Mihin ikään asti tissit kasvaa?
Tuntuu ehkä uskomattomalta, mutta tuntuu kuin tissini olisivat pikkuhiljaa kasvaneet näihin päiviin saakka. Olen nyt 26v.
17v minulla oli pienet, kiinteät pystyt tissit. Kuppi oli varmaan A. Siitä ne pikkuhiljaa jotenkin löysiintyi ja turposi ja nyt ovat C kun olen 26-vuotias. Kiloja tullut 17-26v 10 lisää, mutta voisiko se vaikuttaa noin paljon?
Kommentit (11)
16-v A-kuppi
16-18-v B-kuppi
19-30-v C-kuppi
30-33-v D-kuppi
34-v (imetysten jälkeen) B-kuppi
16-v A-kuppi
16-18-v B-kuppi
19-30-v C-kuppi
30-33-v D-kuppi
34-v (imetysten jälkeen) B-kuppi
terveisin lapseton kuumeileva 26-vuotias, jolla nyt c/d-kuppi
Mulla vaan kasvo venyi ja paukkui, lasten jälkeen oli G ennen lapsia D
14-17v AA-kupit
(aloitin 17v e-pillereiden käytön)
17-20v B-kupit
(sain 21v esikoisen, imetin vuoden, 23v kuopuksen, imetin vuoden)
21-24v C-kupit
25v A-kupit
26-28v B-kupit
Nyt olen 28v.
En ole lihonnut, mutta kuppikoko A:sta B:hen yhden lapsen ja nyt jo 38v:n jälkeen.
Äitini tapaa iskeä sellaista legendaa, että ikääntyvillä naisilla rasva alkaa kerääntyä rintoihin. Niin hänelläkin kävi. Ja miten mummoilla onkin usein niin isot rinnat, vaikka olisi hoikkakin?
-nuorena (siis teininä) oli C-kuppi
-lihosin ja muuttui n. D-kupiksi
-ekan imetysaikana muuttui vielä vähän isommaksi, n. DD?
-nyt toisen odotusaikana muuttunut E-kupiksi (paino sama kuin ekan odotusaikanakin)
saas nähdä muuttuuko isommaksi kun vauva syntyy...
-nuorena (siis teininä) oli C-kuppi
-lihosin ja muuttui n. D-kupiksi
-ekan imetysaikana muuttui vielä vähän isommaksi, n. DD?
-nyt toisen odotusaikana muuttunut E-kupiksi (paino sama kuin ekan odotusaikanakin)saas nähdä muuttuuko isommaksi kun vauva syntyy...
mutta toisen imetyksen jälkeen kutistui selvästi, kaikki vanhat liivit liian isoja. Painossa ei muutosta.
-ennen raskauksia C
-1. raskauden aikana E, raskauden jälkeen C
Välivuodet B
2. raskauden aikana jälleen E, raskauden jälkeen C
3. raskaus samoin E, mutta nyt raskauden jälkeen B.
Toivottovasti pysyy B-kuppina, raskaat ja isot rinnat ovat tosi inhottavat ja vaivalloiset, vaatteet eivät istu kunnolla päälle ja miehet tuijottavat rintoja aina vaan : / Dramaattisten kokomuutosten, raskauden ja imetyksen seurauksena, pystyt ja kiinteät rinnat ovat muisto vain...
Minulla kuppikoko on vaihdellut 75 A-D:n välillä ja paino 48-66 kg:n välillä. Pituutta 167 cm ja ikää 36 v.