Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä hattu isopäiselle naiselle?

Vierailija
07.04.2014 |

Olen ilmeisesti jonkin sortin vesipää, kun tavallisissa kaupoissa myytävät hatut ja lippikset on aina liian pieniä. Esimerkiksi ylioppilaslakki piti olla suurinta kokoa ja sekin oli vähän nafti. On minulla kyllä todella paksu tukka, että ehkä se vähän selittää tätä, koska ei pää ole mitenkään ison näköinen vartaloon verrattuna.

Haluaisin jonkin hatun kesäksi mutta mistä? Onko ainoa keino teettää sellainen? Kaljuksi en aio päätäni vetää kuitenkaan.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on just päinvastainen ongelma. Ostin just lippiksen lastenosastolta, tarkoitettu 6-8-vuotiaille😁

Lippalakit ON lasten lakkeja. Saat sä pitää sellaista en minä kiellä. Yksi parhaita oli erään huoltoaseman kahvilassa. Siellä istui aika monta lippalakki päässä. Liian monta kun kysyin onko täällä joku lastentunti? Yksi ukko kysyy että mikä ihmeen lastentunti? Minä vastasin sille että kun täällä näkyy niin paljon lastenlakkeja. Ainakin kahdella asiakkaalla tuli kahvia suusta kun repesivät. Moni nauroi ja muutama sai jopa lakin päästään. 

M.54

Vierailija
42/46 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin vuosia sitten hattuliikkeessä ja kysyin,  valmistaisiko tietyn hatun pienikokoisena minulle. Myyjä tokaisi, että sun kannattaa edelleen kulkea pipossa. Tämä rapahtui Helsingin Punavuoren alueella. Sittemmin olen kiertänyt hattukaupat kaukaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Foliosta väkerrät sopivan. Yksi rulla riittänee.

Vierailija
44/46 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan hatut miesten puolelta, sielläkään ei aina mene yhdenkoon lätsät päähän, mutta esim armeijakaupoilla on väljempiä malleja. Toki jotain nättiä kukkahattua ei sieltä löydy, mutta peruslierihatut ja lippikset löytyy.

Vierailija
45/46 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sideharsoista. Muumioketju

Vierailija
46/46 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi