Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huh toi duudsonit tuli taloon äiti

Vierailija
08.04.2014 |

Aika kamalasti puhuu lapsilleen.

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 22:53"]

ONNEKS NOI LAPSET EI OLE SEN OMIA... uusperhe.

[/quote]

On ainakin yksi. Miksi muuten nuorin olisi surrut mahdollista eroa, ettei näkisi enää sitä miestä.

Vierailija
22/68 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo muija oli se WT-morsian Porista, joka HAUKKUI KAIKKI siinä Neljät häät ohjelmassa.  Joku osaisi etsiä senn ketjun tähän ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se 5.v ei ollu nuorin. Niillä oli vauvakin, joka näkyi vaan ohjelman alussa.

Vierailija
24/68 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheen äiti opiskelee lähihoitajaksi ja keikkailee palvelukodissa.Hyvät on pääsykokeet lh-koulutukseen..Voi asiakas/potilasparat ja kollegat..Perheen lapsia käy todella sääliksi:(.Narsistinen persoonallisuushäiriöinen nainen,joka tarvitsisi ammattiapua,niin kuin koko perhe:/.

Vierailija
25/68 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 09:12"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 21:39"]

Fiksu liike jättää mies naisten kanssa ja poistua itse paikalta. :DD

[/quote]

Toinen noista tytöistä on -95, satun tuntemaan. Kovasti hehkutti kuvauksia ja näkyi ehkä 2 sekuntia televisiossa.

[/quote]

Aha.

Vierailija
26/68 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveä!! Kyllä iski myötähäpeys. Lapset olivat ihan paniikissa koko ajan.

Vierailija
27/68 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkyttävää, kävi todella sääliksi lapsia :(

Vierailija
28/68 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 10:04"]Perheen äiti opiskelee lähihoitajaksi ja keikkailee palvelukodissa.Hyvät on pääsykokeet lh-koulutukseen..Voi asiakas/potilasparat ja kollegat..Perheen lapsia käy todella sääliksi:(.Narsistinen persoonallisuushäiriöinen nainen,joka tarvitsisi ammattiapua,niin kuin koko perhe:/.

[/quote]

Tuohon naiseen tuskin ammattiapukaan auttaisi

Vierailija
29/68 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin täydellisen loppuunpalanut ihminen. Luulen että oikeasti joutunut aika paljon yksin tekemään perheessä eikä koe keneltäkään arvostusta. En silti puolustele. Apua pitäisi hankkia ja heti.

Vierailija
30/68 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nähnyt koko jaksoa, mutta kahden erittäin villin pojan äitinä voin kyllä uskoa, että vaikka parisuhde olisi kuinka hyvä, niin keskenään riitelevät lapset voivat kyllä pilata koko koti-ilmapiirin niin, että perheen aikuiset ei enää kestä, vaan ainakin toinen haluaa erota. Vielä jos on raskaat työt eikä riittävästi tukiverkkoja, niin se on siinä.

Tietysti vanhempien pitää kasvattaa lapset niin että käyttäytyvät siivosti, eivätkä koko ajan mesoa, mutta lapsia on erilaisia, toiset ovat vaikeampia kuin toiset, ja toisilla vanhemmilla on synnynnäinen auktoriteetti ja toiset joutuu tsemppaamaan enemmän.

Eli kyllä lapsiperhearkitodellisuus voi yllättää monen perusonnellisen pariskunnan ja viedä ihan eron partaalle.

Vierailija
31/68 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästi lapset olivat ihan normaaleja hellyyttäviä lapsia. Nainen vaikutti masentuneelta tai mielenvikaiselta. Nainen tuskin mikään narsisti on, mutta onnettomia koko perhe. Eräs sukulaisperheeni on ihan samanlainen, ei voi sanoa muuta, että jos perhe ei hae apua sairaita tulee lapsistakin!

Vierailija
32/68 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sosiaalitoimen pitäisi puuttua tuon perheen elämään. En usko, että tilanne kotona on miksikään muuttunut joidenkin riehuvien Duudsonien myötä. Duudsonit -taas kerran- eivät aiheuttaneet mitään muuta kuin kaaosta. Lapsille (jotka olivat hyvinkäyttäytyviä) nämä aikuiset miehet antoivat esimerkkiä, kuinka vaatteet sotketaan, kotoa rikotaan ikkunat, ruualla sotketaan kylällä käydessä jne. Tällaisestako apu täysin vinksahtaneelle perheelle?

Tuo nainen taitaa olla vain sellainen linssilude, joka haluaa itsensä telkkariin hinnalla millä hyvänsä. Toivoin koko ohjelman ajan, että perhe eroaisi. Voi vain kuvitella, millaiset traumat lapsille jäävät tuollaisesta elämästä. Heitä syyllistetään siitä, kun aikuisilla latvapää heittää.

Suosittelen vakavasti tälle naikkoselle lähtöä tuosta perheestä, ellei ole sitä jo tehnyt. Missä mahtoi olla lasten oikea äiti ja mitä hän mahtoi ajatella katsoessaan millaisissa oloissa hänen lapsensa joutuvat elämään.

Vierailija
33/68 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää sättikö tuota naista. Tunnistin tuosta itseni noin puoli vuotta sitten. Vasta nyt olen tajunnut, että olin henkisesti loppuunpalanut, masentunut ihmisraunio, joka silti yritti parhaansa mukaan luotsata perhettä eteenpäin. Rinnalla oli mies, joka ei osannut pitää rajoja lapsilla ja kitinä/tappelu oli arkipäivää. Ihan kamala tilanne ja kamalaa katseltavaa. Meillä tilanne rauhoittui kun ero tuli. Niin kummalliselta kuin se kuullostaakin, pääsen nyt sata kertaa helpommalla vaikka pyöritänkin arkea yksin. Bonuksena on joka toinen viikonloppu vapaata. Ihan luksusta.

Toivottavasti Duudsoneissa ollut perheen äiti saa apua. Minulta täydet sympatiat hänelle.

Vierailija
34/68 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Juurihan akalle on suositeltu lähtöä tuosta perheestä eli eroa. Sehän suakin auttoi.

Vierailija
35/68 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 11:47"]

Älkää sättikö tuota naista. Tunnistin tuosta itseni noin puoli vuotta sitten. Vasta nyt olen tajunnut, että olin henkisesti loppuunpalanut, masentunut ihmisraunio, joka silti yritti parhaansa mukaan luotsata perhettä eteenpäin. Rinnalla oli mies, joka ei osannut pitää rajoja lapsilla ja kitinä/tappelu oli arkipäivää. Ihan kamala tilanne ja kamalaa katseltavaa. Meillä tilanne rauhoittui kun ero tuli. Niin kummalliselta kuin se kuullostaakin, pääsen nyt sata kertaa helpommalla vaikka pyöritänkin arkea yksin. Bonuksena on joka toinen viikonloppu vapaata. Ihan luksusta.

Toivottavasti Duudsoneissa ollut perheen äiti saa apua. Minulta täydet sympatiat hänelle.

[/quote]

Ei sitä omaa vitutusta tarvitse muihin purkaa, pahentaa vain asioita.

Vierailija
36/68 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 11:47"]

[/quote]

Mä itse ymmärsin tämän sentään onneksi. En kykene parisuhteeseen koska en siedä sitä että joku ulkopuolinen puuttuu asioihini. Aika menisi riitelyyn ja lapset kärsisivät. Myönnän myös että minulla on aggressiivisia jaksoja ja rauhoitun kun saan itselleni jotain kivaa ja ihanaa. Arkinen elämä jatkuvana tekisi musta varmaan raivohullun ja silloin ihan pienetkin asiat nimenomaan kotona voi saada räjähtämään. Yleensä menee kuitenkin hyvin ja meillä viihdytään. 

Vierailija
37/68 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä järkyttävää katseltavaa. Ei sillä perheen äidillä kyllä ihan kaikki ollut kunnossa. Toivottavasti saavat jotain apua. Luulis nyt että vähän ajattelee millaisen kuvan itsestään antaa televisioon. Tai ainakin varautuu rankkaan palautteeseen. Sääliksi käy niitä lapsia. Isäkin vaikutti niin nyhveröltä, että tuskin pystyy vaikuttamaan perheessä yhtään mihinkään.

Vierailija
38/68 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yleensäkin järkyttynyt noista äideistä tuon ohjelman perheissä. Hirveän maskuliinisia, epäsiistejä, hieman white trash.. Oikeasti, onkohan Suomessa maailman epänaisellisimmat naiset? Olen usein tuota ihmetellyt. Monessa perheessä nainen näyttää enemmän mieheltä kuin mies.

Vierailija
39/68 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edesvastuutonta äidiltä syyttää parisuhdeongelmista lapsia!! Kun noi on vaan tollasii kiukuttelijoita. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Vierailija
40/68 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkin kun ne lapset luki niitä lappuja :S

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä