Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

apua, paras kertakäyttöhöylä pimppikarvoille?

Vierailija
31.01.2006 |

Olen käyttänyt kertakäyttöhöylää, Gilettellä oli sellainen nätti vaaleanpunainen, varresta vähän kaareva höylä, josta oli hyvä pitää kiinni ja joka ajoi todella pehmeäksi ja sileäksi, sitä myytiin ehkä neljän tai viiden pakkauksissa. Onkohan niitä vielä. En löytänyt niitä enää. En tarkoita sitä Giletten toista vaaleanpunaista kertakäyttöhöylää, jota olen nyt nähnyt, siis missä on ihan suora varsi, ei aja yhtä hyvin. Se toinen saattoi olla joku Gilette venus kertakäyttö, onkohan niitä vielä markkinoilla. Ja mitkä muut olisivat todella hyviä, ja ajelisivat pehmeäksi, siis nuo kolmiteräiset kertakäyttöiset?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän miehille tarkoitettua Gilette mach 3 höylää tosi hyvin tuloksin.

Tämä on vain minun pimppakarvojen ajeluun, eikä sitä muuhun käytetä. Terä vaihdetaan parin viikon välein, niin jälki on siistiä. Sheivaan 2-3 kertaa viikossa.

Vierailija
2/5 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Käytän miehille tarkoitettua Gilette mach 3 höylää tosi hyvin tuloksin.

Tämä on vain minun pimppakarvojen ajeluun, eikä sitä muuhun käytetä. Terä vaihdetaan parin viikon välein, niin jälki on siistiä. Sheivaan 2-3 kertaa viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkauksessa on muistaakseni kaks vaihtoterää. Oikeesti on paras höylä minkä oon tähänmennessä löytän. On ainakin tosi hyvin muotoiltu ja terät on teräviä.

Vierailija
4/5 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii loistavasti ilman näppyjä. Sheivaan kaikki pois 1-2 kertaa viikossa.

Vierailija
5/5 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kauhean huono oli Bic Soleil, sellaiset pirteänväriset naisten kertakäyttöhöylät, ihan sama kuin olisi vedellyt jollakin lastalla. Mitä ihmettä ne valmistajat oikein pelleilee naisten kustannuksella, heti nimittäin huonosta höylästä huomaa, ettei tuliteränäkään katkaise karvaa. Gillette Blue II Plus for Women on kohtuullinen, mukana myös aloe vera -voidetta. Mutta ei ole hirveän hyvä sekään.

Mutta onkohan sitä vaaleanpunaista enää olemassa, siinä oli se liikkuva " nivel" kaulassa, siksi se jotenkin myötäili kaikkia kaaria parhaiten ja ajotulos oli tosi hyvä. Epäilen, oliko se Gillette Venus-niminen, jotenkin ajattelisin, ettei ehkä ollut just se venus, jota täällä sanottiin suht. huonoksi höyläksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi