Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Candy Crush Saga!

Vierailija
11.03.2014 |

Millä tasolla ootte menossa?

Mua alkaa tympimään koko peli vaikka varmaan olis vielä paljon pelattavaa jälelllä. Ärsyttää ku joutuu moneen kertaan nykertään yhtä tasoa.

Mitä muuta te CC-osaajat pelaatte. Mikä olis joku kiva saman tyyppinen koukutus?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

PaskaHeikki kirjoitti:

Pelailen tasolla 1688 ja nyt ollaan jumissa. Pelailin vanhalla tabletilla päälle kahden tuhannen ja aloitin uudelleen kun tabletti sanoi työsuhteensa irti. Tähän asti olen päässyt ostamatta yhtään mitään.

Hommahan pelaa niin että siinä päästään muutama tason eteenpäin aina helposti. Ensimmäiset 200 menee muutamassa päivässä, kunnes sitten jo tökkää. Sitten houkutellaan ostamaan.

Joka päivä pyöritettävä onnenpyörä on huijauksena oma lukunsa. Siinä olevaa Jackpottia ei taida kukaan saada. Jos se olisi oikea onnepyörä, olisi todennäköisyys Jackpotillekin 1/8, eli 12,5%. Olen pyöräyttänyt kuitenkin jo reilut kolmesataa kertaa. Todennäköisyyden mukaan minun olisi pitänyt saada Jackpot 38 kertaa. Eipä ole onnistanut kertaakaan. Todennäköisyys sille, ettei Jackpot satu kolmellasadalla kerralla on 0,00000000000000004%. Siis huomattavasti vaikeampi kuin seitsemän oikein lotossa!!!

Minulla on joko erinomaisen huono tuuri, tai sitten Jackpottia ei vaan tule.

Ei sitä jackpottia kukaan saa. Olen pyörittänyt sitä varmaan 600 kertaa mutta yhtään kertaa ei ole tullut :D

Koskaan en osta mitään mutta koukussa olen :D

Vierailija
22/47 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soda noista paras! Siinä oon jollain 1800 tasolla, normaali candy crushissa ehkä 200 ja siinä jellyssä jossain sadassa. Se jelly on surkea eikä eka versiokaan tunnu sodan jälkeen hauskalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soda versio on mielestäni parempi vaikka kyllä sekin tökkii.. tasolla 1081 nyt.

Vierailija
24/47 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2027 tasolla oon sagassa. Ja sen jackpotin oon saanut 2-3 kertaa. Enkä pelaa rahalla.

Vierailija
25/47 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sagassa taso 2504 menossa. Jackpot ei ole onnistunut koskaan. En pelaa rahalla. En ole fb:ssa. Kun pyytää elämiä ”ystäviltä”, niin joskus tulee yhdeltä tai kahdelta pelaajalta yksi elämä päivässä. Sitten voi mennä esim. viikko, ettei tule yhtään. Ihmettelen myös, että tosi harvoin kukaan pyytää minulta elämiä.

Vierailija
26/47 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menossa taso 3218 mitään en oo ostanu enkä osta. Puhelimella pelaan.

Vierailija
27/47 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tasolla 800 jotain mutta oon sähköpostilla kirjautunu mut ei sielt löydä muita ystävii mitkä sit oikeestikki antais niit elämii ja en osaa yhdistää tosta facebookkii

Vierailija
28/47 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasolla 3258 ja just viikko sitten tuli ekan kerran Jackpot.

Vierailija
29/47 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana, taas vanhoja ketjuja nostetaan. Tämä vuodelta 2014...

Vierailija
30/47 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tasolla 7415 ja odolleen että saavat uusia tasoja julkaistua. Odottavan aika on pitkä, Kertaakaan en ole rahalla ostanut, mutta mainoksia on tullut muutamia katsoa saadakseen elämiä/boostereita.

Vierailija
31/47 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 2121. En todellakaan osta rahalla yhtään mitään, pelaan vaikka kuukauden samaa kenttää ihan vaan kettuillakseni. Onhan noi selkeästi tehty niin, että yritetään houkutella ostamaan. Jotkut kentät on ihan mahdottoman tuntuisia. Kun tarpeeksi kauan pelaa, lopulta menee läpi ”itsekseen”, jää siirtoja ylikin. Yritän vältellä myös kaikkien apujen käyttämistä :D

Luulen, että nuo kaikki muut pelaajat, jotka näkyy, on jotain feikkejä. En ole pelissä FB:n enkä muunkaan kautta.

Vierailija
32/47 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasolla 1345, pelaan kännykällä enkä koskaan ole ostanut mitään.

Vierailija
33/47 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taso 2324. Jackpot tullut kolme kertaa. Rahaa en peliin ole pannut.

Vierailija
34/47 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusetusta koko peli.

Vierailija
35/47 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PaskaHeikki kirjoitti:

Pelailen tasolla 1688 ja nyt ollaan jumissa. Pelailin vanhalla tabletilla päälle kahden tuhannen ja aloitin uudelleen kun tabletti sanoi työsuhteensa irti. Tähän asti olen päässyt ostamatta yhtään mitään.

Hommahan pelaa niin että siinä päästään muutama tason eteenpäin aina helposti. Ensimmäiset 200 menee muutamassa päivässä, kunnes sitten jo tökkää. Sitten houkutellaan ostamaan.

Joka päivä pyöritettävä onnenpyörä on huijauksena oma lukunsa. Siinä olevaa Jackpottia ei taida kukaan saada. Jos se olisi oikea onnepyörä, olisi todennäköisyys Jackpotillekin 1/8, eli 12,5%. Olen pyöräyttänyt kuitenkin jo reilut kolmesataa kertaa. Todennäköisyyden mukaan minun olisi pitänyt saada Jackpot 38 kertaa. Eipä ole onnistanut kertaakaan. Todennäköisyys sille, ettei Jackpot satu kolmellasadalla kerralla on 0,00000000000000004%. Siis huomattavasti vaikeampi kuin seitsemän oikein lotossa!!!

Minulla on joko erinomaisen huono tuuri, tai sitten Jackpottia ei vaan tule.

Ei sitä jackpottia kukaan saa. Olen pyörittänyt sitä varmaan 600 kertaa mutta yhtään kertaa ei ole tullut :D

Koskaan en osta mitään mutta koukussa olen :D

Mä oon saanu Jackpotin kerran tai kaks. Pelannu useita vuosia.

Vierailija
36/47 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

409 taso ja se on niin saa**nan ärsyttävä, että alkaa suututtaa! En pääse sitä ikinä läpi, aina jää toinen asia saamatta alas >:/

En pelaa muuta kuin Angry birdsia sen lisäksi.

Angry birds tökkii välillä niin prkleesti! Tukevat vain puhelinpeliä nyyhh

Candyssä 882 mutta hei,ottakaa huomioon siellä on välillä bugeja.

En ois noin pitkällä mutta mun nuori pelaa joskus käydessään ja se on viuh kun on kymmenen kenttää valmiina :D

Vierailija
37/47 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen että jossain 1700 paikkeilla, olin monta kuukautta pelaamatta välillä, mutta nyt taas oon pelannut joka päivä vähän.

Vierailija
38/47 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

4090. En ole käyttänyt rahaa peliin koskaan. Yleensä aamulla kun en jaksa heti nousta niin pelaan niin kauan et elämät loppuu.

Vierailija
39/47 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlella on kiva peli nyt olympialaisista.

Siis siinä hakukentän yläpuolella.

Siinä pelataan lajeja ja autetaan tyyppejä milloin mistäkin ongelmasta.

Vierailija
40/47 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasolla 9124.Koskaan en ole rahaa peliin käyttänyt.Jackpotin sain pyörästä ekan kerran kun olin tasolla 3000 jotain.8 vuotta oon peliä tahkonnu lähinnä silloin kun ollut tylsää tai tekemisen pulaa.Ihan mukavaa viihdettä.