Olen uusi täällä, saanko liittyä seuraanne?
kerron vähän meistä. Eli olen 26 vuotias ja mieheni on 32. meillä on kaksi tyttöä 3 ja 5 vuotiaat. He ovat saaneet alkunsa luomusti.
Nyt olemme odottaneet ja yrittäneet kolmatta lasta 2005 kesäkuusta. Viimeksi perjantaina sain keskenmenon viikolla 5+2. tämä oli kolmas tällä ajalla. Eli mulla raskaudet eivät kestä viittä kuutta viikkoa pitempään. Jouduin kovien kipujen kanssa menemään kyssiin. Siellä sain cytoket tabletteja vauhdittamaan tyhjennystä ja onnistui. NYt odotellaan aikaa lapsettomuus tutkimuksiin keskenmenojen takia. Onko kellään kokemusta tälläisestä? vai olenko ainut tämän asian kanssa. Lääkäri sanoi että yksi hyvä puoli on että tulen raskaaksi mutta ne pitää saada kestämään. Eli voi olla hyvin pienestäkin kiinni tai ei. Pelottaa! Yritys pelottaa jos saan taas keskenmenon ja miten kestän sen taas?? Olen hyvin uupunut tästä. Kiitos kun sain purkaa itseäni!Toivotan kaikille oikein hyvää ja plussarikasta vuotta!
Minulla on takana kaksi keskenmenoa ja nekin n. 6. viikko. Sinun
tapauksessasi on varmaan järkevää mittauttaa ne hyytymistekijät.
Meillä noita tärppejä ei ole tullut taas 1,5 vuoteen, joten lapsettomuusongelmahan tässä on kyseessä.
Meillä odotellaan vielä sitä esikoistärppiä. Uskon, että te saatte sen
kolmannen joku päivä. Kun kerran olette nuo kaksikin jo saaneet.