. Hermostuessaan saattavat helposti mennä henkilökohtaisuuksiin. Paljon hyviäkin puolia. Ovat tunnollisia ja rehellisiä, ja myös melko sosiaalisia ja hauskoja. Positiivinen elämänasenne. Huomaavaisiakin osaavat olla, ellei ole huono päivä.
[/quote]
Ja tämä liittyi härkään kuinka?
Seksuaalisia, nautinnonhaluisia, rakastavat kauniita asioita. Osaavat olla ahkeria, mutta samalla rakastavat laiskottelua, vaikea selittää...Uskollinen niin pari- kuin kaverisuhteissaankin. t. härkä itsekin
Joku kyseli minkälaisia oinaat ovat. Sori, lainaus jäi pois....Pahoittelut!!
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 14:33"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 14:29"]
Oinaat ovat johtaja-tyyppiä. Itsevarmoja, "minä osaan parhaiten" ajattelee oinas. Hermostuessaan saattavat helposti mennä henkilökohtaisuuksiin. Paljon hyviäkin puolia. Ovat tunnollisia ja rehellisiä, ja myös melko sosiaalisia ja hauskoja. Positiivinen elämänasenne. Huomaavaisiakin osaavat olla, ellei ole huono päivä.
[/quote]
Ja tämä liittyi härkään kuinka?
[/quote]
Kateellisia ja haukkuvat kavereitaan selän takana.
Jalat maan pinnalla olevia tyyppejä ovat tuntemani härkänaiset!
Täällä härät kehuvat itseään, ja muut haukkuvat heitä. Mielenkiintoista....
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 14:36"]
[/quote]
Täällä palstalla kaikki kehuu itseään ja erityisesti haukkuu toisia.
[/quote]
Varsinkin kun nuo luonnemääritelmät eivät perustu mihinkään konkreettiseen vaan pelkkään humpuukiin.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 14:47"]
[/quote]
Varsinkin kun nuo luonnemääritelmät eivät perustu mihinkään konkreettiseen vaan pelkkään humpuukiin.
[/quote]
Niin, tähän vedotaan aina kun sanotaan jotain ei-niin mairittelevaa. Silloin, kun se horoskooppi kehuu niin se on oikeassa. Kertoo jotain härkien itsetunnosta.
Hömppäähömppäähömppäähömppäähömppäääääääääääää
Niin hömppää etten voi vastata. En jaksa edes ikinä käydä katsomassa saiko tämä viestini kommentteja. Älkää kirjoitelkotällaista paskaa.
Mun sisko on härkä. Ei ole kovin henkinen ihminen. Filosofia hänestä ei tulisi. Materialisti. Panostaa sekä kodin sisustamiseen paljon aikaa ja rahaa, sekä omaan ulkonäköön. Ei osaa käsitellä menneitä, katkeroituu helposti. Ei ikinä myönnä olevansa väärässä, ja tuskin ikinä elämänsä aikana pyytänyt anteeksi keltään (vaikka aihetta olisi). Myöskin hyvin käytännöllinen, käsistään taitava. Ei kiinnosta "suuret kysymykset" ihmisoikeudet tms.
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....................
tunnen yhden härkänaisen. esteettinen, nautinnonhaluinen, sosiaalinen, kyllä. mutta myös juuri tuollainen konflikteja välttelevä mitä joku täällä kuvasi. on myös tyypillinen valittaja jonka mielestä yhteiskunta on kohdellut kaltoin kun ei ole saanut alansa töitä, ja muuta työtä ei ota vastaan sillä tämä on yhteiskunnan ongelma, ei hänen. En sano että kaikki häät ovat tuollaisia mutta tämä yksi tuntemani sattuu olemaan.
Olen härkä ja itse olen kauneutta rakastava, hedonisti, seksuaalinen, laiska, lojaali
Yksi tärkeä asia unohtui mainita: raha on tärkeää. Ei välttämättä mikään luksuselämä, mutta se että pankkitilin saldo on selvästi plussan puolella, ja sen eteen härkä on valmis tekemään töitä. Rahattomuus ja epävarmuus talousasioista ahdistaa.
t. se härkä itsekin
Härkänainen ystävänä ! Epäluotettava ( harrastavat valkosia valheita) eikä ne tajua että se huomataan. Omaan napaansa tuijottavia ja aina on oma lehmä ojassa .