Tuleeko kenellekkään muulle....
Ns. proppuja kurkkuun? Mulla nyt viikon niitä ollut ja kurkku kipu on uskomattoman kova. Osaisko joku ystävällinenn sielu kertoa,miten ne saa irtoamaan??? Mielenterveys tässä rupee kärsimän :(
Kommentit (7)
Minulla on aina, myös tänään hyvä päivä.
kiitos kysymystä.
Kuinka itse voit?
T.2
Kun jätin ruokavaliosta hiilihydraatit vähälle ja erityisesti sokerin pois, niitä ei ole enää näkynyt. Liekö sitten sattumaa, en tiedä.
Täytyy kokeilla tota suihketta. Ja kakkoselle suosittelen käyntiä siellä mt-toimistolla ;)
jos tarkoitat sellaisia valkoisia könttejä niin minulla tulee myös ja se johtuu elimistöhiivasta/suolistohiivasta. Se ei lähde pois muuten kuin olemalla 3kk täysin viljaton sokeriton ja hiivaton. ja sitten lisätä vähitellen ruis takaisin ja niinedelleen...ja kun ollaan oikein tarkkoja niin ihminen kun ei tarvi sitä sokeria ja hiivaa niin ....kannattaa siis vaihtaa ruokavalio... usein syynä on pitkä mässäily kausi tai pitkät lääkekuurit yms...
itse olen joskus topspuikolla kaivanut pois, kun saa sen kuopastaan pois niin sitten ne lähtevät jo " kovin nielemällä"
Mä olen olettanut, että ne tulevat ruoasta. Mullakin niitä on välillä. Kunnolla rykäisemällä saattaa joskus irrota, jos ei niin kaivelen jollain ruokailuvälineen kahvapäällä niitä pois. Aluksi se tietysti yökötti työntää mitään ylimääräistä kurkkuun, mutta ajan mittaan yökkimisrefleksi häviää.
Muille ei tule proppuja korkkuun.
Mielenterveystoimisto saattaa auttaa.