Candy Crush Saga!
Millä tasolla ootte menossa?
Mua alkaa tympimään koko peli vaikka varmaan olis vielä paljon pelattavaa jälelllä. Ärsyttää ku joutuu moneen kertaan nykertään yhtä tasoa.
Mitä muuta te CC-osaajat pelaatte. Mikä olis joku kiva saman tyyppinen koukutus?
Kommentit (47)
Mä olen tasossa 445. Kyllä joissain kentissä täytyy jumittaa pidemmän aikaa, mutta sitten jotkut pääsee läpi ensiyrittämällä. :)
445? Huhhuh. En taida jaksaa sinne asti.... :)
-2
Candy Crush -kopio tuhosi alkuperäisen Candy Swipen. Kivoja pelejä! Tuette moraalittomia ääliöitä pelaamalla Candy Crushia.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 10:40"]
Candy Crush -kopio tuhosi alkuperäisen Candy Swipen. Kivoja pelejä! Tuette moraalittomia ääliöitä pelaamalla Candy Crushia.
[/quote]
haahaa.. ei se candy swipe nyt niin erikoinen ollut. Noita vastaavia kolmen suora -pelejä on maailma väärällään. Niinkun nyt kaikki bejeweled-versiot tai montezumat ynnä mitänäitä on.
Mä oon jumissa tasolla 64 ja siellä pöllölandiassa tasolla 56.
Ei tunnu pääsevän eteenpäin, ei sitten millään. Ihan kiva, että on haastetta, mutta oon tahkonut noita varmaan viikon ja kohta loppuu mielenkiinto.
Mitään tehosteita en aio ostaa päästäkseni eteenpäin.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 10:46"]Mä oon jumissa tasolla 64 ja siellä pöllölandiassa tasolla 56.
Ei tunnu pääsevän eteenpäin, ei sitten millään. Ihan kiva, että on haastetta, mutta oon tahkonut noita varmaan viikon ja kohta loppuu mielenkiinto.
Mitään tehosteita en aio ostaa päästäkseni eteenpäin.
[/quote]
Eikun näköjään olikin taso 86, jos nyt jotain väliä.
Mulla on 243 ja pöllömaassa 65. Aika vähän tulee pelattua enää. En usko että koskaan nään tasoa 445. Ootpa kolmonen aika guru :)
409 taso ja se on niin saa**nan ärsyttävä, että alkaa suututtaa! En pääse sitä ikinä läpi, aina jää toinen asia saamatta alas >:/
En pelaa muuta kuin Angry birdsia sen lisäksi.
350 ja siinä oon jumittanut jo ainakin puoli vuotta. Voi vittu että vituttaa! Mutta pakko vaan yrittää kun on niin koukussa.
Muita hyviä on ainakin Pet rescue ja Farm heroes saga
245 ollut hetken aikaa jumissa. Tehnyt mieli heittää puhelin seinään, niin ei oo tullu pelattua.
Pet Rescue Sagaan oon ihan koukussa. Siinä tasolla 330.
Mä oon vasta 168:ssa ja toi peli on ollut mulla vuoden... Pöllöpuolella oon 31:ssä ja en piru vieköön pääse siitä eteenpäin! :( Tarttis googlettaa jotain tipsejä.
Ärsyttää, kun pitää lähettää facebookissa pyyntöjä tai maksaa, että pääsee aina etenemään seuraavaan maailmaan!
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 12:10"]
Ärsyttää, kun pitää lähettää facebookissa pyyntöjä tai maksaa, että pääsee aina etenemään seuraavaan maailmaan!
[/quote]Se rupesi muakin ärsyttämään, varsinkin kun en halunnut kavereita vaivata sillä pelispämmillä, joita moni vihaa.
Mulla on siis tehty erillinen peliaccount facebookkiin, johon hyväksyn kaikki kaveriksi ja etsin itse lisää "candy crush friends"-tyylisistä FB-sivuista. Sitten vaan klikkaa niiden päivitykset siitä uutissivulta, ettei halua nähdä niitä. Mulla on n. 500 kaveria sillä accountilla ja uudet maailmat yleensä aukeaa ihan tunnissa. Suosittelen kaltaisilleni addikteille.
Olen tasolla 1578, ei mitään apuja tarvi.
Pelaan soda versiota tasolla 679. Sagaa en ole kokeillut.
Hih, no mä olen vähän pidemmällä, eli tasossa 1347 :)
Pelaan melkein joka päivä. Välillä tympi, mutta sit tulee jotain uusia ominaisuuksia niin taas jaksaa. Pöllömaata en pelaa lainkaan.
Pelailen tasolla 1688 ja nyt ollaan jumissa. Pelailin vanhalla tabletilla päälle kahden tuhannen ja aloitin uudelleen kun tabletti sanoi työsuhteensa irti. Tähän asti olen päässyt ostamatta yhtään mitään.
Hommahan pelaa niin että siinä päästään muutama tason eteenpäin aina helposti. Ensimmäiset 200 menee muutamassa päivässä, kunnes sitten jo tökkää. Sitten houkutellaan ostamaan.
Joka päivä pyöritettävä onnenpyörä on huijauksena oma lukunsa. Siinä olevaa Jackpottia ei taida kukaan saada. Jos se olisi oikea onnepyörä, olisi todennäköisyys Jackpotillekin 1/8, eli 12,5%. Olen pyöräyttänyt kuitenkin jo reilut kolmesataa kertaa. Todennäköisyyden mukaan minun olisi pitänyt saada Jackpot 38 kertaa. Eipä ole onnistanut kertaakaan. Todennäköisyys sille, ettei Jackpot satu kolmellasadalla kerralla on 0,00000000000000004%. Siis huomattavasti vaikeampi kuin seitsemän oikein lotossa!!!
Minulla on joko erinomaisen huono tuuri, tai sitten Jackpottia ei vaan tule.
Mulla on taso 271 työn alla. Eteneminen on todella hidasta. Välillä pelaankin aikani kuluksi alkupään tasoja ja yritän nostaa pisteitäni. Esim ne tasot alle sadan on oikein mukavaa ajanvietettä.
Lisäksi pelaan farm heroesia mikä on melkein sama kun candycrush. Olen siinä vielä niin alussa että ei ole mennyt liian vaikeaksi :)