Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä helvetistä tietää pitäisikö erota vai jatkaa yrittämistä?!

Vierailija
30.01.2006 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti auttaa. Tutkiskele tunteitasi, tiedät vastauksen.

Vierailija
2/9 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuntuu välillä että toi mies on niin helvatan epäoikeudenmukainen! Itsekäs ja jopa julma, tavallaan,,, :(

Olisi niin mukava saada olla rauhassa, ei tarvitsisi riidellä tai kävellä varpaillaan ettei mies hermostu tai suutu...

Vierailija
4/9 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Toivottavasti auttaa. Tutkiskele tunteitasi, tiedät vastauksen.

Vierailija
5/9 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos perheessäne on kylmä ja kova ilmapiiri, se vaikuttaa myös lapsiin ja ero voi olla jopa parempi lasten kasvun tukemisen kannalta. Ei kenenkään pitäisi omassa kotonaan joutua varomaan sanojaan tai askeliaan!

Oletteko keskustelleet tai käyneet pariterapiassa?

t.2

Vierailija
6/9 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua risoo että mies ei ota vastuuta lasten hoitamisesta, vaan koska hän käy töissä, niin ei tarvi muuta tehdä. Ei viikonloppunakaan, silloin nukkuu pitkään aamuisin, ottaa usein vielä päivänokoset, lukee lehden tuntitolkulla, käy uimassa...

Ja pilkkaa mua koska en ole töissä, ollaan yhdessä sovittu että olen kotona kunnes lapsi 1,5v. Ja tavallaan kiristää ja mesoo siitä että en tuo rahaa kotiin. Ym Ym. Nämä ristiriidat sitten johtaa mm seksin puutteeseen ja muihin ongelmiin. Oravanpyörä.

ap

Vierailija
7/9 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos perheessäne on kylmä ja kova ilmapiiri, se vaikuttaa myös lapsiin ja ero voi olla jopa parempi lasten kasvun tukemisen kannalta. Ei kenenkään pitäisi omassa kotonaan joutua varomaan sanojaan tai askeliaan!

Oletteko keskustelleet tai käyneet pariterapiassa?

t.2

Vierailija
8/9 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkensa suhteen pelastamiseksi ja on vielä haettu ulkopuolistakin apua, niin onhan siinä jo kaiken mahdollisen tehnyt. Jos siltikään ei auta, niin kyllähän se sitten taitaa olla eron paikka.

Vierailija
9/9 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Älä pakota miestäsi pariterapiaan. Se ei yleensä auta yhtään, vaan tekee vain hallaa parisuhteelle. Pariterapia auttaa vain, jos molemmat ovat siihen paneutuneita ja ottavat sen vakvissaan.

2. Suunnittele jotain menoa itse yksinäsi. Esimerkiksi tyttökavereiden kanssa sovit tapaamisesti kahvin merkeissä ilman lapsia. Kerro miehellesi, että " ensi lauantaina kello 14.00 menen tapaamaan ystävääni Mimmiä ja en ota lasta mukaan eli sinä varmaan olet silloin kotona" . Yleensä mies sanoo, että voi aivan hyvin olla silloin kotonakin.

3. Jos mies vähän sanoo vastaan, niin silloin sano surkuttelevalla äänellä: " Voi olen jo sopinut tapaamisen ja sitä on niin vaikea perua." Tässä vaiheessa miehen on melkein annettava periksi.

4. Mene kauppaan vasta iltaisin miehen tultua töistä. Sano, että ilman lasta on helpompi liikkua kaupassa, joten jätät lapsen hänen hoiviinsa tänä iltana.

5. Keksi muita asioita, mitä voit tehdä oma-aloitteisesti ilman miehesi lupaa ja samalla miehesi jakaa jotain vastuuta kotoa.

6. Mieti vielä, mitä mies mahdollisesti jo nyt tekee kotona. Korjaako hän auton? Pitääkö hän auton puhtaana? Puisteleeko matot? Jos ei puistele, niin ensi kerralla kun siivoat, sanot miehellesi, että nyt hän voisi oikeastaan viedä matot ulos samalla kun sinä imuroit.